Het Grote black metal topic..
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Ik had ooit 2 Cradle platen, Midian en Cruelty of the Beast.Heer Petomaan schreef:[..]
Vempire mag ook best genoemd worden!
Wel grappig dat op zowel Vempire als op The Principle... het nummer The Forrest Whispers My Name staat!
Op 1 van die platen stond dat nummer ook.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- XnegativeX
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- XnegativeX
- Contacteer:
- metal-willem
- Heer Petomaan
- metal-willem
- Heer Petomaan
- Forseti's Justice
Ach...neem ook dat gewoon met een korrel zout, uberhaupt, er komt zo'n boek, en dan NOG 's interviews houden na bijna 12/13 jaar over dergelijk onderwerp...metal-willem schreef:Ik ben niet zo'n black metal fan. Helemaal niet nadat ik een stuk over ht boek lords of chaos in de rock tribune gelezen heb.
Ik weet 1 ding, begin er vooral niet over in Oslo, naar Hellhammer toe, die is t spuugzat.
Dan liever de reactie van Blasphemer: 'He's fuckin' dead! So forget about it.' (z'n reactie tijdens een interview met ons vorig jaar inferno, waar hij even die situatie als voorbeeld aanhaalde)
Geniet gewoon van de muziek...daar gaat 't om. Daarnaast, Blasphemer vind ik persoonlijk een kwalitatief/technisch betere gitarist dan Euro...
Maar om nou te zeggen: black metal sucks, vanwege Lords of Chaos? sjonge jonge...
Sluit me dr ook bij aan, de wereld bestaat niet alleen meer uit Noorwegen. Ook al heeft het land veel bm bands buiten haar grenzen tot inspiratie gebracht...DarkRobgoroth schreef:Geef ik je helemaal gelijk in, Jim. De black-metal wereld bestaat niet alleen maar uit Varg en z'n boekje.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Tsssss, ben je dr een die dat boek serieus neemt? Net zoals alle geschriften der geloofsovertuiging is het met de objectieve weergave der geschiedenis droevig gesteld. En dat Lords of Chaos boek doet toch wel erg zn best te overtuigen, welke waarde hecht je aan het subjectieve schrift, met inderdaad interviews na al die tijd? Waarschijnlijk waren de geinterviewden toch dronken en malen ze erg geen bal om wat er nou in staat. Lekker belangrijk ook de man is dood, de ander zit in de bak. Einde verhaal. Dat je daar nou een heel boek over moet schrijven zeg....metal-willem schreef:Ik ben niet zo'n black metal fan. Helemaal niet nadat ik een stuk over ht boek lords of chaos in de rock tribune gelezen heb.
En de man zal heersen.
- metal-willem
Ik heb misschien te snel mijn conclusies getrokken. Ik weet heel weinig af van de black metal scene, maar volgens mij zijn toch veel bm bands satanistisch. OF heb ik het ook hier bij het verkeerde eind?nuberus schreef:[..]
Tsssss, ben je dr een die dat boek serieus neemt? Net zoals alle geschriften der geloofsovertuiging is het met de objectieve weergave der geschiedenis droevig gesteld. En dat Lords of Chaos boek doet toch wel erg zn best te overtuigen, welke waarde hecht je aan het subjectieve schrift, met inderdaad interviews na al die tijd? Waarschijnlijk waren de geinterviewden toch dronken en malen ze erg geen bal om wat er nou in staat. Lekker belangrijk ook de man is dood, de ander zit in de bak. Einde verhaal. Dat je daar nou een heel boek over moet schrijven zeg....
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair