En 16 Horsepower is ook goed
edit: ff kansloze titel aangepast

Moordenaar heet dat nummer. En Godisvoordommen is nog veel leukervan de OP.verwoesting schreef:Persoonlijk vind ik Osdorp Posse wel gaaf, vooral het nummer "Moordenaars" vin ik zeer vet. d
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Da's een mooi lijstje groepenLennert from hell schreef:Oude Bon Jovi, Supertramp, Alan Parsons Project, Pink Floyd, Toto, ELP, Uriah Heep, Enya, Mark Knopfler, Gary Moore, Dire Straits, Simple Minds, oude U2, Killing Joke etc.
Ik ben nl. begonnen als jaren 80 liefhebber.
Kristof schreef:ik haat bono...die pseudo wereldgoeddoener die wel 7 villa's bezit. Totaal geen respect voor die man zijn houding.
Nee, niet echt. 'k Kan t verder niet goed vergelijken met wat anders, U2 misschien... 't Is gelukkig geen trance-herrie.yesferro schreef:europe -achtig?Weichy schreef:'k Heb wat dingetjes gehoord van de nieuwe van Joey Tempest. Is ook wel lekker
Met alle respect, maar ik denk dat dat jouw geest is die zo'n presuppositie projecteerd in het stemgeluid...Kristof schreef:tja maar je hoort dat 'ik ben beter dan de rest van de wereld' in zijn stem.
Wanneer je pas iemand accepteerd ligt helemaal aan jou.nightWishmaster schreef:hmm, ik vind het echt onzin om een band pas te accepteren als ie metal is, er is toch ook ontzettende kutmetal, en ik vind dat er ook genoeg non-metal bands zijn die ook geaccepteerd moeten woorden, trouwens, wanneer accepteer je eigenlijk iemand? lijkt me een beetje ver gaan om een hardwerkende band de inzet toont en zijn best doet maar in jouw oren niet super is meteen maar niet te accpeteren. en het is denk ik ook niet goed om je alleen maar op metal te concentreren, anders blijf je een beetje stil staan. ik vind Radiohead, Muse, Jeff Buckley en Tool bijvoorbeeld ook erg mooi en metal is het niet te noemen.