Welja, ik ga ook maar eens naar Epica
Hmmzz, heb eigenlijk niemand gezien die me enigszinds bekend voorkwam. Wel jammer, maargoed, volgende keer beter. Verder een puik concertje weer, sfeer zat er direct goed in. En nog een geinige pit ook waar ik me zowel nog staande kon houden ook
Alleen jammer dat ik verder geen mensen van MF meer gezien heb...

- Omina Mortis
Ik heb je wel zien staan Stevy99, bij de pit stond je met een One Kill Wonder shirt volgens mij...Ik stond voor in de pit, het dichtsbij het podium, met een epica shirt aan. Niet dat je nu weet wie ik ben, want daar liep de halve zaal in. Die pit startte trouwens doordat een of andere meid mijn plaats inpikte en toen ze weggeduwd werd door ons begon ze opeens om zich heen te slaan, tien seconden later was het een pit! Het was zeker wel een goed concert, leuk dat ik vooraan kon staan. Foto's zijn trouwens te vinden op www.so-what.nl. Ook foto's van het publiek, ik sta er een keer of drie bij.
Juist, dat was ik! En dan zeg je niet even hoi? Jammer, ik zal wel te lelijk zijn
Die pit starte idd met die meid, ik liep ook die gasten voor me weg te duwen, stonden beetje irritant te springen enzo.
Coen, heb je gepit? Ik was daar de hele tijd aanwezig. Jammer dat wij elkander niet getroffen hebben.
Foto's zijn wel cool

Die pit starte idd met die meid, ik liep ook die gasten voor me weg te duwen, stonden beetje irritant te springen enzo.
Coen, heb je gepit? Ik was daar de hele tijd aanwezig. Jammer dat wij elkander niet getroffen hebben.
Foto's zijn wel cool

- Omina Mortis
Haha, ik heb geen idee eigenlijk... Ach en die posts boeien toch ook niet. Je bent echt niet minder persoon ofzo en eenkennig ben ik ook niet
Volgende keer beter! Na Epica stonden we eerst in de hal ff met wat mensen te babbelen, later helemaal achterin de zaal, vlak voor die verhoging de laatste blikjes van de hertog nog even opgemaakt.

-
Ik vraag me nog steeds af wie jij bent dan, ik heb wel effe door de pit rondgestruint.stevy99 schreef:Juist, dat was ik! En dan zeg je niet even hoi? Jammer, ik zal wel te lelijk zijn![]()
Foto's zijn wel cool
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy