Iron Maiden, 13 december, Ahoy Rotterdam!
-
- Sven Mesman
- Mr_No_Good
- Contacteer:
+ Argarath
+ Rickwon
Dissection
SilentSinner
Pier
Ruben Somewhere Online
!slayer!
Dominion
Sandr
Tokus
Seborik
Lennert
Djaser
Megadood
Wuzzer
Dak(anker)onium
B 11
Tijmen
HMaster (zitplaats)
Asmoday (zitplaats)
StraightHate
Grishnákh (lui jonk zet jezelf erop dan!)
Maarten (zitplaats)
+ Rickwon
Dissection
SilentSinner
Pier
Ruben Somewhere Online
!slayer!
Dominion
Sandr
Tokus
Seborik
Lennert
Djaser
Megadood
Wuzzer
Dak(anker)onium
B 11
Tijmen
HMaster (zitplaats)
Asmoday (zitplaats)
StraightHate
Grishnákh (lui jonk zet jezelf erop dan!)
Maarten (zitplaats)
[b]Wat doet een hippie op een metalforum?[/b]
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- The Horseman
- Sven Mesman
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Mr_No_Good
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Tijmen from hell
Ja maar hij stond alleen maar rechts, ik heb die gast nauwelijks gezien, ik dacht dat ze altijd omwisselden.b 11 schreef:Ik vond het zo lachen dat toen die vlag van funeral for a friend werd weggehaald iedereen ging juichen.
En die janick was zeker flink aan het heerschen met zijn supercoole gitaartrukjes.
Super show dat zeker wel

[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Absoluut fantastisch, alleen was die pit gigantisch klote! Pier, kon je dat niet iets meer aan de andere kant van de zaal doen?
Maar goed, Funeral for a friend moet ik toegeven speelde niet slecht, tis alleen kutmuziek.
Maiden was fenomenaal; en dan vooral Paschendale met de lijken over het prikkeldraad. En dat Bruce er dan bij de zinnen "I'm sure we'll die at paschendale" er zelf ook bij ging hangen maakte het al helemaal een feest. Verder was Dance of death een genot, was Fear of the dark weer meesterlijk en was Bruce fantastisch bij stem! Maiden heerscht, zullen ze altijd blijven doen...
Maar goed, Funeral for a friend moet ik toegeven speelde niet slecht, tis alleen kutmuziek.
Maiden was fenomenaal; en dan vooral Paschendale met de lijken over het prikkeldraad. En dat Bruce er dan bij de zinnen "I'm sure we'll die at paschendale" er zelf ook bij ging hangen maakte het al helemaal een feest. Verder was Dance of death een genot, was Fear of the dark weer meesterlijk en was Bruce fantastisch bij stem! Maiden heerscht, zullen ze altijd blijven doen...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ja en nee... eerst gooide er iemand dus water over de mengtafel, toen waren ze redelijk pissed... maar daarna gooide er iemand bier naar Steve of Janick, kon ik niet helemaal zien... en toen werd Bruce echt superkwaad.Tijmen from hell schreef:Ja dat juichen met die vlag was echt lachen...
Er was iemand die een glas water over het mengpaneel had gegooid achterin, daar was Bruce kwaad over.
En terecht.
Ik las op het Iron Maiden BB dat ze die gast die water over de mengtafel heeft gegooid met een paar fans in elkaar hebben geslagen. Good job!
Verder was het weer fantastisch!
UP THE IRONS!!
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
Het was mijn eerste Maiden-concert en het HEERSCHTE!
Echt het beste concert wat ik ooit heb gezien (helaas zijn er dat niet zoveel) en waarschijnlijk een van de beste die ik ooit gezien zal hebben.
Voor mij was het een aangename verassing dat ze Wrathchild en Hallowed be Thy Name speelden. Can I play with Madness hadden ze van mij weg mogen laten, maar nevermind daarover. Bruce was ontzettend goed bij stem, ik vond Dave verpletterend goed spelen, hij blijft nét aan mijn favoriet. Adrian en Gers waren zeer goed, al gaat Gers altijd een beetje rommelig spelen life. Hij is wel gaaf met zijn gitaar-acrobatiek.
Het decor was echt fantastisch, helemaal in de stemming van Dance of Death, zoals Bruce die bij het titelnummer in een zwarte cape met een maskertje op begon. En bij Pachendale, met die prikkeldraadhekken en Bruce die erbij ging liggen.
HEERSCH!
Echt het beste concert wat ik ooit heb gezien (helaas zijn er dat niet zoveel) en waarschijnlijk een van de beste die ik ooit gezien zal hebben.
Voor mij was het een aangename verassing dat ze Wrathchild en Hallowed be Thy Name speelden. Can I play with Madness hadden ze van mij weg mogen laten, maar nevermind daarover. Bruce was ontzettend goed bij stem, ik vond Dave verpletterend goed spelen, hij blijft nét aan mijn favoriet. Adrian en Gers waren zeer goed, al gaat Gers altijd een beetje rommelig spelen life. Hij is wel gaaf met zijn gitaar-acrobatiek.
Het decor was echt fantastisch, helemaal in de stemming van Dance of Death, zoals Bruce die bij het titelnummer in een zwarte cape met een maskertje op begon. En bij Pachendale, met die prikkeldraadhekken en Bruce die erbij ging liggen.
HEERSCH!
[b]Wat doet een hippie op een metalforum?[/b]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kheb normaal niks tegen pitten, maar kvond het nu zwaar klote! Zo kon ik niet normaal van het concert genieten
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
Een pit bij Maiden zuigt... ga maar naar een death metal of punk concert als je je als een mongool wilt gedragen.b 11 schreef:ik vond alleen wel dat de pit wel op gang moest komen maar na fear the dark ging het echt helemaal los.
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- defenderofsteel
kerel een pit bij maiden nergens op. waarom zou je gaan pitten als er zoveel te zien is op podium.b 11 schreef:ik vond alleen wel dat de pit wel op gang moest komen maar na fear the dark ging het echt helemaal los.
ik had dan wel een zitplaats maar heb me wel kapot geergerd aan die pit. van maiden moet je genieten. van alle keren dat ik maiden heb gezien is dit de enige x met een pit. ik vond het zielig. zeker een stelletje posers die denken dat dat ze dat bij elke metalband moeten doen omdat ze een keer ergens anders hebben gezien.
je kunt wel zien dat de stijgende bekendheid maiden geen goed doet. en dan heb je van die gasten die denken dat ze bier naar bruce moeten gaan gooien! en zulke malloten hebben wel staanplaatsen.
maar voor de rest heb ik een geweldige avond gehad. en is dit een van de beste concerten van dit jaar, naar mijn mening
www.myspace.com/suddenthrash
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Absoluut waar, er zijn er zeker 20 mensen, voornamelijk vrouwen, uitgepikt omdat ze te klein waren om zich staande te houden tussen die massa. En kvond het zelf ook behoorlijk klote met al dat gebeuk! Bij exodus had ik er geen enkel probleem mee dat de zaal een groot slagveld was, maar bij Maiden was het een kwelling.Argarath schreef:[..]
Een pit bij Maiden zuigt... ga maar naar een death metal of punk concert als je je als een mongool wilt gedragen.
Een kwartiertje na afloop van het concert werd er iemand van achter uit de zaal op een brancard afgevoerd. Hopelijk was dat 'm. Kloothommel.Argarath schreef:
Ik las op het Iron Maiden BB dat ze die gast die water over de mengtafel heeft gegooid met een paar fans in elkaar hebben geslagen. Good job!
UP THE IRONS!!
Een pit bij Maiden komt alleen maar door dronken boeren en kleuters die stoer willen zijn! Allemaal optiefen die lui, ga maar naar Linkin Park ofzo. Headbangen, vuisten in de lucht en meebleren met The Trooper en alle andere meezingers, zo hoort het! Geen pit!b 11 schreef:ik vond alleen wel dat de pit wel op gang moest komen maar na fear the dark ging het echt helemaal los.
Maiden heerschte de pannen van het dak.
Jammer dat er zoveel nieuwe nummers werden gespeeld, vooral de 2 rustige konden me niet boeien. Leuk voor op de cd, maar live moet het gewoon rossen.
Hadden dus wat meer "golden oldies" mogen zijn, net als op Graspop.
Een pit tijdens maiden is enorm kids, flikker dan op naar Good Charlotte als je wilt pitten (was op dezelfde dag in de 013).
En uiteraard mogen de 2 drankgooiers in het openbaar anaal vernedert worden. En daarna sterven.
Jammer dat er zoveel nieuwe nummers werden gespeeld, vooral de 2 rustige konden me niet boeien. Leuk voor op de cd, maar live moet het gewoon rossen.
Hadden dus wat meer "golden oldies" mogen zijn, net als op Graspop.
Een pit tijdens maiden is enorm kids, flikker dan op naar Good Charlotte als je wilt pitten (was op dezelfde dag in de 013).
En uiteraard mogen de 2 drankgooiers in het openbaar anaal vernedert worden. En daarna sterven.
Laat ik inderdaad niet alleen kankeren maar vooral ook benadrukken dat het weer eens vet was! Het was voor mij de 4e keer Maiden, en zoals ze zelf al zeiden ook nog lang niet de laatste keer! Ik heb de nieuwe CD al een tijdje liggen maar door de puinhoop op m'n kamer kon ik 'm niet meer vinden...Ik kon met die nieuwe nummers dus niet meezingen. En het was inderdaad ook wel jammer dat ze weinig oude nummers deden, maar gelukkig deden ze dat wel op Waldrock! Maiden heersch!Dissection schreef:Maiden heerschte de pannen van het dak.
er zal geen concert komen waar ze Hallowed niet spelen hoorMr_No_Good schreef:Voor mij was het een aangename verassing dat ze Wrathchild en Hallowed be Thy Name speelden.

het was in ieder geval weer gaaf, afgezien van dat Nicko niet te horen was tijdens de toegift. Eerst een uurtje lekker vooraan staan, en 49x binnen 10 minuten bijna doodgedrukt worden omdat iedereen zo nodig naar voren wil, maar dat was het wel waard. Het was gewoon weer gaaf, net als 3 weken terug.
Oh, en als je ouwe nummers wil horen dan ga je maar Metallica kijken. Maiden tourt voor hun nieuwe album en wil dat graag ook live spelen.
Pit was idd irritant, ik was er per ongeluk nog in beland. Die gast met wie ik ging die heeft zo ongeveer het halve concert in de pit gestaan
Verder was het concert masterlijk, ik had het niet ZO goed verwacht.
Bruce stem klonk erg goed, mooi schel.

Verder was het concert masterlijk, ik had het niet ZO goed verwacht.
Bruce stem klonk erg goed, mooi schel.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- SilentSinner
Argarath schreef:[..]
Een pit bij Maiden zuigt... ga maar naar een death metal of punk concert als je je als een mongool wilt gedragen.
idd! hoe irrie was dat wel nie. opvallend wel dat het jong volk was vooral

het was idd een geweldige show. zo veel te zien!
die nieuwe rustige nummers zijn zwaar mooi!
jammer dat ik geen (ok niet veel, Pier natuurlijk gezien