Het Grote black metal topic..
- BlizzardBeast
- BlizzardBeast
- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
Ik begrijp wat je bedoeld, Cali!
Ik concentreer me dan altijd op een bepaald soort instrument, ik hoor dan bijvoorbeeld alleen de bas. Ook luister ik veel intensiever naar de muziek.
Naast black metal luister ik ook graag Ambient/Darkwave als ik stoned ben, prachtig.
Ik concentreer me dan altijd op een bepaald soort instrument, ik hoor dan bijvoorbeeld alleen de bas. Ook luister ik veel intensiever naar de muziek.
Naast black metal luister ik ook graag Ambient/Darkwave als ik stoned ben, prachtig.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Huh, nieuwe Keep of Kalessin?Tonger schreef:eergister de nieuwe Nargaroth gehoord, is goed voor liefhebbers van de Amarok serie.
Ook de nieuwe Keeps Of Kalessin gehoord, met Attila en Frost!!!

De nieuwe Nargaroth is goed idd, maar ik moet zeggen dat de stijl van Rasluka II me meer beviel.
The True North, Strong and Free
Godverdomme ja!

[New MCD out 1st December 2003!
European release-date is set to January 19th
Line-up:
Obsidian C. - Guitars, Synth and bass
Frost - Drums (Satyricon)
and the legendary Attila Csihar on vocals! (Mayhem "De mysteriis dom sathanas", Aborym)]
Obsidian C. strikes back, heerscherdeheersch.

Line-up:
and the legendary Attila Csihar on vocals! (Mayhem "De mysteriis dom sathanas", Aborym)]
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ik blijf de Burzum kloon (al zijn de riffs wel een stuk beter en is het materiaal wat melancholischer en melodischer) Wigrid ook geweldig vinden, vooral de titelsong van Hoffnungstod...
een heerlijke trage black metal band als Strid is natuurlijk ook heerlijk...zeer aangenaam
een heerlijke trage black metal band als Strid is natuurlijk ook heerlijk...zeer aangenaam
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
heerschOthrys schreef:Godverdomme ja!
Line-up:
through times of war is echt moddervet, deze maar ff uitchecken
Nee, jij!!
Pantheon I op www.blackmetalradio.com. Een nummer van hun demo.
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Camulos, Duitse band die bij Christhunt zit, beetje dubieus clubje dat wel, maar maken wel goeie muziek, black metal met veel melodie, misschien zijn er wel liefhebbers voor hier, eerste cd mag niet meer aangeboden worden trouwens, ze waren in duitsland niet echt blij met de titel + teksten -der untermensch (mit namen christ)-
לֹא אעבוד
Ik vind Agnen (a journey through the dark) nog net ietsje beter dan z'n voorganger, zo'n nummer als "Orb of man" kan ik echt blijven draaien. Geweldige band gewoon, goed nieuws dat ze weer doorgaan. Ik meen alleen wel dat veel van de muziek voorheen door drummer Vyl werd geschreven, dus hopelijk verandert de stijl niet te veel.Demorpheus schreef:[..]
heersch
through times of war is echt moddervet, deze maar ff uitchecken
voor mp3's ga gewoon naar hier: http://diabolous.com/html/eng/mp3.php
Klinkt regelmatig als MDS, dan weer als WLA van Mayhem, modern, maar nooit te....Othrys schreef:Godverdomme ja!
Line-up:
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ben net zo verbaast als jij. Agnen is echt een pracht plaat. Through times of war vond ik wat minder. Hopelijk blijven ze nu wat langer bij elkaar want Keep of Kalessin was/is echt een steengoeie band.Othrys schreef:[..]
Huh, nieuwe Keep of Kalessin?Die gasten waren toch uit elkaar? Als ze weer opnieuw begonnen zijn moet ik dat nieuwe materiaal horen! Ik vind beide albums die ik heb (Through times of war en Agnen) fantastisch.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
goeie site voor death en black metal : www.diabolous.com
- BlizzardBeast
- BlizzardBeast
- Forseti's Justice
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik heb er nog niks van gehoord, maar het viel mij idd ook op dat ze nu ineens een all-star groepje zijn geworden. Das wel jammer. Toch maar even afwachten hoe de muziek gaat klinken.Forseti's Justice schreef:die nieuwe keep of kalessin is volkomen kut, zoals ik hier geloof ik al eerder gemeld had. ze hadden beter uit elkaar kunnen blijven ipv er een zoveelste all-star groepje van te maken, of iig een andere bandnaam erboven kunnen zetten. dit slaat echt helemaal nergens op.
Gisteren bestelt:
- Sargeist - Satanic black devotion
- Leviathan - The tenth sublevel of suicide
- Xasthur - Funeral of being
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
waar heb je die bestelt? zoek al een tijdje een distro waar ik ze kan kopen.XnegativeX schreef:[..]
Gisteren bestelt:
- Sargeist - Satanic black devotion
- Leviathan - The tenth sublevel of suicide
-
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Die heb ik jammer genoeg gewoon in een winkel besteld.Aeolus schreef:[..]
waar heb je die bestelt? zoek al een tijdje een distro waar ik ze kan kopen.
(Pop-eye in Hengelo)
Bij Displeased hebben ze ze wel maar ze staan constant op [temp. not in stock].
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik ken ook alleen de eerste twee. Ik heb zelf Songs to leave.
Wel goed, maar af en toe trekt het me teveel naar bands als Katatonia toe.
En dan heb ik toch liever Katatonia zelf. Hun label is trouwens wel brilliant. Selbstmord heeft cd's van Shining, Forgotten tomb, Bloodline, Craft en Ondskapt op zijn naam staan.
Wel goed, maar af en toe trekt het me teveel naar bands als Katatonia toe.
En dan heb ik toch liever Katatonia zelf. Hun label is trouwens wel brilliant. Selbstmord heeft cd's van Shining, Forgotten tomb, Bloodline, Craft en Ondskapt op zijn naam staan.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik had idd begrepen dat Shining, Forgotten woods en Craft hun cd's nu elders uitbrengen (hoewel het label nogsteeds in handen is van Shining leden). Oaken shield heeft ook wel leuke dingen uitgebracht ja. Nehemah is daar zeker een goed voorbeeld van. Berserk is ook wel grappig.Svenson schreef:Ze staan op Oaken Shield -> onderafdeling van Adipocere.
Met bands als Nehemah, Blodsrit, Temple of Baal, Olc Sinnsir.
Stuk voor stuk geweldige bands.
Ik baseer mijn kennis puur op het feit dat ik voor Blodsrit, Forgotten Tomb en Olc Sinnsir reviews heb moeten schrijven, en dit was wat ik had gevonden.XnegativeX schreef:[..]
Ik had idd begrepen dat Shining, Forgotten woods en Craft hun cd's nu elders uitbrengen (hoewel het label nogsteeds in handen is van Shining leden). Oaken shield heeft ook wel leuke dingen uitgebracht ja. Nehemah is daar zeker een goed voorbeeld van. Berserk is ook wel grappig.
Doet er verder niet toe, maar het is wel echt een erg gaaf label!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot