Malevolent creation
- XnegativeX
- Contacteer:
Malevolent creation
Ik ben geen grote fan van Poll's over dit soort dingen maar in dit geval ben ik erg nieuwsgierig. Van Malevolent creation heb ik eigenlijk maar 2 cd's The will to kill en In cold blood. Die vind ik beide geniaal. Van Envenomed heb ik een promo gehad waar ik het niet echt warm van kreeg. Eternal had een beetje hetzelfde effect op mij. En Retribution heb ik op een bandje gehad. Die moet ik hoognodig weer eens op CD aanschaffen.
Kortom, ik vind de kwaliteit nogal wisselen bij Malevolent creation.
Wat is jullie mening?
Kortom, ik vind de kwaliteit nogal wisselen bij Malevolent creation.
Wat is jullie mening?
Laatst gewijzigd door XnegativeX op wo jun 16, 2004 7:41 pm, 5 keer totaal gewijzigd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- inageandsadness
- Contacteer:
Ik ken alleen Stillborn en The Will To Kill, dus wordt het mooi The Will The Kill. Ik weet verder erg weinig van deze band. Dus dit topic kan wel eens handig zijn.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
-
- metal-willem
-
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
The Will to kill: Wat mij betreft hun beste cd tot nu toe. Lekker snel op z'n tijd maar weet ook in de langzame stukken te boeien door een mix van melodie en lompe hakstukken.
Envenomed: Wel ok maar het deed me allemaal teveel aan Hateplow denken.
The fine art of murder: Heb ik nog nooit echt geluisterd omdat ik er alleen maar slechte reviews over heb gelezen.
In cold blood: Mijn nummer twee. Ongelovelijk vernijnige en snelle plaat.
Eternal: In technisch opzicht zit deze plaat erg goed in elkaar maar hij is mij domweg te traag.
Stillborn: Nog nooit gehoord.
Retribution: Mijn nummer drie. Ik ben vooral onder de indruk van de songstructuren op deze cd. Alle nummers zijn afzonderlijk erg goed herkenbaar. Iets wat ik het sterkste punt van Malevolent creation vind.
The Ten commandments: Nog nooit gehoord.
Envenomed: Wel ok maar het deed me allemaal teveel aan Hateplow denken.
The fine art of murder: Heb ik nog nooit echt geluisterd omdat ik er alleen maar slechte reviews over heb gelezen.
In cold blood: Mijn nummer twee. Ongelovelijk vernijnige en snelle plaat.
Eternal: In technisch opzicht zit deze plaat erg goed in elkaar maar hij is mij domweg te traag.
Stillborn: Nog nooit gehoord.
Retribution: Mijn nummer drie. Ik ben vooral onder de indruk van de songstructuren op deze cd. Alle nummers zijn afzonderlijk erg goed herkenbaar. Iets wat ik het sterkste punt van Malevolent creation vind.
The Ten commandments: Nog nooit gehoord.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik vind The Will To Kill toch wel de beste schijf. In Cold Blood is een mooie tweede...
Maar M.C. weet hoe dan ook toch wel ruige herrie te produceren. Dus de andere schijven zijn ook gewoon de moeite waard!
Maar M.C. weet hoe dan ook toch wel ruige herrie te produceren. Dus de andere schijven zijn ook gewoon de moeite waard!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Stillborn is geen rot pak yoghurt waard anders.Gr. Dracula schreef:Ik vind The Will To Kill toch wel de beste schijf. In Cold Blood is een mooie tweede...
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik vreet geen yoghurt dus dat scheelt...CoenV schreef:[..]
Stillborn is geen rot pak yoghurt waard anders.
Het is niet hun beste plaat nee, maar ik hoor nog altijd liever stillborn dan een hoop ander "metal"muziek.
- Heer Petomaan
- XnegativeX
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- XnegativeX
- Contacteer:
Ze zijn verdomme ooit eens met Rotten sound in Arnhem geweest. En dat concert heb ik moeten laten schieten. Dat doet me nogsteeds pijn tot diep in mijn ziel.Heer Petomaan schreef:[..]
En of, heb ze samen met MC in Baroeg gezien, een jaar of 3 terug!
- Heer Petomaan
- HellcommandeR
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Heeft iemand toevallig de nieuwe Divine empire al gehoord? Het bandje van ex-Malevolent lid Jason Blachowicz. Dat liegt er ook niet om. Erg lekkere florida death metal, niets nieuws onder de zon maar toch zeker een aanrader.
Over die Reign of Erebus gesproken, die plaat ben ik 3 dagen nadat ik hem kreeg van je kwijtgeraakt. Ik kan hem nergens meer vinden.XnegativeX schreef:[..]
Retribution ruilen tegen Reign of erebus?
Maargoed MC:
Zoals ik al eerder zei, Eternal blijft het helemaal voor mij. Ik vind die plaat, nummer voor nummer, zo tering goed. Alles is er goed aan, ik wordt er niet goed van. Blurgh!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- XnegativeX
- Contacteer:
Heeft iemand Warkult al gehoord? Persoonlijk vind ik hem erg lekker klinken. Ik was eigenlijk bang dat ze teveel op Hateplow zouden gaan lijken. Dat had ik met Envenomed ook al een beetje. En nu Dave Culross weer in de band zit was de kans groot dat het die kant weer op zou gaan... Maar niets is minder waar. Eigenlijk gaan ze gewoon verder waar ze op The Will to kill gebleven waren. Herkenbare songs met een goede opbouw, langzame en super snelle stukken, geweldig gitaarwerk en een lekker ruige strot.
Culross is toch een beetje mijn favoriete drummer. Wat kan die man rossen zeg!!!
Culross is toch een beetje mijn favoriete drummer. Wat kan die man rossen zeg!!!
Iedereen zegt dat 'ie The Will To Kill de beste vind, waarom heeft Warkult dan 9 stemmen en TWTK maar 2? Klopt niet helemaal...
Mijn favoriet is The Ten Commandments.
Quote van Svenson: "De eerste 3 zijn bagger", Stillborn is inderdaad zwak, maar de eerste 2 bagger noemen... maar ja, toen die uitkwamen liep jij nog luiers vol te schijten in de peuterspeelzaal.
Mijn favoriet is The Ten Commandments.
Quote van Svenson: "De eerste 3 zijn bagger", Stillborn is inderdaad zwak, maar de eerste 2 bagger noemen... maar ja, toen die uitkwamen liep jij nog luiers vol te schijten in de peuterspeelzaal.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat van die poll was mijn schuld. Die heb ik niet juist aangepast. Ik ben nu maar van het hele poll idee afgestapt.
Het maakt me eigenlijk geen reet uit wanneer iemand geboren is. Sven heeft die eerste cd's waarschijnlijk ook beluisterd, net zo goed als jij. Alleen heeft hij geen last van de "ouwe lullen factor" (alles van vroeger is beter).
Persoonlijk vind ik The Will to kill en Warkult ook hun beste albums. Hoewel Warkult nog wel even de tijd nodig heeft om te wennen.
Het maakt me eigenlijk geen reet uit wanneer iemand geboren is. Sven heeft die eerste cd's waarschijnlijk ook beluisterd, net zo goed als jij. Alleen heeft hij geen last van de "ouwe lullen factor" (alles van vroeger is beter).
Persoonlijk vind ik The Will to kill en Warkult ook hun beste albums. Hoewel Warkult nog wel even de tijd nodig heeft om te wennen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Jij antwoordt al voor mij, dankjewel.XnegativeX schreef:Dat van die poll was mijn schuld. Die heb ik niet juist aangepast. Ik ben nu maar van het hele poll idee afgestapt.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Eh ja... die heb ik op Graspop maar liefst 1 dag voor de officiele releasedatum buitgemaakt!XnegativeX schreef:Heeft iemand Warkult al gehoord?
Wat mij opvalt is dat Malevolent Creation de laatste tijd ook echt het beloofde waarmaakt. Beloven ze je een Warkult, zul je er verdomme ook 1 krijgen! Ik heb gretig van deze plaat gesnoept en het eind is nog lang niet in zicht.
Tijd dat ze dan godver eens wat respect krijgen. Openen op graspop klopt niet voor een band met zo'n historie.Gr. Dracula schreef:[..]
Eh ja... die heb ik op Graspop maar liefst 1 dag voor de officiele releasedatum buitgemaakt!
Wat mij opvalt is dat Malevolent Creation de laatste tijd ook echt het beloofde waarmaakt. Beloven ze je een Warkult, zul je er verdomme ook 1 krijgen! Ik heb gretig van deze plaat gesnoept en het eind is nog lang niet in zicht.
Ik heb hem moeten missen, was aan het douchen/ontbijten/wakker worden *snik*
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Ik vond het ook geen goede zaak dat ze als eersten van wal staken. Het publiek had duidelijk nog een koude douche en een flinke lading hardgekookte eiers tegen de racekak nodig. Tering, iedereen stond erbij alsof ze het ieder moment konden laten lopen...Dissection schreef:[..]
Tijd dat ze dan godver eens wat respect krijgen. Openen op graspop klopt niet voor een band met zo'n historie.
Ik heb hem moeten missen, was aan het douchen/ontbijten/wakker worden *snik*
Ik dreigde de band aanvankelijk ook te gaan missen, maar dat is uiteindelijk allemaal goedgekomen!