X-MAS METALFEST 2003 topic
- Soulcollector
- Contacteer:
Zo, en dan nu mijn verhaal:
Graveworm vond ik wel leuk, maar het geluid was het eerste nummer nogal kut, daarna werd het al beter. Ik kende nog niet zoveel nummers van ze dus dat kan ook mijn desinteresse verklaren. En het is natuurlijk moeilijk om als band als eerste een (nog niet bezopen) publiek te boeien.
Verder was het wel grappig om te zien hoe de toetseniste na elk nummer de schouderbandjes van haar jurk, weer moest omdoen vanwege het headbangen.
Hierna heb ik een stukje Dew-Scented gezien, 2 nummers ofzo, daarna zijn we wat gaan eten omdat we natuurlijk niet op lege maag Finntroll mogen aanschouwen.
Finntroll was een van de bands waarvoor ik hiernaartoe ben gegaan, compleet met nieuwe zanger en gitarist,
Ik vond ze erg goed spelen, en de rest van de zaal ook, aangezien er een enorme moshpit ontstond. Ze speelden ook 2 nummers van hun nieuwe album, één nummer genaamd: Trollhammer en van de andere kon ik de naam niet verstaan.
Ik vond Finntroll goed spelen, het geluid was niet al te geweldig,maar aangezien ik zowat elk nummer al uit me hoofd ken, was dat niet zo erg.
En dan Amon Amarth, ook een knaller. Funeral vond dat Johan Hegg niet goed bij stem was, ik vind van niet, Met een stem waarmee je zonder microfoon nog de hele zaal omver kan blazen, mag je best na elk nummer een bekertje water drinken.
En wat heerschten ze, ze speelden van elk album wel een nummer, Death in Fire, Last with pagan blood, versus the world, en nog veel meer.
Amon Amarth was voor mij echt het hoogtepunt, ik heb Pier ook nog een hand gegeven, tussen de nummer door. Ik weet alleen niet of hij het zich nog kan herinneren.
Hierna kwam Nile, die ik rustig vanuit achterin de zaal bekeken heb. Het was wel leuk om te zien, maar ze haalden het bij verre niet om aan Amon Amarth te tippen.
En toen kwam Destruction, de Duitse Thrash-legende, ik ken zelf nog maar 1 nummer van ze, maar ik kon er wel van genieten.
Enige nadeel was dat het nogal lang duurde.
Deicide heb ik gemist omdat ik anders mijn aansluiting zou missen(ja ik was met de trein), en ten tweede omdat Deicide me niet echt kan boeien.
Verder heb ik nog een aantal metalfanners gezien. Nu ik net lees dat Kristof een groen wacken shirt aanhad heb ik hem voor de ingang zien lopen. En verder heb ik alleen Pier en zijn vriendin(Black goddess) gezien.
Ik liep zelf in een Mänegarm - Dödsfard LS en heb 2 complimentjes over mijn shirt gekregen, door 2 complete vreemden.
Al met al was het fakking heerschend, en ga ik volgend jaar zeker nog een keer.
Graveworm vond ik wel leuk, maar het geluid was het eerste nummer nogal kut, daarna werd het al beter. Ik kende nog niet zoveel nummers van ze dus dat kan ook mijn desinteresse verklaren. En het is natuurlijk moeilijk om als band als eerste een (nog niet bezopen) publiek te boeien.
Verder was het wel grappig om te zien hoe de toetseniste na elk nummer de schouderbandjes van haar jurk, weer moest omdoen vanwege het headbangen.

Hierna heb ik een stukje Dew-Scented gezien, 2 nummers ofzo, daarna zijn we wat gaan eten omdat we natuurlijk niet op lege maag Finntroll mogen aanschouwen.
Finntroll was een van de bands waarvoor ik hiernaartoe ben gegaan, compleet met nieuwe zanger en gitarist,
Ik vond ze erg goed spelen, en de rest van de zaal ook, aangezien er een enorme moshpit ontstond. Ze speelden ook 2 nummers van hun nieuwe album, één nummer genaamd: Trollhammer en van de andere kon ik de naam niet verstaan.
Ik vond Finntroll goed spelen, het geluid was niet al te geweldig,maar aangezien ik zowat elk nummer al uit me hoofd ken, was dat niet zo erg.
En dan Amon Amarth, ook een knaller. Funeral vond dat Johan Hegg niet goed bij stem was, ik vind van niet, Met een stem waarmee je zonder microfoon nog de hele zaal omver kan blazen, mag je best na elk nummer een bekertje water drinken.
En wat heerschten ze, ze speelden van elk album wel een nummer, Death in Fire, Last with pagan blood, versus the world, en nog veel meer.
Amon Amarth was voor mij echt het hoogtepunt, ik heb Pier ook nog een hand gegeven, tussen de nummer door. Ik weet alleen niet of hij het zich nog kan herinneren.
Hierna kwam Nile, die ik rustig vanuit achterin de zaal bekeken heb. Het was wel leuk om te zien, maar ze haalden het bij verre niet om aan Amon Amarth te tippen.
En toen kwam Destruction, de Duitse Thrash-legende, ik ken zelf nog maar 1 nummer van ze, maar ik kon er wel van genieten.
Enige nadeel was dat het nogal lang duurde.
Deicide heb ik gemist omdat ik anders mijn aansluiting zou missen(ja ik was met de trein), en ten tweede omdat Deicide me niet echt kan boeien.
Verder heb ik nog een aantal metalfanners gezien. Nu ik net lees dat Kristof een groen wacken shirt aanhad heb ik hem voor de ingang zien lopen. En verder heb ik alleen Pier en zijn vriendin(Black goddess) gezien.
Ik liep zelf in een Mänegarm - Dödsfard LS en heb 2 complimentjes over mijn shirt gekregen, door 2 complete vreemden.

Al met al was het fakking heerschend, en ga ik volgend jaar zeker nog een keer.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Forseti's Justice
ik vond een kei gave dag (en vandaag lekker brak)
aborted was toch wel mijn hoogtepunt, destruction, deicide en demonizer vond ik ook erg vet
helaas heb ik misery index niet helemaal gezien
nile vond ik het geluid wat kut (vooral de vocals af en toe)
finntroll was ook wel aardig
verder heb ik volgensmij niemand gezien van hier of niemand herkend ofzo
maar dat is volgensmij wederzijds geweest
(ik had een girlie aan van monolith deathcult, zwarte ribbroek)
aborted was toch wel mijn hoogtepunt, destruction, deicide en demonizer vond ik ook erg vet
maar dat is volgensmij wederzijds geweest

- Forseti's Justice
ah dat staat wel op de beveiligingscamera, die band zou ik best wel willen hebben. ook leuk om al die smalle gothic kindertjes bangig te zien toekijken naar dergelijk lomp langharig schorriemorrie.Fenris schreef:[..]
Vertel, wat hebben jullie gesloopt..?
en op de terugreis gezellig met zijn allen liedekes zingen
zeer top
viel mij ook op. .Fenris schreef:Zo, en dan nu mijn verhaal:
.

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ken je niets een een nummers als 'mad butcher?'Soulcollector schreef:"And this song is about....cooking!" Finntroll is DE band voor al uw bruiloftsfeesten!
van Destruction hoorde ik niks bekends, maar die thrash is zo toegankelijk dat het meteen inslaat
ik heb in totaal 13 destrucion cd's en elpees en vond het de band van de dag

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
Of jij moet ook in de Mc donalds hebbe gezeten terwijl Amon Amarth speelde..dan heb ik uwes wel gezien.Ik vondt het ook heel gaaf de hele dag..zonde dat et bij aborted zo klote druk was..Butcher schreef:ik vond een kei gave dag (en vandaag lekker brak)
maar dat is volgensmij wederzijds geweest(ik had een girlie aan van monolith deathcult, zwarte ribbroek)
We Make You Begging On The Streets Of London!
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik heb eigenlijk alleen maar het hoofdpodium gezien. Jammer van een aantal bands in de kleine zaal maar ik houd niet van gehaast en wil op z`n tijd ook nog relaxt brood met worst vreten...
Buiten het feit dat ik me de hele avond wel wist te amusren met wat er op het moment speelde was Nile voor mij het hoogtepunt. Ontdanks het niet altijd even zuivere geluid krijgen de heren van mij de erkenning die ze verdienen want ook nu beukte Nile door merg en been. Brute death metal zonder gezeik, onnodig gelul en allerlei fratsen. Hail!
Ik kijk inmiddels al halsreikend uit naar No Mercy!
Buiten het feit dat ik me de hele avond wel wist te amusren met wat er op het moment speelde was Nile voor mij het hoogtepunt. Ontdanks het niet altijd even zuivere geluid krijgen de heren van mij de erkenning die ze verdienen want ook nu beukte Nile door merg en been. Brute death metal zonder gezeik, onnodig gelul en allerlei fratsen. Hail!
Ik kijk inmiddels al halsreikend uit naar No Mercy!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- Daisycutter
-
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
dan heb ik jou wel gezien, wist het alleen niet zeker. jij stond vlakbij de bar aan de andere kant van het podium (gezien vanuit de ingang) te bangen tijdens deicide.Butcher schreef:verder heb ik volgensmij niemand gezien van hier of niemand herkend ofzo
maar dat is volgensmij wederzijds geweest(ik had een girlie aan van monolith deathcult, zwarte ribbroek)
ik heb alleen All Hell Breaks Loose en die ken ik nauwelijks. ik ga nu iig mijn kennis bijspijkeren want dit is een vette thrash band.Kristof schreef:ken je niets een een nummers als 'mad butcher?'
ik heb in totaal 13 destrucion cd's en elpees en vond het de band van de dag
Laatst gewijzigd door Soulcollector op ma dec 22, 2003 8:43 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
-
- Contacteer:
was echt fuckin heerschend,
bij finntroll en amon amarth veel blauwe plekken ,schrammen en fuckin diepe sneeen opgelopen,, kut spike kettingen en kut dikke metalen kettingen aan broeken die halve meter omhoog gaan als ze springen
ik ben maar 1.70 dus kreeg ze vaak genoeg tegen mn kin,,,
Maar het was echt ontttzeetteeeeend kicke, vind het alleen jammer dat ik misery index/aborted had gemist =(
bij finntroll en amon amarth veel blauwe plekken ,schrammen en fuckin diepe sneeen opgelopen,, kut spike kettingen en kut dikke metalen kettingen aan broeken die halve meter omhoog gaan als ze springen

Maar het was echt ontttzeetteeeeend kicke, vind het alleen jammer dat ik misery index/aborted had gemist =(
- Black_Goddess
- Contacteer:
Welke gasten van metalfan heb ik nou eigenlijk ontmoet gisteren?!? Ik kan me helaas weinig meer herinneren van de trein enzo.. Ja op de terug reis moest ik ff naar de plee, en toen liep ik door een coupe waar ze ineens keihard begonnen te schreeuwen tegen mij notabene 'Daar hoort een piemel in, daar hoort een piemel in' uhm....heel vreemd 

Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
je hebt als groupie grote bekendheid verkregen. .Black_Goddess schreef:Welke gasten van metalfan heb ik nou eigenlijk ontmoet gisteren?!? Ik kan me helaas weinig meer herinneren van de trein enzo.. Ja op de terug reis moest ik ff naar de plee, en toen liep ik door een coupe waar ze ineens keihard begonnen te schreeuwen tegen mij notabene 'Daar hoort een piemel in, daar hoort een piemel in' uhm....heel vreemd
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Daisycutter
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Forseti's Justice
- Daisycutter
- Forseti's Justice
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Daisycutter
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Daisycutter
- Forseti's Justice
- Black_Goddess
- Contacteer:
death666 schreef:ik vond het geluid van Nile btje fucked..
ik vond Scarve, Aborted, maar vooral Misery Index echt te vet!
was weer fijn avondje!
fotos:
www.picturetrail.com/metalminded
het zijn nogal kut fotos waarop weinig te zien valt.. maja..
heb ook nog 8 filmpjes, alleen me cam was niet bass bestendigdus veel gekraak, maar wel cool opzich.
http://www.picturetrail.com/metalminded
3 x raden wie daar ook op de foto staat
<edit.. ik ben pier eventjes account wisselen>
Constant Paranoia Uber Groupie!
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer: