het kerstnummer van The Darkness
- The Horseman
- Black_Goddess
- Contacteer:
- The Horseman
- Black_Goddess
- Contacteer:
- The Horseman
- Black_Goddess
- Contacteer:
Toch wel, ik kan Queen niet luisteren, 1 van de weinige bands btw..cyanide schreef:[..]
dat meen je toch niet
Geef mij Pink Floyd of Deep Purple of Yes of Camel of The Doors of The Police (&Sting) of The Rolling Stones of Hendrix of ELP of Black Sabbath!!
Maar please geen Queen, ik haat het...
It is my job as a human being to let my ignorance take control
Oh, ik noemde zo maar wat dingen op wat ik op cd heb thuis, hoorde toevallig net the police op de radio, dus vandaar dat ik hem er maar bij deed zetten!DaKonium schreef:the police is totaal geen metal, komt zelfs niet in de buurt.
maar het heerscht wel.
maar past niet in het rijtje van led zed, yes e.d.

Dr is nog zo veel meer goeie shit uit die tijd!
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nog erger is m'n ex met een WT shirt aanHieronimus schreef:[..]
Dat is min of meer heiligschennis... Nooit echt duidelijk gezien, maar wel een keer in een flits en toen dacht ik zo van: kan niet waar zijn
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Dat heb ik met die eerste hit van hun, die luister ik zo 5x achter elkaar zonder hem zat te worden.apoptose schreef:Het nummer wordt toffer elke keer dat ik hem hoor.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Mr_No_Good
- Contacteer:
Boeit niet! Led zep, Queen, Floyd, Yes, Europe, AC/DC, Kiss noem het maar op, allemaal top100 bands geweest.
Komt er nu een band met diezelfde insteek, met een ongelofelijke voorkeur voor die oude hardrock, glamrock; worden ze afgekafferd als copycats. Triest. Dat hele rockwereldje leek op mekaar destijds. Iedereen had wel wat van een ander, of een combi uit meer.
Mocht eens TIJD worden dat er weer zo'n band op toneel verscheen; wie weet brengt t de huidige muziek cultuur nog een beetje normen en waarden bij in de rock cultuur.
Of zijn jullie allemaal van na 1986? Dat zal 't zijn! Niemand heeft zeker nog een optreden van Floyd? of Robert Plant/J. Page gezien? Led Zeppelin? Aerosmith? Deep Purple misschien? of Europe!!! Van Halen? Kingdom Come wellicht? Ga zo maar door...
Komt er nu een band met diezelfde insteek, met een ongelofelijke voorkeur voor die oude hardrock, glamrock; worden ze afgekafferd als copycats. Triest. Dat hele rockwereldje leek op mekaar destijds. Iedereen had wel wat van een ander, of een combi uit meer.
Mocht eens TIJD worden dat er weer zo'n band op toneel verscheen; wie weet brengt t de huidige muziek cultuur nog een beetje normen en waarden bij in de rock cultuur.
Of zijn jullie allemaal van na 1986? Dat zal 't zijn! Niemand heeft zeker nog een optreden van Floyd? of Robert Plant/J. Page gezien? Led Zeppelin? Aerosmith? Deep Purple misschien? of Europe!!! Van Halen? Kingdom Come wellicht? Ga zo maar door...
-
- Mr_No_Good
- Contacteer:
[quote="sephtis"]Boeit niet! Led zep, Queen, Floyd, Yes, Europe, AC/DC, Kiss noem het maar op, allemaal top100 bands geweest.
Die bands die je noemt wil ik nu niet een twee drie vergelijken met de darkness! Deze acht ik toch wat hoger op de ladder van topbands. Trouwens floyd, ac/dc, kiss bestaan nog. Zit er nu echt iemand te wachten op dat darkness?
Die bands die je noemt wil ik nu niet een twee drie vergelijken met de darkness! Deze acht ik toch wat hoger op de ladder van topbands. Trouwens floyd, ac/dc, kiss bestaan nog. Zit er nu echt iemand te wachten op dat darkness?
En de man zal heersen.
- Mr_No_Good
- Contacteer:
Ja, ik. De rock die momenteel op tv is, stelt niet zoveel voor, zo'n bandje haalt weer beelden uit het verleden omhoog.nuberus schreef:
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Maar jij noemt leuke bands op. Er waren ook bands zoals Cinderella en Posion en dat was echt erg.sephtis schreef: Of zijn jullie allemaal van na 1986? Dat zal 't zijn! Niemand heeft zeker nog een optreden van Floyd? of Robert Plant/J. Page gezien? Led Zeppelin? Aerosmith? Deep Purple misschien? of Europe!!! Van Halen? Kingdom Come wellicht? Ga zo maar door...
Ik wil ze qua grootte zeker niet gelijkstellen aan The Darkness, no way.
Maar qua performance en muziek is het duidelijk dat hun inspiratie uit dergelijke bands komt. Maar met een band als Europe, wat ook 1 of 2 echte lekkere hits heeft gehad, zitten ze aardig in de richting.
k bedoel...Led Zep...wie zal daar oooit nog aan kunnen tippen...
Maar qua performance en muziek is het duidelijk dat hun inspiratie uit dergelijke bands komt. Maar met een band als Europe, wat ook 1 of 2 echte lekkere hits heeft gehad, zitten ze aardig in de richting.
k bedoel...Led Zep...wie zal daar oooit nog aan kunnen tippen...
Nee hoor, dat zijn ook twee gafe bands.apoptose schreef:[..]
Maar jij noemt leuke bands op. Er waren ook bands zoals Cinderella en Posion en dat was echt erg.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Bon Jovi en Guns N' Roses zijn ook ooit zo begonnenapoptose schreef:[..]
Maar jij noemt leuke bands op. Er waren ook bands zoals Cinderella en Posion en dat was echt erg.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- The Horseman
Somige Whitesnake is goed te verdragen
En Def Leppard* is heel goed tot aan Adrenalize uit 1992
* 1e 3 albums zijn echt wel NWOBHM
En Def Leppard* is heel goed tot aan Adrenalize uit 1992
* 1e 3 albums zijn echt wel NWOBHM
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain