2 Unlimited
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
2 Unlimited
2 Unlimited beluister ik nu weer. Geweldige pophouse door producer De Coster gemaakt. De debuut cd van 2 unlimited was vrij goed met hits als no limits, magic friend, get ready for this,..
Maar daarna kwam de 'Real things', geweldig album met alleen maar hits, mooie melodieen, en leuke beats. Staat mooi in mijn cd collectie.
Jammer genoeg moesten ze na dit album het nog eens proberen met twee domme wijven, erg jammer
maar voor de rest de pophouse band of all time in mijn ogen.
Maar daarna kwam de 'Real things', geweldig album met alleen maar hits, mooie melodieen, en leuke beats. Staat mooi in mijn cd collectie.
Jammer genoeg moesten ze na dit album het nog eens proberen met twee domme wijven, erg jammer
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
Vind ik niet, die oude platen zijn echt best goed, producer de coster kan echt heel mooie melodieen schrijven, als je die melodieen zou horen in een powermetalband ofzo, dan hoor je niemand klagen.Rascul_Waznagga schreef:Nah, bout. Die muziek heeft de inhoud van een hol vat.
Re: 2 Unlimited
Kristof schreef:2 Unlimited beluister ik nu weer. Geweldige pophouse door producer De Coster gemaakt. De debuut cd van 2 unlimited was vrij goed met hits als no limits, magic friend, get ready for this,..

- Soulcollector
- Contacteer:
haha, daar heb ik nog een cd van liggen. vond ik vroeger geweldig. laatst draaiden ze die cd nog in een sporthal, ik kende de tekst nog en kon zo meezingen. ze hebben veel succes gehad, zijn ook in japan geweest. en dat voor een nederlandse formatie.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- HellcommandeR
Toch goed dat die tijd voorbij is..
Ik heb daar in '91 ook nog wel eens naar geluisterd.
Dieper dan 2 unlimited kon ik de elektronische muziek echter niet induiken, want daar vond ik het gewoon niet cool genoeg voor.
Laatst hoorde ik dat nummer "There's nothing like the rain" op de radio, en toen viel het me zomaar ineens op hoe die rap gast alle hedendaagse NU-METAL praat-rap beinvloed heeft. Dat klinkt allemaal precies zo!
Maar goed, BLA verder..

Ik heb daar in '91 ook nog wel eens naar geluisterd.
Dieper dan 2 unlimited kon ik de elektronische muziek echter niet induiken, want daar vond ik het gewoon niet cool genoeg voor.
Laatst hoorde ik dat nummer "There's nothing like the rain" op de radio, en toen viel het me zomaar ineens op hoe die rap gast alle hedendaagse NU-METAL praat-rap beinvloed heeft. Dat klinkt allemaal precies zo!
Maar goed, BLA verder..

..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- metal-willem
Godver, volgens mij heb ik aardig wat uurtjes meegeblèrd met die herrie, gaaf hoor.
The Real Thing en No Limit zijn natuurlijk super.
The Real Thing en No Limit zijn natuurlijk super.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Lone Starr
Haddaway had er ook wel eens leuk nummertje tussen zitten.Kristof schreef:2 Unlimited beluister ik nu weer. Geweldige pophouse door producer De Coster gemaakt. De debuut cd van 2 unlimited was vrij goed met hits als no limits, magic friend, get ready for this,..
En Ace of Base maar dan heb je het ook wel gehad!
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
Geweldig ja.Kristof schreef:2 Unlimited beluister ik nu weer. Geweldige pophouse door producer De Coster gemaakt.

The True North, Strong and Free
- Forseti's Justice
- Lone Starr
in de tijd van 2 Unlimited, luisterde ik naar The Doors, Steppenwolf, Pearl Jam, Nirvana, vervolgens keerde dat weer terug naar wat ik voor die tijd luisterde: Van Halen, White Snake, Kingdom Come, Rainbow, en niet lang daarna kwamen de metalen, beginnend bij Obituary en Slayer, om de sprong naar Abigor en Mayhem te maken
het enige niet metal waar ik een single van heb gehad is: Hardcore Vibes van Dune, om m'n pa te stangen, en Go West van The Petshop Boys omdat m'n moeder dat zo'n leuk liedje vond
het enige niet metal waar ik een single van heb gehad is: Hardcore Vibes van Dune, om m'n pa te stangen, en Go West van The Petshop Boys omdat m'n moeder dat zo'n leuk liedje vond
- Daisycutter
- yesferro
- Contacteer:
2unlimited en Snap waren jaren mn favorite bandsKristof schreef:2 Unlimited beluister ik nu weer. Geweldige pophouse door producer De Coster gemaakt. De debuut cd van 2 unlimited was vrij goed met hits als no limits, magic friend, get ready for this,..

-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- ruben somewhere online
Nostalgie in zijn pure vorm. Elke keer als ik 2 unlimited hoor, moet ik denken aan mijn eerste klassefeesten. Dat je daar zo staat met een colaatje, je hoofd losjes beweegt en kijkt naar de konten en borsten die net ontspringen uit de jonge meisjes. Behalve de drankkeuze is er weinig veranderd dus!
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Soulcollector
- Contacteer:
Ik vraag me af of dat siliconen zijn hoor Kristof... toen had ze ook al van die jetsers... en toen was dat nog helemaal niet in...
En hier heeft ze gewoon een push-up behaatje aan...
Ik vind t nog steeds een leuk ding!
Pearl Drums - Paiste Cymbals - Balbex Sticks - Remo Skins
- Contacteer:
je moet eens naar foto's eerset album kijken en dan naar ditArgarath schreef:Ik vraag me af of dat siliconen zijn hoor Kristof... toen had ze ook al van die jetsers... en toen was dat nog helemaal niet in...
zijn siliconen!
ja ik heb ook 2 unlimited tourboek liggen,op ebay word dat soms verkocht voor 75 euro, lekker bijhouden dus

- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer: