Soilwork
-
Soilwork
18 februari 2004 € 12,00 in Weert
dat is 1 datum die andere is al uitverkocht...
There's no time to open your casket and push me in, cause I allready spilled the blood upon you, I cut myself the blood flowed down my face, before I knew it I past away...
- Hieronimus
Ja die stellen ook steeds minder voor. tzelfde gevoel heb ik trouwens ook een beetje bij Arch Enemy
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- XnegativeX
- Contacteer:
Soilwork is opzich wel ok. The chainheart machine is een erg vette cd. A predator’s portrait vind ik hun beste werk. Natural born chaos blijf ik ook erg sterk vinden. Ik ben absoluut niet vies van hun melodieuse werk. Maar bij Figure number five gingen ze me toch echt te ver. Die poppy dingen en dat Rammstein achtige electronica werk...niet mijn ding.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- pier_hier
- Contacteer:
datzelfde heb ik ook ja.. en nu luister ik niet graag meer naar natural born chaos omdat je dan het begin van t einde al hoortXnegativeX schreef:Soilwork is opzich wel ok. The chainheart machine is een erg vette cd. A predator’s portrait vind ik hun beste werk. Natural born chaos blijf ik ook erg sterk vinden. Ik ben absoluut niet vies van hun melodieuse werk. Maar bij Figure number five gingen ze me toch echt te ver. Die poppy dingen en dat Rammstein achtige electronica werk...niet mijn ding.
- Soulcollector
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Sorry, maar ik vind 't echt een gave band! De nieuwe kan naar mijn mening niet tippen aan Natural Born Chaos, maar dat is dan ook een enorme heerschplaat. Ik ga er dus ook zeker heen...
maar ehh... Spelen ze dan de 18e én de 19e in Weert?
maar ehh... Spelen ze dan de 18e én de 19e in Weert?

Laatst gewijzigd door MetalTuupLimburg op za dec 20, 2003 12:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
- Yokozuna
- Contacteer:
Soilwork een van de meest verfrissende metalbands van de laatste paar jaar. Hulde.
Ik vind eigenlijk alle cd's wel goed. De eerste paar meer thrash/melodic deathmetal, maar ook toen lieten ze al vernieuwende klanken horen. Dat Natural Borne Choas (Supergoede plaat) door Devin Townsend is geproduced is geen wonder, deze man houdt ook zoveel van atmosferische stukken. De nieuwe plaat is iets simpeler en toegankelijker, maar ik luister er nog steeds graag naar.
Tja, als je alleen harde metal gewend bent zul je de laatste plaat zeker minder vinden. Maar dat is hetzelfde als blackmetal fans die kotsen op bijna alles wat geen blackmetal is.... :z Naar mijn idee is Natural Borne Chaos een van de beste metalplaten van afgelopen jaar, als je kijk naar songstructuur, afwisseling, productie, gitaarsolo's, sfeer etc. Ook cleane zang met vervormde zang afwisselen voegt zeker afwisseling toe. Dit zie je niet bij veel bands gebeuren (wel bijv. Dark Tranquillity, om maar in hetzelfde genre te blijven)
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Soilwork heeft van begin af aan al een uniek en herkenbaar geluid
Ik vind eigenlijk alle cd's wel goed. De eerste paar meer thrash/melodic deathmetal, maar ook toen lieten ze al vernieuwende klanken horen. Dat Natural Borne Choas (Supergoede plaat) door Devin Townsend is geproduced is geen wonder, deze man houdt ook zoveel van atmosferische stukken. De nieuwe plaat is iets simpeler en toegankelijker, maar ik luister er nog steeds graag naar.
Tja, als je alleen harde metal gewend bent zul je de laatste plaat zeker minder vinden. Maar dat is hetzelfde als blackmetal fans die kotsen op bijna alles wat geen blackmetal is.... :z Naar mijn idee is Natural Borne Chaos een van de beste metalplaten van afgelopen jaar, als je kijk naar songstructuur, afwisseling, productie, gitaarsolo's, sfeer etc. Ook cleane zang met vervormde zang afwisselen voegt zeker afwisseling toe. Dit zie je niet bij veel bands gebeuren (wel bijv. Dark Tranquillity, om maar in hetzelfde genre te blijven)
Je kunt zeggen wat je wilt, maar Soilwork heeft van begin af aan al een uniek en herkenbaar geluid

Inderdaad, hoewel Soilwork live enorm zoog als voorprogramma van Children of Bodom in de 013 (in Mei ofzo), stem+keyboards kwamen er amper doorheen, blubberig geluid enz.Sorry, maar ik vind 't echt een gave band! De nieuwe kan naar mijn mening niet tippen aan Natural Born Chaos, maar dat is dan ook een enorme heerschplaat.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
-
- Contacteer:
-
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik vind alles tot en MET Natural Borne Chaos gewoon erg goed. Figure nr.5 is inderdaad wat minder, maar ik luister er nog steeds graag naar. Wat minder complexe muziek tussendoor kan ook goed werkenRingWorm schreef:Hmm, vindt Soilwork wel goed hoor...eerste cd's ware wel beter als die nieuwste figure number five

- Soulcollector
- Contacteer:
- Yokozuna
- Contacteer:
Onzin. Soilwork onderscheidt zich juist van de rest omdat ze Niet puur neo-thrash klinken. Soilwork heeft een melodischere mix en veel meer atmosferische momenten etc. Dat er op elke cd wel een typisch neo-thrash nummer staat, of in nummers elementen ervan worden gebruikt is juist niet erg. Neo-thrash kan erg goed zijn, zolang het maar niet constant gebruikt wordt (dan wordt het saai).DaKonium schreef:die hele neo-thrash wavekan me gestolen worden eerlijk gezegd.
Als je neo-thrash wilt horen moet je Dew Scented of The Haunted luisteren, totaal niet vergelijkbaar met Soilwork.
Zoals gezegd, Soilwork is melodic-deathmetal, dat heeft altijd wat neo-thrash invloeden, maar met mate.
Re: Soilwork
hhmm, die andere datum is op zaterdag 21 februari en is helemaal niet uitverkocht...locatie: Staddijk Nijmegen.Open Casket schreef:18 februari 2004 € 12,00 in Weert