tja, maar ik kom Koenmans dan ook niet regelmatig tegen in de kroeg.cyanide schreef:meneertje 'ik woon zelf ook nog bij mijn moeder'
27 december De Koornbeurs in Delft
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Moraal van het verhaal: een auto met 4 cilinders waarvan het er maar 2 en een halve doen, en zonder olie....
En te weinig koelvloeistof is ook zo maar van... mwah...
dat rijdt voor geen meter....
er zaten allemaal stukjes onderdelen in mijn carter... hahahhaa... anderhalve liter olie lusttie ie dus wel, hahahha!
Delft zuigt...wat een kanker bedoeding...
De hele stad stinkt, en de kroegen die er zijn zijn of zogenaamde 'old dicks bars' of het zijn SP bolwerken met jüdische prjizen.
Ik heb nog geprobeert om het percentage metalshirts te berekenen in de koornbeurs, maar veel verder dan 4% kom ik geloof ik niet.
Teveel hardcore boeren, kutkoters met bijbehorende tekeningen, make-up en blauwe haren. Verder nog transexuelen, kampers, computernerds, dealers, corpsballen en ander volk wat er naar mening niks te zoeken heeft.
Bah!
En te weinig koelvloeistof is ook zo maar van... mwah...
dat rijdt voor geen meter....
er zaten allemaal stukjes onderdelen in mijn carter... hahahhaa... anderhalve liter olie lusttie ie dus wel, hahahha!
Delft zuigt...wat een kanker bedoeding...
De hele stad stinkt, en de kroegen die er zijn zijn of zogenaamde 'old dicks bars' of het zijn SP bolwerken met jüdische prjizen.
Ik heb nog geprobeert om het percentage metalshirts te berekenen in de koornbeurs, maar veel verder dan 4% kom ik geloof ik niet.
Teveel hardcore boeren, kutkoters met bijbehorende tekeningen, make-up en blauwe haren. Verder nog transexuelen, kampers, computernerds, dealers, corpsballen en ander volk wat er naar mening niks te zoeken heeft.
Bah!
Hoegaarden or die!
Uiteraard waren er ook een hoop gezellige mensen, anders was ik allang richting huis vertrokken, maar het mistte een beetje de verbroedelijke metalsfeer.... wellicht te verklaren aan de hand van het feit dat er zo weinig metalheads waren.Cooma schreef:Ja, het publiek was niet zo fijn nee. maar och er waren ook een hoop gezellige mensen!
En Bladel, daar ben ik weleens geweest, lekker ruim daar, maar dat zou er ook aan kunnen liggen dat er niet veel volk was!
Bladel heerst, niet altijd even druk maar wel altijd goed. Wanneer was dat ?
Hoegaarden or die!
mmm... nou je het zegt... volgens mij is het de laatste jaren iets afgenomen, maar dat ligt denk meer aan de bands die tegenwoordig spelen, het is wat meer black/thrash en dat trekt mannen, en voornamelijk Duitse mannen wat meer dan vrouwen....Cooma schreef:Hatred herinner ik me wel als naam... de rest niet echt, vreemd genoeg... en het was toen vrij rustig, dacht ik. Wat mij opviel was dat er veel vrouwen waren, minstens net zoveel als mannen, is dat altijd zo daar?
Of de vrouwen wegblijven om die Duitse kerels is mij onbekend.
Bij Officium Triste en Evoken afgelopen oktober was er weer wel een hoog femine percentage. Tjah... dat ken...
Hoegaarden or die!
- Forseti's Justice
Ik kan me niet herinneren bekenden uit die groepering gezien te hebben...Forseti's Justice schreef:haha wie er trouwens ook nog liep: die ene ranshomofiel van de black metal mafia. of het is hun kleine broertje. liep een beetje de heerschende hardcore-kid uit te hangen.. en hij praatte met buitenlanders! lynchen die hap.
achja, boeien...
Hoegaarden or die!
- Forseti's Justice
te herkennen aan de strakke paardestaart. heb ter plekke nog geprobeerd om mij eenzelfde haardracht aan te meten, maar het bleef maar in een scheiding vallen.. jammer hoor.
en over dat publiek: diezelfde lui zitten normaal daar in dat cafe eronder. aangezien het cafe nu gesloten was, kwamen ze derhalve hier maar even langs. ik heb ook geen moment het "concertgevoel" ervaren, het was meer gewoon bier drinken en slap ouwehoeren terwijl er toevallig ook wat lui speelden. alleen bij detonation heb ik de haren even losgegooid. vette band wel. ondanks het feit dat ik over het algemeen meer van black metal houd vond ik detonation vele malen beter dan walpurgisnacht, o.a. door het betere geluid (op de "st anger-snare" na dan), het betere licht en het hogere alcoholpromillage. verder nog een zeer vet at the gates nummer, een van de bands waar ik toch wel groot geworden mee ban. hoppa! best te doen. als ze eens wat vaker zoiets organiseren daar kan het best nog weleens leuk worden.
en over dat publiek: diezelfde lui zitten normaal daar in dat cafe eronder. aangezien het cafe nu gesloten was, kwamen ze derhalve hier maar even langs. ik heb ook geen moment het "concertgevoel" ervaren, het was meer gewoon bier drinken en slap ouwehoeren terwijl er toevallig ook wat lui speelden. alleen bij detonation heb ik de haren even losgegooid. vette band wel. ondanks het feit dat ik over het algemeen meer van black metal houd vond ik detonation vele malen beter dan walpurgisnacht, o.a. door het betere geluid (op de "st anger-snare" na dan), het betere licht en het hogere alcoholpromillage. verder nog een zeer vet at the gates nummer, een van de bands waar ik toch wel groot geworden mee ban. hoppa! best te doen. als ze eens wat vaker zoiets organiseren daar kan het best nog weleens leuk worden.
- Forseti's Justice
-
hehehehe fijn en bedankt maar weer!DaKonium schreef:@propain:
ja doe dat, en dan morgen met de nasleep van 4 katers op je werk aankomen zeker
sterkte ermee gast!
stinkend naar bier ruften met ongeschoren harsens op mijn werk aankomen hmmm
ach ze zijn wel erger gewend hahahahahaa
jij nog erg brak dako?
www.thehighlander.nl
[img]http://www.georgiaudc.com/images/flags/battleflag.jpg[/img]
- Forseti's Justice
ik ga ook maar ff douchen want zelfs mijn hond rent voor me wegDaKonium schreef:valt mee, valt mee
was best zat, maar heb toch nog een uur of 6 gemaft vannacht. weinig korter dan normaal.
wel ff een douche (bij gebrek aan bubbelbad, hehe) nemen, stink als hel geloof ik...

www.thehighlander.nl
- Forseti's Justice