Bands die je HAAT
- HellcommandeR
ik ook, maar ook van andere genre's. Maar ik ga niet als een kortzichtige pusvreter alles over een kam scheren, doe dat maar met buitenlanders.wuzzer schreef:ik hou van echte heavy metal, en symfo metal
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
het is gewoon geweldig hoe snel iedereen op de kast zit!!!!!!! super!!!
ok ff serieus, ik ben absoluut geen liefhebber van black/death/speed etc. maar mij interesseert het geen hol dat jullie het wel goed vinden. Zelf ga ik meer voor de metal zonder gebrul, zoals Iron Maiden!!!
verder aan jullie allemaal UP THE IRONS en laat je niet zo makkelijk opnaaien
ok ff serieus, ik ben absoluut geen liefhebber van black/death/speed etc. maar mij interesseert het geen hol dat jullie het wel goed vinden. Zelf ga ik meer voor de metal zonder gebrul, zoals Iron Maiden!!!
alleeen hier heb ik wel een opmerking over, zo'n nummer heb je zo af:innuendo schreef:noem jij black metal hersenloos?!?!?
ik zou zeggen, schrijf eens zo'n nummer. daar ben je aan het eind van je leven nog mee bezig
voor de muziek rag rag rag ragragragrag rag rag rag iiieeekkk rag rag rag
de teksten: hell, ja hell is goed, ole satan, tjeetje satan is goed, iedereen moet dood, hell
-
wuzzer schreef:ik haat alle black/death/speed/trash/nu metal bands die de echte rock een slechte naam bezorgen door als malloten op hun instrumenten te rossen(spelen kunnen ze niet) en als barabren te schreeuwen, bleren, grungen en die allerlei achterlijke uitspraken doen
dussssss
up the irons
http://www.chipz.nl/
Trash? Leer het eerst maar eens goed schrijven, dan kom je misschien geloofwaardig over
-
wuzzer schreef:ok er zit een spelfout in, maar dat kwam omdat ik zat te grinniken, en jullie reagerenn er mooi op, dus voor de duidelijkheid, ik ben een echte metalfan, anders zou ik hier niet zitten, en als je het niet wil geloven:--> fuck ya
behalve trash had ik ook barbaren verkeerd gespeld

Het is dat je zelf toegeeft dat je geen echte metalfan bent.
Waarschijnlijk ben je niet onaardig, maar heb je een te duidelijke mening, er komen wel meer infantiele varkens binnenstuiven die eerst keihard zonder duidelijke argumenten complete genre's afkraken. Gek he dat je zulke reacties krijgt. Als jij je vermaakt, leuk voor jou, ik zal me niet aan jou ergeren, maar een klein beetje rekening met andermansmuzieksmaak is toch wel zo aardig.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
- HellcommandeR
Ga jij maar lekker over riddertjes zingen, ok?wuzzer schreef:[..]
alleeen hier heb ik wel een opmerking over, zo'n nummer heb je zo af:
de teksten: hell, ja hell is goed, ole satan, tjeetje satan is goed, iedereen moet dood, hell
OF misschien nog een heavy metal sprookje.......

-
- ruben somewhere online
Pluspunt: Maiden, maar jammer dat je een jood bent.wuzzer schreef:het is gewoon geweldig hoe snel iedereen op de kast zit!!!!!!! super!!!
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- HellcommandeR
Wel heavy, geen speed?wuzzer schreef:het is gewoon geweldig hoe snel iedereen op de kast zit!!!!!!! super!!!
Wat voor heavy luister je dan in godesnaam?
[edit] On-topic, ik heb geen hekel aan bands, dingen die ik niet goed vind zet ik gewoon niet op. Haten is te vermoeiend[/edit]
sicknatuur?
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ok, je hebt een maand voor het schrijven van een echt black metal nummer. doe maar in de stijl van dimmu borgir. Als je 'm af hebt dan zet je hem op het forum.wuzzer schreef:[..]
alleeen hier heb ik wel een opmerking over, zo'n nummer heb je zo af:
is hij klaar, en het ziet er een beetje gaaf uit. neem ik alles terug
is hij niet klaar, dan geef ik je het advies om maar meteen te sterven
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Waarom zou iemand een black metal nummer willen schrijven.. laat staan in de stijl van Dimmu Borgir.innuendo schreef:[..]
Ok, je hebt een maand voor het schrijven van een echt black metal nummer. doe maar in de stijl van dimmu borgir. Als je 'm af hebt dan zet je hem op het forum.
is hij klaar, en het ziet er een beetje gaaf uit. neem ik alles terug
is hij niet klaar, dan geef ik je het advies om maar meteen te sterven
sicknatuur?
nou verwacht maar niet dat ik een nummer zal spelen, ik heb namelijk helemaal geen talent om wat voor instrument dan ook te bespelen, ik kan nog niet eens alleen maar raggen, dus reken daar maar niet op. Daarnaast vind ik het ook zonde van mijn tijd om iets te makenb wat ik niet mooi vind.
kijk ik kan best een uurtje naar die muziek luisteren en als er ergens een lokaal bandje optreedt die zulke muziek maakt ga ik ook heus wel kijken hoor, voor de sfeer, maar ik vind het niet mooi. geef mij maar meer Iron Maiden, AC/DC, Hammerfall, Rhapsody, Dreamtheater, Erik Norlander, Stratovarius, Megadeth, Saxon, Manowar, Aryeon en allerlei rock en metal opera's, dat vind ik wel supergaaf
kijk ik kan best een uurtje naar die muziek luisteren en als er ergens een lokaal bandje optreedt die zulke muziek maakt ga ik ook heus wel kijken hoor, voor de sfeer, maar ik vind het niet mooi. geef mij maar meer Iron Maiden, AC/DC, Hammerfall, Rhapsody, Dreamtheater, Erik Norlander, Stratovarius, Megadeth, Saxon, Manowar, Aryeon en allerlei rock en metal opera's, dat vind ik wel supergaaf
Als iemand r&b loopt af te kraken ga je hem toch ook niet opdragen om teksten te schrijven en shit. Al is dat wel iets makkelijker.innuendo schreef:dat doe ik om hem zich te laten bewijzen. hij zegt dat het allemaal raggen.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
Dat jij er niet van houdt wil nog niet zeggen dat het slecht is. Ik ben ook geen extreme death metal fan, maar ik kan toch niet ontkennen dat Morbid Angel gewoon een goede band is.wuzzer schreef:ik haat alle black/death/speed/trash/nu metal bands die de echte rock een slechte naam bezorgen door als malloten op hun instrumenten te rossen(spelen kunnen ze niet) en als barabren te schreeuwen, bleren, grungen en die allerlei achterlijke uitspraken doen
dussssss
Ieder zijn smaak, je hoeft het niet mooi te vinden, maar zeggen dat bands als Slayer niet kunnen spelen is gewoon onzin. En dat heeft niks met meningen te maken.
-
-
- Daisycutter
-
Wat een bosmongool ben jij. Ga maar weer verder spelen.wuzzer schreef:en weer iemand die niet begrijpt dat het een uitspraak om te stangen was, ole ole ole
Wacht, ik reageer alvast voor jou, HOEhoef jij het niet meer te doen:
wuzzer schreef:Mwahahahahha, hapt gij maar lekker door hoor. Haphap, mwhahahaaaaahaha. Heeeeerlijk dat gehap hier!!!!
- HellcommandeR
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
-