Ik las het rijtje op de achterkant even door....en gek genoeg trok 1 naam meteen m'n aandacht: Debauchery.
Nieuwsgierig zette ik het schijfje op, en het klonk warempel nog leuk ook.
Het valt een beetje in het straatje Nile, Vader, maar dan op een minder snel tempo.
Dit nummer heette "Kill Maim Burn", titelsong van hun debuutalbum.
Later vond ik op hun homepage nog een nummer van die plaat, wat eveneens lekker in het gehoor lag.
Lekker zinloos stukje tekst zul je zeggen, maar nu zijn jullie aan de beurt.
Ik zou namelijk graag eens weten wat jullie hiervan vinden. Ben namelijk nog redelijk onervaren met death, en zodoende is het leuk te horen wat de experts (

Url: http://www.debauchery-band.de
Het is trouwens typerend voor het death genre, dus veel teksten over bloed en moorden, en foto's die genomen zijn in een slachthuis. Je kent het wel.

Op de site staan 2 nummers, luister ze even en laat me horen of het in jullie ogen iets is.
De binnenlandse (Duitse) pers is iig enthousiast, ik vind die grunt erg goed klinken, en met name Kill Maim Burn rost lekker weg.
Het enige euvel wat ik kan bespeuren is dat de 2 nummers nogal in herhaling vallen, maar dit zullen ze hopelijk in de toekomst door middel van meer ervaring kunnen verhelpen. (he, het is een debuutalbum.