Zegt iemand die er ook auditie voor gedaan heeft,maar is afgewezenHeer Petomaan schreef:Lamentation
Hoe kansloos ken je zijn!!

ben begonnen met een Doom Metal band waar ik volgende week mee ga repeteren dus wie weet.inageandsadness schreef:Wat een geouwehoer in dit topic zeg...
[..]
Wordt nog druk.
Alleen verdraaid weinig doom bands, ik vind dat er toch wel minstens 1 moet spelen...
Wellicht wel een Metalfan Open Air festival.Heer Petomaan schreef:Als het zo dorgaat met de bands, ken je er net zo goed een 2 daags spektakel van maken!
Hmm misschien krijg ik die gasten van Grafkanker zo ver om een eenmalig optreden te doen!
ik heb al het 1 en ander verzonnen om eerlijk te zijn, ik neem binnenkort wel wat op, zet ik het wel online, kan je er thuis mee aan de gang gaan.Dissection schreef:Natuurlijk wel vantevoren iets op papier krabbelen, zodat er thuis wat geni(t)ale riffs kunnen worden verzonnen.
En een podiumact waar men "U" tegen zegt.
Klopt, jouw bandje wilt ook spelen hehehe....inageandsadness schreef:[..]
Ja ik weet het, maar het aantal reacties van zoals eerder beschreven bands is fors als ik het zo zie.
Danku!Svenson schreef:Ik moet trouwens nog zeggen dat ik het een bijzonder gaaf idee vind, en ook goed dat je het initiatief neemt om het op poten te krijgen! Hulde!
In principe een goede opmerking, maar ik neem aan dat bandleden van zichzelf wel weten of ze meer als 1x op het podium kunnen staan.inageandsadness schreef:Zou het geen goed idee zijn niet alleen te kijken naar bands maar ook naar bandleden zodat bepaalde forumleden niet meerdere keren spelen met al hun verschillende bandjes?