belgische en nederlandse black metal
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Walpurgisnacht is erg goed ja, ik heb de nieuwe promo hier al een tijdje liggen en het is een lekker ruw werkstukjebanisher schreef:Galgeras
Zwartketterij
oh en als ik het goed zit die eh marchosias ??(drummer geloof ik) of hoe je het ook mag schrijven ook nog in Walpurgisnacht.. blijkt ook heel goed te zijn..
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Van www.ordodraconis.comScathach schreef:van Ordo Draconis heb ik al een hele tijd niks gehoord, ze zouden een nieuwe cd uitbrengen maar het schiet zeker niet op ofzo. Slechtvalk vind ik behoorlijk saai (en ook christelijk..) Dark Remains is ook zeer goed maar dat is DM
OD entered the studio from 3-16 Nov. 2003 to record their new opus 'Camera Obscura'. The release date of this album is unknown at the
moment.
A few new tracks can be heard for the first time in De Gonz in Gouda where Ordo Draconis will perform live in February 2004 after a silence of 2 years.
Stil geweest doordat de zanger en de drummer zijn vertrokken. Op cd zijn
wat bekende mensjes welke een en ander erop gegooid hebben.
Ordo Draconis en Dark Remains... hmm dat zal wel uit de buurt des Cassa-
blanca aan den IJssel komen...
Inderdaad, klasse band!adnoctum schreef:nog wat heerschende vlaemsche black metal: de NSBM band KWELHEKSE!
Ik hoor allemaal geruchten dat ze schijnbaar niet meer bestaan, weet jij als Vlaming daar iets meer over. Want mij persoonlijk hebben ze dat nog niet gemeld terwijl ze in juni/juli hier kommn spelen als alles goed gaat.
Hoegaarden or die!
ze bestaan nog wel degelijk hoor, heb pas de cdemo De Vergelding gekocht, verplichte kost!
edit: wat jij misschien bedoelt: er is effe geleden in de humo (tijdschrift) een artikel verschenen over blood & honour, en kwelhekse kwam daar ook in voor. ze hebben het guestbook van hun site gesloten en de lyrics van hun site gehaald, maar voor de rest weet ik van niks.
edit: wat jij misschien bedoelt: er is effe geleden in de humo (tijdschrift) een artikel verschenen over blood & honour, en kwelhekse kwam daar ook in voor. ze hebben het guestbook van hun site gesloten en de lyrics van hun site gehaald, maar voor de rest weet ik van niks.
Problem, metalfan.nl?
De Vergelding is inderdaad al vijfhonderd keer beter dan de 'zuiverend licht' tape, want dat sloeg echt helemaal nergens op.adnoctum schreef:ze bestaan nog wel degelijk hoor, heb pas de cdemo De Vergelding gekocht, verplichte kost!
Dat artikel staat daar een beetje los van, mijn info is van drie á vier weken geleden, vrij recent maar toch bedenkelijk omdat ik het zelf nog niet van ze vernomen heb.
Maargoed, ik zal het binnenkort wel zeker stellen.
Die Vergelding kan ik inderdaad ieder aanraden die van rauwe mid-tempo black metal houdt.
Hoegaarden or die!
-
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik ben sinds een maand redelijk fan van Lemuria, een belgische epic black metal band. www.lemuria.be voor meer informatie
Owja, Sephiroth is naar eigen zeggen ook black
Owja, Sephiroth is naar eigen zeggen ook black
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
en hij heeft gelijk, zeer goed.Lennert from hell schreef:Ik ben sinds een maand redelijk fan van Lemuria, een belgische epic black metal band. www.lemuria.be voor meer informatie
In de buurt van Eindhoven-Tilburg-Arendonk-Turnhout zoals peer dat al zei... vlak bij België dus....adnoctum schreef:[..]
bladel? waar ligt dat? en welke andere bands komen er?
Andere bands zullen zijn: Tsjuder, Urgehal, Thunderbolt, Dawn of Azazel, Blacklodge en nog één.
Dus dat moge een feestje heten...
Hoegaarden or die!