Welk land levert de meest heerschende bands?
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ik heb zelf ook Noorwegen en Polen...maar vanwege de opkomende scene kies ik polen... al vind ik dat Antisemitex maar zeer matig...DarkRobgoroth schreef:1: Noorwegen: 1349, Alsvartr, Burzum, Carpathian Forest, Darkthrone, Emperor, Gaahlskagg, Gorgoroth, Immortal, Isafjord, Isengard, Kampfar, Kvist, Limbonic Art, Mayhem, Mysticum, Old Man's Child, Ragnarok, Svartahrid, Taake, Trelldom, Tsjuder, Urgehal, Ulver, Wallachia, Windir. Maar die heerschen dan ook.
2: Polen: Antisemitex, Capricornus, Fullmoon, Galgenberg, Graveland, Kataxu, Lord Wind, Ohtar, Selbstmord, Swastyka, Veles.
Lekker blekkie lijstje, daar baseer ik toch wel m'n keuzes; Noorwegen en Polen op.
de rest die je opnoemt zijn gaaf..
ook gave Poolse bands: Thunderbolt, Saltus, Infernum, Gontyna Kry, Thor's Hammer, Wolf's Moon (zeer geweldig!) ..
een land als Oekraïne heeft ook sterke bands in de aanbieding: Nokturnal Mortum, Dub Buk, Aryan Terrorism, Astrofaes, Hate Forest, Munruthel, Mistigo Varggoth Darkestra.. allemaal erg gave bands hoor..
Russische bands als Temnozor, Branikald , Rossomahaar of Forest zijn ook uitstekend te verteren
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Sandr
- Contacteer:
je krijgt dat pilsje, maar niet voordat ik erin gepist hebDarkRobgoroth schreef:[offtopic]Als ik dat pilschje nog maar wel krijg![/offtopic]
Ach, wat maakt het eigenlijk uit dat we off-topic gaan!
Hij heeft mij vernederd een zelfde topic aan te maken!
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
On-topic! Noorwegen leverde natuurlijk Emperor, Burzum, Mayhem, Darkthrone... dat land zal altijd bovenaan staan...maar wat boeit het eigenlijk godverdomme, waar een band vandaan komt...als de muziek gaaf is dan is het toch goed..
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
- The Horseman