Das wat we noemen death metal!Daisycutter schreef: de zanger staat alleen maar in de microfoon te grommen en dat is het

najikweet niet ofjij het leuk vind alsje rijgt te horen datje vriendin een auto ongeluk heeft gehadJeroen schreef:haha...in een dip zit...
ga lekker een zielenknijper lastig vallen met je problemen..
of ga een boek schrijven...(alsof dat zou lukken)
Ga je altijd kut typen als je onder vuur ligt?sevastra666 schreef:hah amgikdar even op andwrood datik nu leker zit weg te rammen op altar,en met posters van slayer,sepultura,venom op mijn kamer heb hangen en dat ik voor de rest een normaal mens ben hor.iok mijn typ werkis nietbijster mar dat wetenjullie.enikhaat lezen dsu een boek zlaikok niet schirjven dus
Blabla, standaard meeloopmongoolruben somewhere online schreef:Slipknot, hun image is al belachelijk en de muziek gooit er nog een schep boven op.
Als jou ballen van je lijf gevroten worden kom je er nog te goed van af.Daisycutter schreef:cannibal corpse, eentonige kutherrie, de zanger staat alleen maar in de microfoon te grommen en dat is het
HAHAHA!! een boek....hij kan niet eens 3 regels tekst foutloos typen!Jeroen schreef:haha...in een dip zit...
ga lekker een zielenknijper lastig vallen met je problemen..
of ga een boek schrijven...(alsof dat zou lukken)
kijk, dat je zo dyslectisch als een mongool bent heb ik wel door, maar sGool ipv school schrijven heeft niks met dyslectie, maar des te meer met breezer-achtig taalgebruik te maken.sevastra666 schreef:[..]
naja kijkotep is voor mij een goede band en iedereen amg er zijn mening over heben hoor.vink nieterg.ik ben tochde enige van mijn sgool en omgeving die ht relaxt vind dus achja benhet wel gewend dat ensne over otep zeuren .
zo mensen jullie orginaliteits niveau is weer gestegen met 0.0% dit is nou al de 2de ker dat iemadn dezeopmerking maakt.en dat moet jij mar es naar de definitie op zoeken van dyslexieDaKonium schreef:[..]
kijk, dat je zo dyslectisch als een mongool bent heb ik wel door, maar sGool ipv school schrijven heeft niks met dyslectie, maar des te meer met breezer-achtig taalgebruik te maken.
en op breezer-achtig taalgebruik staat hier maar een straf: bannen.
lul.
*proost-smilie*Soulcollector schreef: - Jeroen is iemand met een flinke plank voor zijn kop en een mening die verandert alwaar het hem uitkomt. of hij heeft gewoon hele slecht humor die totaal niet overkomt
of een massaverkrachting="Soulcollector"]
oh ja, en ik stel voor om wolfgards' vriendin voor de grap aan te rijden. kijken hoe hij zich dan voelt
nu niet overdrijven, het is niet dé beste band, maar is een zeer goede band, die echt lekkere schijven brenge, zoals net hun nieuwste schijf, geliebte des regens, fantastische schijf, daarom dat ik ook niet begrijp dat deze persoon nargaroth afkeurdnightwing schreef:[..]
dat is godverdomme de beste band die er bestaat idioot!
Dan ga je gewoon lekker niet naar de tekst luisteren, maar naar de muziek. Het hoeft niet altijd om de tekst te gaan.sevastra666 schreef:naja lobontomy.naja ikweet niet of iedereen dat ketn.das zulke gare muziek.als een nummer al begint met : hello my necrophelian friend .da dnekik al van uhmm