Tool
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- Tijmen from hell
En in een ander topic las ik net dat je ook tool fan bent...Spikey schreef:ik ken tool niet egt het enigste dat ik weet is dat mijn vader het luistert maar een vriend van mijook hij liet me een liedje luistere best wel vet eigenljk ik heb nu dus ff de cd's van mijn pa gejat
[Arie en Gee modus] SJEE SJEE SJEE![/Arie en Gee modus]
Daarom luister je altijd knetterstoned blek metal.Plaag schreef:[..]
Muziek moet ook om aan te horen zijn, zonder geestverruimende / verdovende middelen.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
CoenV schreef:[..]
Ik denk toch dat mensen die metal luisteren intelligenter zijn dan de gemiddelde mainstreamaap. Dat is ook weer genre-gevoelig, maar ik denk toch dat veel blackmetalluisteraars best intelligent zijn.
Het is maar mijn gedachte, ik kan het nergens op baseren.
Veel 'echte' metal is textueel ook van een hoger niveau dan bijvoorbeeld nu-metal of mainstream poep. Neem Opeth, die teksten begrijp je, als je alle engelse woorden vertaald hebt, soms nog niet. Veel mensen luisteren metal omdat ze het lekker bruut geweld vinden, maar vergeten daarbij dat er ook nog een, soms zeer geniale, complexe of diepe, boodschap wordt overgebracht. En daar moet je soms inderdaad intelligenter voor zijn dan de gemiddelde mainstreamaap.
Black Metal zit ook veel geniaals tussen, de lompe nationalisten en satanisten daar gelaten. Over het algemeen komt die stroming vrij poetisch uit de hoek, en dat draagt bij aan de genialiteit.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- toffe_ellende
- Sven Mesman