brainshake
brainshake
Wie van jullie kent brainshake ?? zo jah wat vinden jullie ervan ik vind het persoonlijk heel vet heb ze u al 2 keer live gezien !!
fuck
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Re: brainshake
jij doet de havo?Spikey schreef:Wie van jullie kent brainshake ?? zo jah wat vinden jullie ervan ik vind het persoonlijk heel vet heb ze u al 2 keer live gezien !!
ga eerst maar eens wat interpunctie toepassen.
Nee, jij!!
- Tijmen from hell
-
De mannen van brainshake zijn wel relaxt.Argarath schreef:Ik heb bij Eric (zanger Brainshake) in de klas gezeten. Relaxte kerel, maar de muziek is niet mijn smaak.
Een maat van me heeft ze een keer proberen te boeken, via toen nog web-scorpio booking. Dat is finaal misgelopen, was wel grappig om al die mailtjes over en weer te lezen.
Gelukkig hebben die mannen het licht gezien en zijn snel overgegaan naar een ander agency.
Ben benieuwd. Ik ga wel effe kijken zaterdag.BRAINSHAKE maakt harde muziek. Harde muziek met een zachte kant. Begonnen in 1998, nu volgroeid. Vijf geïnspireerde jongens met dezelfde passie: muziek.
Met hun roots in de nu-metal, death-metal en heavy rockmuziek, is BRAINSHAKE een interessante combinatie van verschillende stijlen. Als je goed luistert, kun je de impact van Slipknot, de agressie van Vision of Disorder, de brutaliteit van Cannibal Corpse en de inventiviteit van Faith No More horen. Bovendien, met en zanger die kan zingen als Jeff Buckley, kan freaken als Mike Patton en kan schreeuwen als Corey Taylor heeft BRAINSHAKE een diversiteit te bieden die je zelden hoort.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Mee eens,ik heb ze een keer gezien en alhoewel de muziek niet helemaal mn smaak is zijn ze origineel en hebben ze een prima zanger.RingWorm schreef:Coen, je moet wel gaan kijken, buiten deze onzin, ze zijn wel goed live, ik heb die cd ook, en heb ze al 3 keer gezien.ze zijn de moeite waard..mixen verschillende stijlen door elkaar..
- LiberatedMadness
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
ik vind het maar een stelletje idioten
. Ze hebben een keer opgetreden met Badly Preserved en onder mom van "de vriendin van" mag ik dan ook backstage.
Die gasten ( van Branchake) weten ook daadwerkelijk NIX van muziek. Zit er 1: "blablabla...ik ken nog wel een vette blackmetalband....uh.....hoe heette die nou....???....Ah! NILE!"
Zucht

Die gasten ( van Branchake) weten ook daadwerkelijk NIX van muziek. Zit er 1: "blablabla...ik ken nog wel een vette blackmetalband....uh.....hoe heette die nou....???....Ah! NILE!"
Zucht

Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
? wat is het dan?Othrys schreef:Ach, ik ben ook wel eens iemand tegengekomen die dacht dat Nirvana een Black Metal band was. Die zijn reddeloos verloren...
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
- Soulcollector
- Contacteer:
- LiberatedMadness
- Soulcollector
- Contacteer:
- LiberatedMadness
- Tijmen from hell
-
hmm, dat vond ik juist de grootste afknapper eigenlijk...Amibor schreef:Alleen hun britney-spears-cover is wel vermakelijk.
Afgezaagd om zoiets te coveren..
ALS je al iets covert moet je een medley maken, en niet 1 afgezaagde song van 4 minuten verkrachten. Iedereen vindt het een kutnummer, en als er overheen gebruld wordt vindt iedereen het ineens wel en gaaf lied?? Hoevaak hebben we DIE truc al niet gehoord of gezien?
Maar goed, das maar mijn mening en ik durf best toe te geven niet ALTIJD gelijk te hebben..

..it's all just a togetherwalk of circumstances...
-
- Contacteer:
Ik ben het juist wel met je eens..saz schreef:[..]
hmm, dat vond ik juist de grootste afknapper eigenlijk...
Afgezaagd om zoiets te coveren..
ALS je al iets covert moet je een medley maken, en niet 1 afgezaagde song van 4 minuten verkrachten. Iedereen vindt het een kutnummer, en als er overheen gebruld wordt vindt iedereen het ineens wel en gaaf lied?? Hoevaak hebben we DIE truc al niet gehoord of gezien?
Maar goed, das maar mijn mening en ik durf best toe te geven niet ALTIJD gelijk te hebben..
Iedereen vind dat nummer idd kut, (de meesten iig.) maar zo gauw het wat 'harder' wordt , is het een goed nummer..Vond ik ook al vreemd.
Als je het zo wel een leuk nummer vind, zal je het origineel ook wel niet zo vreselijk vinden..
hahabanisher schreef:Als je het zo wel een leuk nummer vind, zal je het origineel ook wel niet zo vreselijk vinden..

Wat dat betreft vond ik destijds [97 ofzo] die limp bizkit cover van Faith dan weer wel leuk. Maar dat is tenminste min of meer een klassieker. En jaren 80 songs zijn gewoon veel gaver dan de "wegwerpmuziek" van de huidige hitcharts.
Helemaal mee eens! ik snap dat gekut met kut nummers ook nooit. Wat is er ineens leuker aan britney fucking spears als er distortion onder staat? fuck dat.
Verder heb ik brainshake eens gezien in Schoonhoven. Best vermakelijk, vernieuwend is een erg groot woord. Wel goeie zanger, maar Jeff Buckley? No way.
Verder heb ik brainshake eens gezien in Schoonhoven. Best vermakelijk, vernieuwend is een erg groot woord. Wel goeie zanger, maar Jeff Buckley? No way.
[url]http://www.teotwawki.nl[/url]
Inderdaad, ik heb ze pas gezien, en vond het ook weinig boeiend.Angelizer schreef: Verder heb ik brainshake eens gezien in Schoonhoven. Best vermakelijk, vernieuwend is een erg groot woord. Wel goeie zanger, maar Jeff Buckley? No way.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Nee ik dacht het niet,. brainshake komt in maart/april volgens mij met het nieuwe album en op de officiele site van brainshake staat ook nix van het vertrek van de zangerMindkiller schreef:De zanger van Brainshake is toch pleite bij Brainshake??!!
Die zingt voor Textures en is gestopt met Brainshake. 6 maart eerste optreden met Textures dacht ik.
(Lees het metalfan nieuws!!)
fuck
Hey, dat is grappig.
De zanger van textures vond ik het minpuntje van de band.
De zanger van brainshake vond ik het pluspuntje van de band.
Dit lijkt een prima oplossing voor beide bands!
Eindelijk alsnog zeer zware grunts in Textures! Dat miste ik tot nog toe enorm aan hun muziek.
De zanger van textures vond ik het minpuntje van de band.
De zanger van brainshake vond ik het pluspuntje van de band.
Dit lijkt een prima oplossing voor beide bands!
Eindelijk alsnog zeer zware grunts in Textures! Dat miste ik tot nog toe enorm aan hun muziek.
-
RingWorm schreef:eric is niet weg hoor, dan werd dat wel op hun forum bekend gemaakt.
NEWS & SITE UPDATES SUBSCRIBE TO MAILINGLIST
JANUARY 28 - 2004
ERIC LEAVES BRAINSHAKE
STATEMENT BY ERIC :
"Sometimes things in life don't go as planned, and sometimes you have to make tough and painful decisions and leave things behind to proceed. After almost six years of great fun, friendship, musical exploration and tons of life and musical experience, I have decided to end my part as the singer of Brainshake here.
www.brainshake.nl
is het nou zo moeilijk om even op hun site te kijken om te zien dat hij wel weg is?
Eric is beter in sengaia, een leuk en heftig side projectje.
http://www.shadoworks.nl/sengaia/chemikos.wma
www.sengaia.com
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
http://www.shadoworks.nl/sengaia/chemikos.wma
www.sengaia.com
-
Zoals velen waarschijnlijk al hadden verwacht maken wij bij deze bekend dat we besloten hebben te stoppen met Brainshake.
We hebben alles geprobeerd om de band nog te redden maar wij hadden allemaal het gevoel dat Brainshake zonder Eric nooit meer de Brainshake zou worden die het eerst was.
Verder willen wij onze excuses aanbieden dat het zo lang heeft geduurd voordat we meer duidelijkheid konden geven. Na 6 jaar lang lol, muziek, geweldige fans en hard timmeren aan de weg, is het voor ons niet gemakkelijk geweest om deze beslissing te nemen.
Wij willen iedereen bedanken die ons op welke manier dan ook gesteund hebben; alle forumfreaks voor alle gestoorde en broodnodige onzin. En een special thanx aan iedereen die van iedere brainshake show een geweldige feest maakten. Bedankt voor 6 geweldige Brainshake jaren.
Maar er zijn niet alleen tranen, want ieder eind betekent ook een nieuw begin!
We zullen het altijd leuk vinden om muziek te maken, en zullen daar ook zeker niet mee stoppen. Op dit moment zijn Pim, MuD en Loek bezig met een project in samenwerking met Mario (ex-Enais) dus houd je ogen en oren open.
*brAinshAke*
1998-2004
We hebben alles geprobeerd om de band nog te redden maar wij hadden allemaal het gevoel dat Brainshake zonder Eric nooit meer de Brainshake zou worden die het eerst was.
Verder willen wij onze excuses aanbieden dat het zo lang heeft geduurd voordat we meer duidelijkheid konden geven. Na 6 jaar lang lol, muziek, geweldige fans en hard timmeren aan de weg, is het voor ons niet gemakkelijk geweest om deze beslissing te nemen.
Wij willen iedereen bedanken die ons op welke manier dan ook gesteund hebben; alle forumfreaks voor alle gestoorde en broodnodige onzin. En een special thanx aan iedereen die van iedere brainshake show een geweldige feest maakten. Bedankt voor 6 geweldige Brainshake jaren.
Maar er zijn niet alleen tranen, want ieder eind betekent ook een nieuw begin!
We zullen het altijd leuk vinden om muziek te maken, en zullen daar ook zeker niet mee stoppen. Op dit moment zijn Pim, MuD en Loek bezig met een project in samenwerking met Mario (ex-Enais) dus houd je ogen en oren open.
*brAinshAke*
1998-2004
We Make You Begging On The Streets Of London!