Aanraders
-
goatworshipper
-
Maarten_Hc
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- sevastra666
- Contacteer:
- metal-willem
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Die nieuwe... dat is niet the gates of oblivion he?Bob schreef:Nee, dan Dark Moor.
Kanker wat is die nieuwe van ze goed!!!
Overtreft de nieuwe Masterplan en Sonata Arctica naar mijn mening.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ongeveer 2 uur geleden in de Dollhouse ook geluisterd! Erg gaaf!sephtis schreef:ik heb onlangs...(gisteren)...die nieuwe Falkenbach geluisterd... godver..die is best goed
En een heerschende split van Enslaved - Yggdrassil en Satyricon - The forest is my throne gezien. Had verdomme geen geld meer :S
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- XnegativeX
- Contacteer:
Re: Aanraders
Aan jou posts te zien ben jij een kleuter met het IQ van een ping-pong bal.DaKonium schreef:[..]
aan je nick te zien ben jij zo'n sxe homo
...maar daar hoor je mij ook niet over.
Aanraders:
Scarve - Irradiant: Een death/grind versie van Strapping young lad met Mesuggah invloeden.
Shadow's fall - The art of balance: Brute metal in het straatje van The Haunted met hier en daar wat hardcore invloeden.
Wolverine - Cold light of monday: Zweverige progressieve metal. Met invloeden van Anathema (tijdens Alternative 4), Evergrey en Pain of salvation.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Heer Petomaan
-
Maarten_Hc
Betercore-Fuck Your Pride..kent iemand die?in de stijle van Spazz..crust/violence..die cd kun je voor 6 euro kopen bij www.punkwinkel.nl kun je ok meteen mp3 luisteren.
We Make You Begging On The Streets Of London!
- XnegativeX
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Queensryche - Operation Mindcrime is een pareltje
En voor de wat bruter ingestelden onder ons: probeer eens aan Pathology Stench - Accion Mutante te komen
En voor de wat bruter ingestelden onder ons: probeer eens aan Pathology Stench - Accion Mutante te komen
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Bij die vrouw hoorde je toch ook niet altijd dat het een vrouw wasBob schreef:[..]
ja, maar wees niet bang, dat hoor je niet.
- XnegativeX
- Contacteer:
Jazeker! Ik heb zelf 'N Crugu Braduliu. En dat is echt een brilliant album.CALIBANaan schreef:Mensen bekend met Negura Bunget?????
heb er een tijd geleden mp3's van gehad, nooit op cd kunnen vinden. Echt vette muziek
Ik heb ook wel eens wat van hun oudere werk gehoord maar dat vond ik minder.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Lord Libith
Ik heb onlangs weer ff Arcturus - La Masquerade Infernale aangehad. Man... Wat is ook dat toch een bijster geniaal en complex album.
Ik moet zeggen, dat een nummer als: The Chaos Path en The Throne of Tragedy me toch behoorlijk wat schizo ideeen linken naar The Wall van Pink Floyd!!!
Hoe geniaal is deze band toch.
Ik moet zeggen, dat een nummer als: The Chaos Path en The Throne of Tragedy me toch behoorlijk wat schizo ideeen linken naar The Wall van Pink Floyd!!!
Hoe geniaal is deze band toch.
- XnegativeX
- Contacteer:
Persoonlijk vind ik Asphera heims symponia een brilliant album.
Alles wat daarna is uitgekomen kan daar niet aan tippen. Het blijft erg ingenieuze muziek maar qua sfeer mist het toch het een en ander.
Alles wat daarna is uitgekomen kan daar niet aan tippen. Het blijft erg ingenieuze muziek maar qua sfeer mist het toch het een en ander.
- XnegativeX
- Contacteer:
Aanrader van formaat maar volgens mij totaal onbekend:
The Elysian fields - 12 Ablaze
Het ene moment klinkt deze band doomy. Een beetje als het latere werk van Rotting christ en het andere moment slaat het ineens om naar snelle black metal.
[edit]
http://www.black-lotus-recs.com/bands.h ... _bands=124
Er staan nog wel meer goede bands op die site. Zoals:
Nightfall, Necromantia, Thou art lord.
The Elysian fields - 12 Ablaze
Het ene moment klinkt deze band doomy. Een beetje als het latere werk van Rotting christ en het andere moment slaat het ineens om naar snelle black metal.
[edit]
http://www.black-lotus-recs.com/bands.h ... _bands=124
Er staan nog wel meer goede bands op die site. Zoals:
Nightfall, Necromantia, Thou art lord.
Laatst gewijzigd door XnegativeX op zo dec 28, 2003 1:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Vrij onbekend (maar wel beregoed!) Black metal groepje uit België:
Creature
http://www.creature666.tk
(Bij Media, dan Audio kan je een paar live tracks horen)
Creature
http://www.creature666.tk
(Bij Media, dan Audio kan je een paar live tracks horen)
Ik blijf The Chasm roepen. Iedereen met een voorliefde voor kwaliteits-death metal zou die band moeten kennen. Mp3 staat op hun site. Onlangs heeft men een deal gesloten met Wicked World (Earache), dus reken maar dat deze demonen van zich zullen laten horen.
www.enterthedeathcult.com
www.enterthedeathcult.com
Kop dicht, Thorko