Zyklon
- XnegativeX
- Contacteer:
Die nieuwe Zyklon is wel behoorlijk vet. De eerste vond ik af en toe wat onsamenhangend. Maar Aeon is gewoon superstrak. Het enige nadeel is dat ze nu minder origineel zijn. Dat euvel kent Superior massacre van Myrkskog ook. Maar toch vind ik beide albums geweldig.
Mijn voorkeur blijft trouwens wel naar Myrkskog uitgaan.
Zyklon is ook afkomstig van een cycloon of wervelwind.Amibor schreef:De naam Zyklon komt overigens van het gifgas Zyklon B, dat in WOII nogal eens gebruikt werd om joden te vermoorden. Zegt al genoeg over de inhoud. Maargoed, de muziek heerscht ten alle tijde.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
de band heette vroeger zeg maar ook Zyklon B...XnegativeX schreef:Die nieuwe Zyklon is wel behoorlijk vet. De eerste vond ik af en toe wat onsamenhangend. Maar Aeon is gewoon superstrak. Het enige nadeel is dat ze nu minder origineel zijn. Dat euvel kent Superior massacre van Myrkskog ook. Maar toch vind ik beide albums geweldig.
[..]
Zyklon is ook afkomstig van een cycloon of wervelwind.
nah, vind het niet zo geweldig, wel cool logo overigens
Fuck the system!
- XnegativeX
- Contacteer:
Samoth heeft vroeger in een andere band gezeten die Zyklon-B heette ja.
Maar op de overeenkomsten in de naam is dit een totaal andere band.
En daar komt nog eens bij dat de teksten van Zyklon helemaal niks met nazi-shit te maken hebben. Dus waarom er telkens over nazi's gepraat wordt als de naam Zyklon valt is mij een raadsel.
Maar op de overeenkomsten in de naam is dit een totaal andere band.
En daar komt nog eens bij dat de teksten van Zyklon helemaal niks met nazi-shit te maken hebben. Dus waarom er telkens over nazi's gepraat wordt als de naam Zyklon valt is mij een raadsel.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.