concert/festivals
concert/festivals
Hey, ik ben nieuw en heb ff een vraagje:
Als jullie naar zo'n metalconcert of festival gaan, gaan jullie dan alleen? Ik wil zelf bv wel naar concerten maar als me maten niet mee willen weet ik eigenlijk niet of het wel zo leuk is. Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest maar wil nu toch wel wat bands gaan checken.
Alvast thnx
nachtwens
Als jullie naar zo'n metalconcert of festival gaan, gaan jullie dan alleen? Ik wil zelf bv wel naar concerten maar als me maten niet mee willen weet ik eigenlijk niet of het wel zo leuk is. Ik ben nog nooit echt naar een concert geweest maar wil nu toch wel wat bands gaan checken.
Alvast thnx
nachtwens
Klopt!!!Mendel schreef:al is in je eentje naar een concert natuurlijk minder gezellig dan met meerdere
Ging vaak met vriendin en/of achterneef naar concerten. Kun j effen bijkletsen na het concert (tussen de piep in je oren door dan).
Nu ik weer alleenstaander ben ga ik maar met collega's of nu maar alleen. Moet toch wat.... Maar gezellig is anders.
- MindlessMayo
Re: concert/festivals
Ik ga meestal met mijn vriend samen, mijn vriend verdwijnt na 1 of 2 nummers de pit in of staat voor het podium te haren wapperen. Ik sta meestal ergens naast de pit/zijkant te kijken of ben ook druk met haren wapperen. Na afloop zoeken we mekaar weer op.. tijd terug naar SFU geweest, alleen.. ging prima alleen wel iets minder gezellig.Nachtwens schreef:Hey, ik ben nieuw en heb ff een vraagje:
Alvast thnx
nachtwens
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
Als je in je uppie bent ga je gewoon lekker met een biertje in je hand mensen bekijken. Meestal genoeg vreemde types bij metalconcerten. Het blijft natuurlijk gezelliger met iemand erbij maar als het echt zo uitkomt moet je altijd alleen gaan. Ik ga tenminste altijd voor de muziek en dan pas voor de gezelligheid.
soms ga ik gewoon liever alleen omdat ik tijdens het optreden toch de hele tijd foto's aant maken ben. maar vind het wel fijner om niet alleen te rijden.
ga vaak genoeg alleen, maar ook vaak genoeg met iemand anders, verschilt per keer.
bij de optredens waar ik kom, zie ik toch altijd wel bekenden en je kan ook gaan wanneer je wil, niet wanneer de ander ook wil, dus vrijheid!
maar als ik lang moet rijden, vind ik het dus wel fijner om met iemand samen te gaan.
ga vaak genoeg alleen, maar ook vaak genoeg met iemand anders, verschilt per keer.
bij de optredens waar ik kom, zie ik toch altijd wel bekenden en je kan ook gaan wanneer je wil, niet wanneer de ander ook wil, dus vrijheid!
maar als ik lang moet rijden, vind ik het dus wel fijner om met iemand samen te gaan.
www.studiomystica.nl ~ Design & Photography
'Eerder' ging ik ook altijd alleen en soms nog wel. Naar bv. Marilyn Manson was ik met 2 vriendinnen en voor de komende festivals als Waldrock en Dynamo heb ik ook al een groepje bij elkaar. Soms gaat het uitstekend alleen maar het is soms ook moeilijk om dan nog te genieten van het concert, dan sta je daar maar alleen.
Ik zou het echter erger vinden om helemaal niet te gaan, dan maar alleen.
Ik zou het echter erger vinden om helemaal niet te gaan, dan maar alleen.
- metal-willem
- XnegativeX
- Contacteer:
Anders ga je de volgende keer maar met mij mee.Butcher schreef:als je ergens graag heen wilt vind ik niet dat je het moet laten afhangen van vrienden of je wel of niet gaat
als ik ergens graag heen wil en niemand wil mee ga ik wel alleen anders krijg ik toch wel spijt dat ik het gemist heb
Ik kan eigenlijk altijd wel iemand vinden die mee wil. Ik ben laatst 1x alleen geweest (Dead soul tribe in Arnhem) en dat was eigenlijk ook wel relaxed.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- The Horseman
Ik ga altijd met 2 vrienden en soms gaan er ook anderen mee !Nachtwens schreef:Hey, ik ben nieuw en heb ff een vraagje:
Alvast thnx
nachtwens
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- DaKonium
The_Horseman schreef:[..]
Ik ga altijd met 2 vrienden en soms gaan er ook anderen mee !

Sterf!
- The Horseman
-
Ik ga meestal met vrienden. En als ik daar niemand kan ga ik alsnog. Het gaat uiteindelijk toch om de muziek en de band die speelt.
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
!! Maar ik heb besloten om niet meer te posten op metalfan, heel mischien soms nog maar mij zul je hier niet echt meer treffen. !!
-
Svenson, jij kraait alleen maar onzin uit. Komt er nog wat zinnigs uit? Je lijkt wel een kleine kind die om aandacht vraagt.
[img]http://www.icedtears.com/musica/logos/97.gif[/img]
Correctie: Svenson, jij kraait alleen maar onzin uit. Komt er nog wat zinnigs uit? Je lijkt wel een klein kind die om aandacht vraagt.sicness0317 schreef:Svenson, jij kraait alleen maar onzin uit. Komt er nog wat zinnigs uit? Je lijkt wel een kleine kind die om aandacht vraagt.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
ik zou het ook zeker niet af laten hangen van mensen die eventueel niet meewillen/kunnen.
Ik ga zowel met als zonder bekenden wel eens weg en heb tot nu toe geen last gehad van eenzaamheid.
Anders ga je gewoon zelf tegen iemand aanlullen. Grote kans dat je een kanusch in je kopf ( of in je anusch) krijgt, maar er lopen vast ook vriendelijke mensen rond.
Ik ga zowel met als zonder bekenden wel eens weg en heb tot nu toe geen last gehad van eenzaamheid.
Anders ga je gewoon zelf tegen iemand aanlullen. Grote kans dat je een kanusch in je kopf ( of in je anusch) krijgt, maar er lopen vast ook vriendelijke mensen rond.
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
- Lord Libith
Alleen naar een concert heerscht! Je kunt lekker heen gaan waar je wil, je kunt weg gaan wanneer je maar wil. De ultime vrijheid eigenlijk. Je moet alleen wel je al de rondjes betalen en als je met de auto ben heb je geen keus, dan ben jij de bob. Maar met vrienden heerscht ook wel. Alles zo op z'n tijd.
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
Ik heb vroeger veel enkel en alleen naar optredens en festivals geweest
en paar voorbeelden
waldrock: 6 keer waarvan 4 keer op mijn eentje
stonehenge: 9 keer waarvan 8 keer op mijn eentje
dawn till dusk (wassenaar) beide keren alleen
Overkill 99 (Hoorn) alleen
braindead fest (debuze, steenwijk) 1 keer geweest en op mijn eentje
heidelberg open air (duitsland)
dit zijn een paar voorbeelden
en dan te denken dat ik in belgie woon (en ook belg ben)
eenkeer is het erg tegen gevallen: overkill in Hoorn, maar da's omdat ik ziek was geworden.
verder der alleen maar positieve ervaringen mee, het speelt wel in het voordeel dat ik Belg ben in Nederland, mijn accent verraad me en ik heb direct wel een nederlander die tegen mij staat te lullen.
Alleen naar optredens gaan is DE manier om mensen te leren kennen.
in groep ben ik bijna nooit geweest en die keren, dat ik met een groep was viel het altijd beetje tegen, ik wil altijd uit de groep gaan om mijn zin te doen en mensen te leren kennen.
Je uitstraling doet er ook veel aan, als je der bij loopt als "kijk ni naar mij of ik sla je de kop in" kan je niet verwachten dat iemand je aanspreekt
nu wegens tijdsgebrek kan ik te weinig verder dan The Frontline hier te Gent (woon der ook letterlijk naast), maar daar is dan ook reuze veel te doen (en daar doe ik nu dus het geluid, maak der foto's en neem video's op)
en paar voorbeelden
waldrock: 6 keer waarvan 4 keer op mijn eentje
stonehenge: 9 keer waarvan 8 keer op mijn eentje
dawn till dusk (wassenaar) beide keren alleen
Overkill 99 (Hoorn) alleen
braindead fest (debuze, steenwijk) 1 keer geweest en op mijn eentje
heidelberg open air (duitsland)
dit zijn een paar voorbeelden
en dan te denken dat ik in belgie woon (en ook belg ben)
eenkeer is het erg tegen gevallen: overkill in Hoorn, maar da's omdat ik ziek was geworden.
verder der alleen maar positieve ervaringen mee, het speelt wel in het voordeel dat ik Belg ben in Nederland, mijn accent verraad me en ik heb direct wel een nederlander die tegen mij staat te lullen.
Alleen naar optredens gaan is DE manier om mensen te leren kennen.
in groep ben ik bijna nooit geweest en die keren, dat ik met een groep was viel het altijd beetje tegen, ik wil altijd uit de groep gaan om mijn zin te doen en mensen te leren kennen.
Je uitstraling doet er ook veel aan, als je der bij loopt als "kijk ni naar mij of ik sla je de kop in" kan je niet verwachten dat iemand je aanspreekt
nu wegens tijdsgebrek kan ik te weinig verder dan The Frontline hier te Gent (woon der ook letterlijk naast), maar daar is dan ook reuze veel te doen (en daar doe ik nu dus het geluid, maak der foto's en neem video's op)
Laatst gewijzigd door The Gr!ndk!ller op vr feb 20, 2004 6:40 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
Maar die imaginary friends van je zitten toch IN je hoofd? Die gaan toch ALTIJD mee?Svenson schreef:Als een band de moeite waard is en de vaste crew kan niet mee, dan ga ik lekker alleen.

[edit]

Laatst gewijzigd door Fusion op vr feb 20, 2004 6:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
-
-