kan Maiden nog wat van leren.Tokus schreef:kijk, dat zijn de betere videoclips, met halfnaakte vrouwen
Dimmu Borgir - Death Cult Armageddon
Ik lees hier dat veel mensen het album downloaden, heb ik ook eerst gedaan maar alles wat er op het net te vinden is is volgens mij van de promo. De echte cd heeft een veel betere geluidskwaliteit dan de versies die bijvoorbeeld op Soulseek te vinden zijn. De cd knalt echt veel meer dan de promo. Kopen dus, het verschil is echt groot.
de geluidskwaliteit op de Cd is uiteraard subliem. Met name door de knallende klassieke stukken die door een echt concert zijn ingespeeld.
MP3 en klassiek heeft nooit samengegaan. De nuances zijn te nauwkeurig.
Ondanks dat kun je natuurlijk best een goed beeld krijgen van de Cd door hem te downloaden. Maar het uiterste van de gewone CD of zelfs een SACD haal je er echt niet uit.
ditzelfde overkwam me trouwens met de nieuwe maiden.
MP3 en klassiek heeft nooit samengegaan. De nuances zijn te nauwkeurig.
Ondanks dat kun je natuurlijk best een goed beeld krijgen van de Cd door hem te downloaden. Maar het uiterste van de gewone CD of zelfs een SACD haal je er echt niet uit.
ditzelfde overkwam me trouwens met de nieuwe maiden.
-
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
Kun je ook zeggen dat ze in het vervolg maar een drumcomputer moeten gebruikenRdP schreef:Kut album. De muziek klinkt als de gemiddelde filmmuziek. Erg saai, echt niks blijft hangen. Orkest was bovendien overbodig (kan ook met keyboard worden gedaan) en past ook niet in de muziek. Geef mij maar Alt Lys Er Svunnet Hen, Arcane Lifeforce Mysteria en Mourning Palace-type Dimmu Borgir.

-
- HellcommandeR
dombo, dat doet cradle of filth, ik heb al wat van een paar noren gehoord ( noorse toer nu aan de gang) dat ze niet alles op tape hebben, Mustis doet alles zelf, natuurlijk niet alles, maar wat ze kunnen neerzetten live doen ze ook zoveel mogelijk zelf, dit heeft Silenoz trouwens al in een interview bekend gemaakt. Nu jij weer...RdP schreef:Op voorgaande albums werd er ook gebruik gemaakt van keyboards en dat klonk vele malen beter dan deze prut. Bovendien, als ze live spelen nemen ze echt niet dat hele orkest mee hoor. Ws. sampelen ze dan gewoon de stukken van het orkest. Over playbacken gesproken, he....
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- general titi
Death Cult Armegedon
"t Nieuwe album van dimmu borgir wat vinden jullie daar van?
't is opzich een goed album maar je moet 'r niet bij gaan nadenken...
hier het concept voor dimmu borgir
men start een vette riff
die verneuk je helemaal
laat 'm een keer terug komen
verneuk 'm weer
klaar
het ideale concept voor een nummer van de nieuwe dimmu
de oude opstelling was tien keer beter en melodieser
opzich is het wel cool maar 't is minder als vroeger
wat vind jij ervan
't is opzich een goed album maar je moet 'r niet bij gaan nadenken...
hier het concept voor dimmu borgir
men start een vette riff
die verneuk je helemaal
laat 'm een keer terug komen
verneuk 'm weer
klaar
het ideale concept voor een nummer van de nieuwe dimmu
de oude opstelling was tien keer beter en melodieser
opzich is het wel cool maar 't is minder als vroeger
wat vind jij ervan
use your head were its made for
BANG IT!
BANG IT!
- Heer Petomaan
- LiberatedMadness
- LiberatedMadness
- LiberatedMadness
-
- HellcommandeR
- HellcommandeR
-
- Yokozuna
- Contacteer:
Het gaat bij de nieuwe Dimmu Borgir helemaal niet puur om de gitaren maar om het geheel.Soulcollector schreef:[..]zolang het alleen kijken is, zijn die borsten toch het belangrijkst.
heb net een deel van die clip gekeken. ik vond toch een groot deel van die gitaarpartijen niveau nu-metal: tu tu tu tu tu. steeds hetzelfde akkoord en geen ingewikkeld ritme
Als je op jou (tenminste zoals je het hier beschrijft) manier luistert zul je nooit bepaalde bands kunnen waarderen die anderen wel waarderen. Dat is een muzikanten ziekte (heb ik ook weleens last van).
Mja dat vind ik eerlijk gezegd ook. Hoewel ik de oude cd's ook wel kan waarderen. Maar de laatste 4 cd's hebben inderdaad zeker geen gebrek aan afwisseling. Ik heb bij wel meer blackmetal bands dat, dat ik de laatste paar cd's beter vind dan de oude eentonige cd's. "Ja maar tis wel sfeervol, dat is blackmetal" zeggen ze dan. Dat herken ik er vaak echt niet in, wel in nieuwer (compositorisch verder gevorderd) werkik vindt het nieuwere toch echt vele malen beter dan het oude werk.
dat eentonige gerampestamp van die tradionele black gaat me toch echt tever.

Wat betreft dat orkest. Ik vind het prima zo'n orkest, maar bij de nieuwe Dimmu Borgir vind ik het een beetje overdone. Er wordt TEVEEL/lang orkest door de cd gemixed waardoor het zijn kracht verliest. De kunst van het weglaten is Dimmu Borgir op de nieuwe cd misschien niet gegund

Dan nog vind ik het wel een goede cd. Alleen met dus gebrek aan dynamiek.
mp3's: http://members.home.nl/yoko