Ben je gek ofzo?Rascul_Waznagga schreef:[..]
Maar dat zijn ze dan ook
Die kutgrinders altijd.
Dimmu Borgir was de commerciele kant al op gegaan voor Spiritual Black Dimensions,dus ga mij nou niet vertellen dat dat nog de oude Dimmu is.DarkRobgoroth schreef:Ik ga alleen bands noemen uit 'mijn' genre, in de zin van, genres waar ik naar luister.
Gestapo SS (USA NSBM)
Kankerherrie, gewoon 1 grote chaos zooi.
Tulus (NORWAY BM)
Ook kankerherrie, iets meer structuur, iets complexer, maar een onwijze gay-scream.
Cradle of Filth (UK GAY-METAL)
Lijkt me duidelijk.
Dimmu Borgir (NORWAY BM)
Was een zeer, zeer goede band, denk aan albums als For All Tid en Spirital Black Dimensions, maar kijk wat er nu van gekomen is. Trendy gay-metal a la Cradle Of Filth, sorry voor de Dimmu fans onder ons, maar van mij hoeft het niet meer.
als je iemand maar voor de helft quote, kan je altijd wel gelijk krijgen. hij zei namelijk ook For All TidDominion schreef:''PEM ging nog net door de beugel, ik was toen al vooral fan van het oudere werk''
En je hebt het hier ineens over het oudere werk. Spiritual Black Dimensions hoort daar niet echt bij.
Gestapo ss en tulus kan ik je niet direct gelijk of ongelijk geven, maar dat je cradle en dimmu afschampt dat zint me niet, dit is zo erg geworden de laatste tijd, cradle en dimmu worden overal afgeschampt als tegenwoordige gaymetal, waar ze het halen weet ik niet, cradle bestaat al redelijk lang en is mee bij de eersten van het nieuwe black metal genre gestart en dimmu borgir net hetzelfde, waarom zou dit gay zijn??? Ze brengen gewoon hun eigen stijil van BM naar voren, wil je echt een groep gay noemen zoek dan naar groepen die bestaan uit gays ipv bands die het ver brengen ermee af te schampenDarkRobgoroth schreef:Ik ga alleen bands noemen uit 'mijn' genre, in de zin van, genres waar ik naar luister.
Gestapo SS (USA NSBM)
Kankerherrie, gewoon 1 grote chaos zooi.
Tulus (NORWAY BM)
Ook kankerherrie, iets meer structuur, iets complexer, maar een onwijze gay-scream.
Cradle of Filth (UK GAY-METAL)
Lijkt me duidelijk.
Dimmu Borgir (NORWAY BM)
Was een zeer, zeer goede band, denk aan albums als For All Tid en Spirital Black Dimensions, maar kijk wat er nu van gekomen is. Trendy gay-metal a la Cradle Of Filth, sorry voor de Dimmu fans onder ons, maar van mij hoeft het niet meer.
Fuck off zegsevastra666 schreef:Origin ruleert.en watik echt een wanhoops band vind is uhmm:
marilyn manson
slipknot
finntroll
strapping young glad
painof salvation (kive dan op cd wel relaxt mar dat komt omdat ze mijn verwachtingen nie twarmaakten live)
Het is echter hun stoere image die het hun zo ver laat schoppen, tegenwoordig moeten Dimmu en Cradle het hebben van 9 jarige Sum41 meisjes. Dat kan en is nooit de oorspronkelijke bedoeling geweest van black metal. Het tegen-argument 'maar ze hebben een eigen stijl' boeit me niet, vooral bij Dimmu niet. Ooit was Dimmu geweldig en bruut sfeervol, en had ik kippevel gedurende de hele plaat. Maar nu, dat overdreven gedoe, it's all about the image. Heb je de DCA poster gezien? Wat een prutsers.Grand Alchemist schreef:[..]
Gestapo ss en tulus kan ik je niet direct gelijk of ongelijk geven, maar dat je cradle en dimmu afschampt dat zint me niet, dit is zo erg geworden de laatste tijd, cradle en dimmu worden overal afgeschampt als tegenwoordige gaymetal, waar ze het halen weet ik niet, cradle bestaat al redelijk lang en is mee bij de eersten van het nieuwe black metal genre gestart en dimmu borgir net hetzelfde, waarom zou dit gay zijn??? Ze brengen gewoon hun eigen stijil van BM naar voren, wil je echt een groep gay noemen zoek dan naar groepen die bestaan uit gays ipv bands die het ver brengen ermee af te schampen
de band Grand Alchemist heerscht trouwens ook....wat een geweldige combinatie Dark/black...met emperor invloeden...zeker aan te radenGrand Alchemist schreef:[..]
eindelijk iemand die toch nog nadenkt
DarkRobgoroth schreef:[..]
Het is echter hun stoere image die het hun zo ver laat schoppen, tegenwoordig moeten Dimmu en Cradle het hebben van 9 jarige Sum41 meisjes. Dat kan en is nooit de oorspronkelijke bedoeling geweest van black metal. Het tegen-argument 'maar ze hebben een eigen stijl' boeit me niet, vooral bij Dimmu niet. Ooit was Dimmu geweldig en bruut sfeervol, en had ik kippevel gedurende de hele plaat. Maar nu, dat overdreven gedoe, it's all about the image. Heb je de DCA poster gezien? Wat een prutsers.
IK heb het er mee eens dat ze dom schreeuwen. De instrumenten zijn gaaf maar de stem is gewoon slecht. Maar dat de numers op elkaar lijken is bullcrap.Djaser schreef:Ze kunnen goed spelen maar verder is het maar een hoop dom geschreeuw en geram op die gitaren. Bovendien lijken de nummers allemaal op elkaar.
Bij mij hetzelfde.sevastra666 schreef:ik vind dat ze een leuke live optreden geven een leuke show mar vind de muziek niet goed.technisch enso zit het wel goed in mekar daar zegik nix van maar alsik een badn goed vind krijg ik meestal kippevel of een ander speciaal gevoel en dat heb ik nietbij finntroll
Ach, kheb het ook niet zo op goregrind omdat ik het grotendeels of teringherrie of lachwekkende zooi vind... maar toch, met een paar slokken op kan ik er prima op bangen of pittenButcher schreef:k vind goregrind puberale stomme muziek
en numetal is ook kut
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
DarkRobgoroth schreef:[..]
Het is echter hun stoere image die het hun zo ver laat schoppen, tegenwoordig moeten Dimmu en Cradle het hebben van 9 jarige Sum41 meisjes. Dat kan en is nooit de oorspronkelijke bedoeling geweest van black metal. Het tegen-argument 'maar ze hebben een eigen stijl' boeit me niet, vooral bij Dimmu niet. Ooit was Dimmu geweldig en bruut sfeervol, en had ik kippevel gedurende de hele plaat. Maar nu, dat overdreven gedoe, it's all about the image. Heb je de DCA poster gezien? Wat een prutsers.
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je luistert, want bands als Gut, Impetigo, Tu Carne, LDOH en Rompeprop zijn toch echt wel goedLennert from hell schreef:[..]
Ach, kheb het ook niet zo op goregrind omdat ik het grotendeels of teringherrie of lachwekkende zooi vind... maar toch, met een paar slokken op kan ik er prima op bangen of pitten
Vind je?Rascul_Waznagga schreef:[..]
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je luistert, want bands als Gut, Impetigo, Tu Carne, LDOH en Rompeprop zijn toch echt wel goed
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )