Vomitory
Vomitory
Ik weet niet of hier al een topic over is, maar boeiend.
Er zijn vast wel mensen die deze band kennen.
Nu ben ik benieuwd naar jullie meningen over deze band.
Ik vind het zelf een van de beste death metal bands ooit!
AL hun platen zijn gewoon briljant!
Mijn favoriete zijn: Revelation Nausea & Redemption.
Nog meer goed nieuws, in April komt de nieuwe!
http://www.vomitory.net
Er zijn vast wel mensen die deze band kennen.
Nu ben ik benieuwd naar jullie meningen over deze band.
Ik vind het zelf een van de beste death metal bands ooit!
AL hun platen zijn gewoon briljant!
Mijn favoriete zijn: Revelation Nausea & Redemption.
Nog meer goed nieuws, in April komt de nieuwe!
http://www.vomitory.net
Laatst gewijzigd door Svenson op wo jan 07, 2004 11:57 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- fetuskiller
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
ik heb alle schijven op RITOB na. Die moet nog snel aangeschaft worden...
Van de 3 die in mijn bezit verkeren verkies is Blood Rapture als de beste. Overigens een moeilijke keuze want ze zijn alle 3 even beukend.
Ik kijk halsreikend uit naar het nieuwe werk en zal ook zeker present zijn in Tilburg, in april!
Van de 3 die in mijn bezit verkeren verkies is Blood Rapture als de beste. Overigens een moeilijke keuze want ze zijn alle 3 even beukend.
Ik kijk halsreikend uit naar het nieuwe werk en zal ook zeker present zijn in Tilburg, in april!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- CALIBANaan
- Contacteer:
- sodomy and lust
-
-
- XnegativeX
- Contacteer:
Vomitory is ge-ni-aal! Ik heb Revelation nausea en Blood rapture. Blood rapture heeft mijn voorkeur maar ik vind beide cd's geweldig. Ik heb geen idee waarom ik Vomitory zo geniaal goed vind maar ik denk dat het te maken heeft met het feit dat ze old school zweedse death metal spelen met een modern tintje. Wat wil zeggen dat het snelle, rauwe death metal is met een melodieus randje hier en daar. En dan heeft Vomitory af en toe ook wat crustcore invloeden. Al met al ragt het gewoon als een gek.
Maar ik geef toe dat het live niet echt boeit.
Maar ik geef toe dat het live niet echt boeit.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Ik mis op de eerste twee de blastbeats een beetje. En dat is nou net wat die laatste 2 platen helemaal "af" maakt.Svenson schreef:Kerel!!! Je mist Redemption dan zo tering hard! Die rost het d'r allemaal uit!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Daar hangt het absoluut niet vanaf. Probleem is alleen dat die eerste 2 cd's dat nou net missen. Waardoor ze gewoon niet zo fel en agressief klinken als Revelation nausea en Blood rapture. Wat tot gevolg heeft dat de eerste twee cd's wat saai worden na een tijdje.
- XnegativeX
- Contacteer:
Misschien moet ik Redemption inderdaad nog eens wat beter luisteren.
Zei ik trouwens dat ik het nodig vond dat er constant geblast moet worden? Dacht ik niet. Ik bedoel dat een blastbeat hier en daar vaak energie aan een nummer toevoegd. Het geeft de muziek wat extra agressie. Het hoeft niet constant op high-speed te zijn. Eigenlijk zoals het op Blood rapture gaat is het mooi. Maar als jij zegt dat dat op Redemption ook gebeurd zal ik die eens beter luisteren.
Zei ik trouwens dat ik het nodig vond dat er constant geblast moet worden? Dacht ik niet. Ik bedoel dat een blastbeat hier en daar vaak energie aan een nummer toevoegd. Het geeft de muziek wat extra agressie. Het hoeft niet constant op high-speed te zijn. Eigenlijk zoals het op Blood rapture gaat is het mooi. Maar als jij zegt dat dat op Redemption ook gebeurd zal ik die eens beter luisteren.
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Svenson, vriend, ik ben je een verontschuldiging schuldig.
Ik heb Redemption eens weer uitvoerig geluisterd en hij is inderdaad super! Vooral het nummer Forever in gloom heerscht de spreekwoordelijke pannen van het dak. Hij gaat onmiddelijk op mijn "nog aan te schaffen" lijst.
Ik heb Redemption eens weer uitvoerig geluisterd en hij is inderdaad super! Vooral het nummer Forever in gloom heerscht de spreekwoordelijke pannen van het dak. Hij gaat onmiddelijk op mijn "nog aan te schaffen" lijst.
Hehe ik wist het!XnegativeX schreef:Svenson, vriend, ik ben je een verontschuldiging schuldig.
Er moest iets fout zijn dacht ik

Maarja, tof toch, schieten we allebei mee op

Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- XnegativeX
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer: