nieuwe mp3 DECAPITATED
nieuwe mp3 DECAPITATED
http://addergebroed.wordpress.com - http//www.facebook.com/Hemelbestormer
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- ruben somewhere online
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat nieuwe nummer klinkt fucking geweldig! Ik vond Nihility echt een van de beste death metal albums die ik ken. Dus ik heb hoge verwachtingen voor hun nieuwe album. Maar zo te horen komt dat wel goed.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- metal-willem
- HellcommandeR
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Mooi poetisch verwoord!Oorspronkelijk gepost door Gr. Dracula:
Decapitated ist krieg. Na de allesvermalende voorgaande schijven zal ik blij zijn The Negation in februari in m`n armen te sluiten.

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik vind het wel "fris" klinken op de een of andere manier. Misschien door de productie, of door de gitaarriffs.
Over Morbid Angel gesproken, deze dubbelbass snelheid komt er wel heeel dicht bij in de buurt
Wel ok, maar ik mis er toch wat in.
Over Morbid Angel gesproken, deze dubbelbass snelheid komt er wel heeel dicht bij in de buurt

Nahja, misschien klinkt de grunt daarom niet superbruutEn die gasten zijn allemaal nog geen 20 geloof ik!

mp3's: http://members.home.nl/yoko
- XnegativeX
- Contacteer:
Het valt me eigenlijk een beetje tegen dat Decapitated nog relatief onbekend is hier. En dat terwijl ze zich met Nihility toch tot de top van de death metal hebben verheven. Ik twijfel trouwens wel of ze het niveau van Nihility weten te handhaven. Dit nieuwe nummer klinkt daar eigenlijk net iets te standaard voor.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Yokozuna
- Contacteer:
Standaard US deathmetalXnegativeX schreef:Het valt me eigenlijk een beetje tegen dat Decapitated nog relatief onbekend is hier. En dat terwijl ze zich met Nihility toch tot de top van de death metal hebben verheven. Ik twijfel trouwens wel of ze het niveau van Nihility weten te handhaven. Dit nieuwe nummer klinkt daar eigenlijk net iets te standaard voor.

- XnegativeX
- Contacteer:
Ok, The Negation is nu dan uit. Wat vinden jullie ervan?
Mij blijft het gevoel bekruipen dat hij het niveau van Nihility bij lange na niet haalt. Ik bedoel, hij is bagger vet geproduceerdt en de nummers zitten ook erg goed in elkaar...en toch mist het iets.
Het eerste nummers is een goed begin. Hoewel het me wel erg aan Vader doet denken.
De 3 nummers daarna zijn weer erg vette, typische Decapitated nummers die Nihility ook sieren. Snelle blast stukken afgewisseld met lompe breaks en verpletterende trage stukken. En toch vind ik nummer 4 weer net wat minder.
The calling is een erg irritant instrumentaaltje.
Het nummer wat daarna komt (The Negation) vind ik ronduit saai. Dat nummer kent geen pieken en geen dalen. Het dreunt eigenlijk een beetje op een tempo door.
Long desired dementia is weer een lekker nummer. Maar The empty throne kent weer hetzelfde probleem als The Negation.
De cover van Deicide had van mij al helemaal niet gehoeven.
Al met al wel een goeie cd maar ik blijf toch een beetje met een onvoldaan gevoel achter. Hopelijk wordt dat na een aantal draaibeurten meer wel anders.
Mij blijft het gevoel bekruipen dat hij het niveau van Nihility bij lange na niet haalt. Ik bedoel, hij is bagger vet geproduceerdt en de nummers zitten ook erg goed in elkaar...en toch mist het iets.
Het eerste nummers is een goed begin. Hoewel het me wel erg aan Vader doet denken.
De 3 nummers daarna zijn weer erg vette, typische Decapitated nummers die Nihility ook sieren. Snelle blast stukken afgewisseld met lompe breaks en verpletterende trage stukken. En toch vind ik nummer 4 weer net wat minder.
The calling is een erg irritant instrumentaaltje.
Het nummer wat daarna komt (The Negation) vind ik ronduit saai. Dat nummer kent geen pieken en geen dalen. Het dreunt eigenlijk een beetje op een tempo door.
Long desired dementia is weer een lekker nummer. Maar The empty throne kent weer hetzelfde probleem als The Negation.
De cover van Deicide had van mij al helemaal niet gehoeven.
Al met al wel een goeie cd maar ik blijf toch een beetje met een onvoldaan gevoel achter. Hopelijk wordt dat na een aantal draaibeurten meer wel anders.
- Yokozuna
- Contacteer:
In de nieuwe Aardschok (die net binnen is) staat trouwens een interview met de "mannen" van Decapitated 
Dit zijn trouwens de perfecte blastbeats die in dit nummer zijn te horen. Zo horen ze gespeeld te worden, het zijn niet de snelste, maar zeker wel de strakste met 100% controle met ride precies op de bassdrum, en de snare aanslagen precies ertussen (zodat je eigenlijk een single stroke roll speelt). Ik vind de mp3 trouwens erg kicken, ookal begin ik genoeg te krijgen van standaard brutal deathmetal. Dit is gewoon Deathmetal zoals het hoort, bruut/stoer/kicken zonder fratsen, maar ook niet eentonig, ook goed gemixed.

Dit zijn trouwens de perfecte blastbeats die in dit nummer zijn te horen. Zo horen ze gespeeld te worden, het zijn niet de snelste, maar zeker wel de strakste met 100% controle met ride precies op de bassdrum, en de snare aanslagen precies ertussen (zodat je eigenlijk een single stroke roll speelt). Ik vind de mp3 trouwens erg kicken, ookal begin ik genoeg te krijgen van standaard brutal deathmetal. Dit is gewoon Deathmetal zoals het hoort, bruut/stoer/kicken zonder fratsen, maar ook niet eentonig, ook goed gemixed.
Laatst gewijzigd door Yokozuna op zo feb 22, 2004 2:00 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Als jij nou gewoon eens opflikkert met je hoor-eens-hoe-goed-ik-kan-drummen poserij.Yokozuna schreef:In de nieuwe Aardschok (die net binnen is) staat trouwens een interview met de "mannen" van Decapitated
Dit zijn trouwens de perfecte blastbeats die in dit nummer zijn te horen. Zo horen ze gespeeld te worden, het zijn niet de snelste, maar zeker wel de strakste met 100% controle met ride/hihat precies op de bassdrum, en de snare aanslagen precies ertussen (zodat je eigenlijk een single stroke roll speelt). Ik vind de mp3 trouwens erg kicken. Deathmetal zoals het hoort.
Kop dicht, Thorko
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik zeg in mijn post helemaal niets over mijn eigen drumwerk, ik heb alleen veel respect voor de drummer omdat hij precies speelt zoals het hoort.Plaag schreef:[..]
Als jij nou gewoon eens opflikkert met je hoor-eens-hoe-goed-ik-kan-drummen poserij.
Maar ik kan me wel voorstellen dat je dat drumgezeik irritant vindt worden

- kromme zak hooi
technisch indrukwekkend
maar saai, typisch zwaan kleef aan death zonder opmerkelijke momenten, instantly forgettable. niet dat ik nou zo'n death expert ben, maar ik heb het nummer net beluisterd, en ik ben het nu al vergeten. vergelijk dat eens met bijvoorbeeld morbid angel, of schuldiner's nummers, die zijn onmogelijk uit je brein te rammen.
maar saai, typisch zwaan kleef aan death zonder opmerkelijke momenten, instantly forgettable. niet dat ik nou zo'n death expert ben, maar ik heb het nummer net beluisterd, en ik ben het nu al vergeten. vergelijk dat eens met bijvoorbeeld morbid angel, of schuldiner's nummers, die zijn onmogelijk uit je brein te rammen.
- kromme zak hooi
- Hieronimus
- Yokozuna
- Contacteer:
Het is inderdaad gewoon brutal US deathmetal dit, maar toch vind ik het wel beter dan de gemiddelde DM band.kromme zak hooi schreef:technisch indrukwekkend