Skyclad
Re: Skyclad
mee eens.DarkRobgoroth schreef:Wat vind met hier van deze Folk Metal band?
Ik vind het niets, zowel instrumentaal, tekstueel en vocaal spreekt het me totaal niet aan.
had er ooit een CD van. Daar heb ik Lennert blij mee gemaakt dacht ik.
- Hieronimus
Ik heb wel een keer een cover van Suidakra geluisterd "The One Piece Puzzle" en dat was toch behoorlijk heersch
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Forseti's Justice
skyclad is juist geniaal, een van de beste bands in het genre. mensen die zeggen wel van metal met folkinvloeden te houden maar skyclad niks vinden moeten zich toch eens flink achter de oren krabben. wellicht dat het feit dat zij oprechter en origineler klinken dan het gros van de hedendaagse "folk"-metalbands niet gewaardeerd wordt... ja jongens, er bestaat ook folklore waarin niet in een of ander knackebrod-taaltje om odin gejengeld wordt...
wel jammer dat martin walkyier is opgestapt, eerlijkgezegd interesseert de band me daardoor geen ene moer meer. hij is een zeer goede zanger en bovendien een geniaal tekstschrijver, nog nooit heb ik teksten gelezen/gehoord met zoveel dubbelzinnigheid, woordspelingen en sarcasme. aan diegene die zei dat het hem tekstueel niet aansprak, mag ik dan vragen wat u wel mooi vindt? een zoveelste band die fantasieloze en domme kreten bezigt over "battles, blood, ancient forefathers en walhalla"?
wel jammer dat martin walkyier is opgestapt, eerlijkgezegd interesseert de band me daardoor geen ene moer meer. hij is een zeer goede zanger en bovendien een geniaal tekstschrijver, nog nooit heb ik teksten gelezen/gehoord met zoveel dubbelzinnigheid, woordspelingen en sarcasme. aan diegene die zei dat het hem tekstueel niet aansprak, mag ik dan vragen wat u wel mooi vindt? een zoveelste band die fantasieloze en domme kreten bezigt over "battles, blood, ancient forefathers en walhalla"?
- toffe_ellende
- Heer Petomaan
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Laus heeft mij idd ooit blij gemaakt met Silent wales of lunar sea... ondanks dat dat zeker niet het beste album van hen is. Verder vind ik het een meesterlijke band, alleen de zang is een zwak punt
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
SUPER!
ik heb ze zeker 5 keer live gezien en heb al hun albums, al werden ze in de tweede helft van de jaren 90 stukken minder was het "folkemon" album uit 2000 weer een verademing!
maar natuurljik zijn vooral de eerste 3 albums niet van deze wereld!
de voorganger SABBAT vond ik ook TE GEK!
deze band heeft het hele genre UITGEVONDEN, en verdient alle respect van de wereld!
DE beste folk metal band ever!
het mooiste op d eerdere albums was dat het niet zeikerig was maar gewoon stevige thrash metal met af en toe folk invloden, later ging de folk overheersen en toen ging het mis!
ik heb ze zeker 5 keer live gezien en heb al hun albums, al werden ze in de tweede helft van de jaren 90 stukken minder was het "folkemon" album uit 2000 weer een verademing!
maar natuurljik zijn vooral de eerste 3 albums niet van deze wereld!
de voorganger SABBAT vond ik ook TE GEK!
deze band heeft het hele genre UITGEVONDEN, en verdient alle respect van de wereld!
DE beste folk metal band ever!
het mooiste op d eerdere albums was dat het niet zeikerig was maar gewoon stevige thrash metal met af en toe folk invloden, later ging de folk overheersen en toen ging het mis!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]