Callenish Circle + Flesh Made Sin + Sauron @ Mezz in Breda
Leuke avond geweest!
Daar binnengekomen in dat superlelijke gedrocht(vanaf de buitenkant) realiseerde ik me dat ik nog moest pinnen. Na 3 pinautomaten vond ik eindelijk eentje die wel fatsoenlijk werkte. Jammer genoeg heb ik hierdoor wel een gedeelte van Flesh Made Sin moeten missen,die overigens tof waren voor de rest.
Sauron was een blamage. Geluid was ontzettend slecht,drums klonken voor geen bal,een gitarist hoorde je totaal niet en als klap op de vuurpijl nog als laatste nummer proberen Mayhem te coveren wat dus ook voor geen donder ging maakte het een enorme pleureszooi van het concert.
Callenish Circle was goed. Maakte de avond nog leuker dan et al was.
Geslaagde avond.
Daar binnengekomen in dat superlelijke gedrocht(vanaf de buitenkant) realiseerde ik me dat ik nog moest pinnen. Na 3 pinautomaten vond ik eindelijk eentje die wel fatsoenlijk werkte. Jammer genoeg heb ik hierdoor wel een gedeelte van Flesh Made Sin moeten missen,die overigens tof waren voor de rest.
Sauron was een blamage. Geluid was ontzettend slecht,drums klonken voor geen bal,een gitarist hoorde je totaal niet en als klap op de vuurpijl nog als laatste nummer proberen Mayhem te coveren wat dus ook voor geen donder ging maakte het een enorme pleureszooi van het concert.
Callenish Circle was goed. Maakte de avond nog leuker dan et al was.
Geslaagde avond.
- sodomy and lust
- Soulcollector
- Contacteer:
het publiek was mat en mieterig. een beetje reactie was er ook niet uit te krijgen. ik dacht al dat ik een bekend gezicht zag, was jij dus dominion.
wat het beste aan de avond was, was de terugkeer van onze zanger. vooral bijgepraat dus, maar de bands vond ik goed aan te horen.
wat het beste aan de avond was, was de terugkeer van onze zanger. vooral bijgepraat dus, maar de bands vond ik goed aan te horen.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- grafdelver
-
- Contacteer:
- sodomy and lust
- grafdelver
- Soulcollector
- Contacteer:
- grafdelver
- grafdelver
-
- Contacteer:
een langere versie:Tokus schreef:het optreden vanmiddag/vanavond was wel tof, van Flesh made Sin en Callenish Circle. Sauron was een stuk minder, maar goed dat soort blek metal is niet aan mij besteed.
http://www.metalfan.nl/concertreviews.p ... ent&id=111