Nee man, de productie op Killers is sowieso beter dan op het debuut. Killers wordt te vaak onderschat.Lone Starr schreef:Vind de eerste cd het beste, weet ook niet waarom...killers is een beetje te "rommelig"
Het Grote Iron Maiden Topic
- ruben somewhere online
- Lone Starr
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Kortom bijna allemaal nummers die niet goed genoeg waren voor de eerste cd. Volgens mij is alleen Genghis Khan na het debut album geschreven.ruben somewhere online schreef:[..]
Misschien komt het dat de nummers ten tijde van hun debuut al waren geschreven.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ruben somewhere online
Dat ze niet goed genoeg waren lijkt me stug. Je gaat niet een album uitbrengen met bijna 20 nummers erop.Djaser schreef:[..]
Kortom bijna allemaal nummers die niet goed genoeg waren voor de eerste cd. Volgens mij is alleen Genghis Khan na het debut album geschreven.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- ruben somewhere online
Als je je Killers cd in je cd speler stopt zie je dat hij maar 40 minuten is - Genghis Khan - Purgatory die er pas bij de rerelease is opgezet is de cd niet echt heel groot hoor.ruben somewhere online schreef:[..]
Dat ze niet goed genoeg waren lijkt me stug. Je gaat niet een album uitbrengen met bijna 20 nummers erop.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ruben somewhere online
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Killers is geweldig ja, vooral dat schitterende stuk in Genghis Khan... stuk voor stuk kwalitatief geweldige nummers...ruben somewhere online schreef:[..]
Nee man, de productie op Killers is sowieso beter dan op het debuut. Killers wordt te vaak onderschat.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- Jeroen
- Contacteer:
ja, met clip van o.a. Wasted Years (geweldige song is dat ook)...ruben somewhere online schreef:Is ook mijn favoriete Maiden plaat, ook al vind ik SSOASS en NOTB betere platen. De sfeer op het album is echt zo geweldig. De cd die je hebt gekocht is dat zo één met een multimedia sectie
Iron maiden is altijd een welkome heerlijke afwisseling tussen het bm geweld wat ik meestal luister
Dan was ik daar vast mee mis. Maar ik bedoelde dus te zeggen dat de cd voor het grootste deel bestaat uit muziek die niet goed genoeg was voor de 1e cd: The idles of march, Killers, Wrathchild, ect. Ookal zijn dat zeker geen slechte nummers.ruben somewhere online schreef:Heb Killers ook op LP en daar staan ze gewoon op. Twilight Zone is bij de rerelease op het album gekomen.
- ruben somewhere online
Schijnt dat de originele release van SiT op cd een veel beter geluid had dan de rerelease uit 1998.Jeroen schreef:[..]
ja, met clip van o.a. Wasted Years (geweldige song is dat ook)...
Iron maiden is altijd een welkome heerlijke afwisseling tussen het bm geweld wat ik meestal luister
- ruben somewhere online
Vind Killers van begin tot eind een topalbum zonder een noemenswaardig zwak nummer.Djaser schreef:[..]
Dan was ik daar vast mee mis. Maar ik bedoelde dus te zeggen dat de cd voor het grootste deel bestaat uit muziek die niet goed genoeg was voor de 1e cd: The idles of march, Killers, Wrathchild, ect. Ookal zijn dat zeker geen slechte nummers.
- Jeroen
- Contacteer:
die heb ik laatst gehoord ja...ruben somewhere online schreef:[..]
Schijnt dat de originele release van SiT op cd een veel beter geluid had dan de rerelease uit 1998.
ik vond die release echter een heel stuk doffer dan de re-release...maar boeien het klinkt gaaf, en het is Maiden
- Jeroen
- Contacteer:
heerlijk album idd, denk dat ik em zo maar weer eens ga opzetten... ook een geweldig album dankzij de zang van Paul Di'Anno.. debuut album is tevens een geweldige kraker..ruben somewhere online schreef:[..]
Vind Killers van begin tot eind een topalbum zonder een noemenswaardig zwak nummer.
maar als zanger prefereer ik Bruce..
- ruben somewhere online
Ik ook, maar de stem van Paul paste gewoon perfect bij de nummers van Iron Maiden en Killers.Jeroen schreef:[..]
heerlijk album idd, denk dat ik em zo maar weer eens ga opzetten... ook een geweldig album dankzij de zang van Paul Di'Anno.. debuut album is tevens een geweldige kraker..
maar als zanger prefereer ik Bruce..
- ruben somewhere online
- The Horseman
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Alles van Virtual XI vind ik eigenlijk rotnummers, futureal is nikszeggend, angel and the gambler langdradig en saai, lightning strikes twice begint veelbelovend maar eindigd in een kutrefrein wat weer tig keer herhaald wordt, de clansman duurt te lang om te blijven boeien, when 2 worlds collide vind'k een domme tekst, the educated fool gaat dan nog wel... maar is niet echt gigantisch boeiend, don't look to the eyes of a stranger klinkt kinderachtig, como esta amigos is eveneens saai. dan is the x-factor beter
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Heer Petomaan
Amen!Lennert from hell schreef:Alles van Virtual XI vind ik eigenlijk rotnummers, futureal is nikszeggend, angel and the gambler langdradig en saai, lightning strikes twice begint veelbelovend maar eindigd in een kutrefrein wat weer tig keer herhaald wordt, de clansman duurt te lang om te blijven boeien, when 2 worlds collide vind'k een domme tekst, the educated fool gaat dan nog wel... maar is niet echt gigantisch boeiend, don't look to the eyes of a stranger klinkt kinderachtig, como esta amigos is eveneens saai. dan is the x-factor beter
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Ik vind de albums met Blaze op zang best meevallen, vooral de nummers Sign Of The Cross, Lord of The Flies, Futureal, Clansman en Como Estais Amigos vindik heersch! Verder valt Virus (van het best of the beast album) ook redelijk te pruimen. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de 'Air-Raid Siren' 
En Paul mocht er ook zeker wezen op die eerste 2 albums! lekker rauwe stijl

- Jeroen
- Contacteer:
hmm, ben ik het totaal niet mee eens, ik vind Virtual XI een uitstekend album die weer de ware magie van Maiden kende.. op The X Factor was dat ver te zoeken..Lennert from hell schreef:Alles van Virtual XI vind ik eigenlijk rotnummers, futureal is nikszeggend, angel and the gambler langdradig en saai, lightning strikes twice begint veelbelovend maar eindigd in een kutrefrein wat weer tig keer herhaald wordt, de clansman duurt te lang om te blijven boeien, when 2 worlds collide vind'k een domme tekst, the educated fool gaat dan nog wel... maar is niet echt gigantisch boeiend, don't look to the eyes of a stranger klinkt kinderachtig, como esta amigos is eveneens saai. dan is the x-factor beter
het geluid is warm, de plaat kent mooie melodieuze stukken en de zang is zo slecht nog niet...
Nee, Virtual XI is een prima cd..niets op aan te merken
- DaKonium
redelijk te pruimen?Hyperion- schreef:Ik vind de albums met Blaze op zang best meevallen, vooral de nummers Sign Of The Cross, Lord of The Flies, Futureal, Clansman en Como Estais Amigos vindik heersch! Verder valt Virus (van het best of the beast album) ook redelijk te pruimen. Maar mijn voorkeur gaat toch uit naar de 'Air-Raid Siren'
HEERSCH FAKKING HEERSCH zul je bedoelen, dat nummer rost!
Sterf!
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
De ware magie? nope, muzikaal vind ik het te vermoeid klinken allemaal, kmis adrian gewoon, dave en gers spelen samen veel minder dan smith en murray. De zang... ach, het kan erger.Jeroen schreef:[..]
hmm, ben ik het totaal niet mee eens, ik vind Virtual XI een uitstekend album die weer de ware magie van Maiden kende.. op The X Factor was dat ver te zoeken..
het geluid is warm, de plaat kent mooie melodieuze stukken en de zang is zo slecht nog niet...
Nee, Virtual XI is een prima cd..niets op aan te merken
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Virus is wel goed, andere goede nummers met blaze: sign of the cross, man on the edge, the aftermath en Edge of darkness
- ruben somewhere online
- The Horseman
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
Alsof of zang zo belangrijk is, het klinkt niet vals dus Blaze is het probleem niet. Boeiend dat het album minder verkocht dan de rest, het is metal geen pop.ruben somewhere online schreef:Muzikaal is het allemaal lang niet zo slecht als sommigen beweren, maar de zang van Blaze verpest het gewoon.