Blitzkrieg
- DaKonium
Blitzkrieg
Vreemd, dit is eigenlijk een van de weinige bands die na een lange tijd weer terugkomen, en waarvan het nieuwe album het oudere werk er finaal uit heerscht.
Heb nu The Mists Of Avalon (1998) opstaan, geniale plaat, vooral het titelnummer (20 minuten durend epos over camelot en king arthur) heeft een paar geweldige kippenvelmomenten.
Hun begin jaren 80 werk kan me niet zo boeien, maar dit album maakt dat meer dan goed!
Heb nu The Mists Of Avalon (1998) opstaan, geniale plaat, vooral het titelnummer (20 minuten durend epos over camelot en king arthur) heeft een paar geweldige kippenvelmomenten.
Hun begin jaren 80 werk kan me niet zo boeien, maar dit album maakt dat meer dan goed!
Sterf!
Ik weet alleen dat Metallica een nummer van hun gecoverd heeft. Ze hebben ooit een interview in de aardschok gehad, ik zal effe opzoeken welke.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- heavy metal hanzel
Re: Blitzkrieg
pardon!! luister a time of changes maar es haha!!DaKonium schreef:Vreemd, dit is eigenlijk een van de weinige bands die na een lange tijd weer terugkomen, en waarvan het nieuwe album het oudere werk er finaal uit heerscht.
die is afschuwelijk goed!!
en probeer meteen satan (ross zijn eerdere band)
en dan vooral court in the act
court in the act / a time of changes / ten zijn sequals op elkaar btw
Metal is dead so I've heard
But not while I'm still above ground
But not while I'm still above ground