Ga jij heen donderdag cootje?Cooma schreef:[..]
In de Helling toch? (voorheen Vloer) anders staat men mooi een km of wat de verkeerde kant op....
Anathema tour!
- Black_Goddess
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
de setlist is overal even lang, en ligt aan de zaal zelf of er voorprogramma is of nietMaerten schreef:Ik ben er donderdag. Zometeen even vast kaarten halen...Ik verveel me toch de tering.
Op de website van Tivoli staat trouwens Support...Iemand enig idee wie de support doet? Of krijgen we 2,5 uur Anathema.
in 013 is het lawn, in de biebob is er geen en utrecht weet ik niet
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
Lawn is a four-piece band from Groningen, Holland. Lawn brings a yin-yang mix of 'violence' and 'romanticism', trying to marry loud, angular guitar outbreaks with hushed moments of serenity. With lyrics that 'tug your heartstrings' as one has once put rather nicely. Sure, we know this opposites-attract-strategy has been done before. However, to create intense music, it just needs to get intensely vigorous AND intensely fragile.Kristof schreef:voorprogramma 013 is lawn uit groningen...WIE?
How to stand out from the pack of alternative/post-rock bands? Well, Lawn really adds their own specific color to this clichéd black-and-white procedure, using a wide share of instruments other than the usual (bass)guitar & drums like theremin, violin, (rhodes) piano, lots of samples and what have you…
www.lawn.nl
ben trouwens aanwezig in Tivoli
http://www.metalization.nl - independent non-profit agency supporting high quality underground metal
- Soulcollector
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
inageandsadness schreef:stelletje apen zijn het
nog geeneens a dying wish spelen
en ik heb kim ook al niet gezien, alleen kristof zag ik (te laat) langs lopen, mits hij diegene met dat blauwe tshirt was dan.
SilentSinner hier. ja jongk kzag je ook niet! zeker jammer. stond vrij wel hele tijd links achter bij deur en links voor het podium toen ze begonnen met spelen. nexttime effe gsm nummers uitwisselen

see ya next time dus
en.... fuck the bloody NS, serieus. effe snachts(middennacht) 2 uur lang op een trein wachten. jaaaaaaaaah. hehe
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja ik had me mooi opgekleed en ik vond de treinreis terug eigeniljkinageandsadness schreef:stelletje apen zijn het
nog geeneens a dying wish spelen
en ik heb kim ook al niet gezien, alleen kristof zag ik (te laat) langs lopen, mits hij diegene met dat blauwe tshirt was dan.
geweldig, lang leve arjen die ons mooi kwam ophalen
was erg droog weekend, veel humor, zieke humor, dus ja leuk
en met een illegale taxi meegereden, een oude turk was ook wel humor

en ik ben totaal uitgelachen door het personeel bij de chinees

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
anathema en support
aangezien er hier over ons (LAWN) gepraat wordt leek het me leuk om iets van me te laten horen. Hoewel wij uit een andere hoek komen (meer indie, alternative) bleek de combinatie Lawn + Anathema geslaagd. Dat bleek uit reacties van het publiek, maar ook uit de reacties van Anathema. Ze herkenden Mogwai en Godspeed in onze nummers, met name favorieten van Danny. Jamie had tevoren al nummers van ons gedownload en me enthousiast gemailed. Dat is erg tof om te horen natuurlijk!
Anathema ken ik ook al vanuit het begin, dus ook ik ben meegegroeid met hun muziekale koers. (Hetzelfde geld ook een beetje voor The Gathering, een band waarmee hebben mogen werken (Anneke) op onze nieuwe plaat).
Overigens was het een klein wonder dat we konden aantreden in 013. onze bassist is woensdag op donderdag in het ziekenhuis opgenomen. Uiteindelijk gaf het ons slechts iets meer dan een halve dag om iemand te vinden en in te werken. De rit groningen - tilburg is o.a. benut om op de achterbank van het busje de laatste partijen in te studeren. Maar t was het waard! Op onze website staat een uitgebreider verslagje: http://www.lawn.nl
Wij hadden een prima avond, Anathema ook, en hopelijk het publiek ook. In ieder geval vonden wij het publiek erg open staan voor onze muziek, zelfs al werd het gespeeld met een invalsbassist en zonder onze toetsenman. Erg cool.
Gr,
T-tusz / Lawn
Anathema ken ik ook al vanuit het begin, dus ook ik ben meegegroeid met hun muziekale koers. (Hetzelfde geld ook een beetje voor The Gathering, een band waarmee hebben mogen werken (Anneke) op onze nieuwe plaat).
Overigens was het een klein wonder dat we konden aantreden in 013. onze bassist is woensdag op donderdag in het ziekenhuis opgenomen. Uiteindelijk gaf het ons slechts iets meer dan een halve dag om iemand te vinden en in te werken. De rit groningen - tilburg is o.a. benut om op de achterbank van het busje de laatste partijen in te studeren. Maar t was het waard! Op onze website staat een uitgebreider verslagje: http://www.lawn.nl
Wij hadden een prima avond, Anathema ook, en hopelijk het publiek ook. In ieder geval vonden wij het publiek erg open staan voor onze muziek, zelfs al werd het gespeeld met een invalsbassist en zonder onze toetsenman. Erg cool.
Gr,
T-tusz / Lawn
voor de duidelijkheid:ik was niet gegaan voor de band maar voor de foto`s,als je bezig bent met fotograferen krijg je toch al weinig mee van het concert zelf ,dus goede of slechte band,ik vermaak me altijd,hoewel ik in dit geval blij was dat mn vriendin naar anathema is gegaan.T-tusz schreef:als je denkt het niks aan te vinden dan vermaak je je ook niet. voor een band ook niet leuk om voor publiek te spelen dat er geen zin in heeft.
overigens snap ik best dat sommige mensen ons niet tof vinden. sommige mensen vinden ook de koerswijziging van anathema niet ok. ieder zijn ding, toch?
ok, ik vroeg me al af of je specifiek ONS bedoelde of anathema, of 'de hele avond'.. het laatste dus. Als je zelf moet spelen krijg je ook vaak weinig mee van de andere spelende bands.
Overigens denk ik dat de meeste mensen zich die avond prima vermaakt hebben.
succes met je foto's (net je site bezocht).
Overigens denk ik dat de meeste mensen zich die avond prima vermaakt hebben.
succes met je foto's (net je site bezocht).