Paradise Lost
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Paradise Lost
Nogmaals wil ik deze meesterlijke band in de spotlights zetten, en dan met name Icon en Draconian times

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- toffe_ellende
- toffe_ellende
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
khad eigenlijk liever gehad dat ze de Icon stijl hadden volgehouden

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Gothic is een vette plaat. Lost Paradise is leuk, maar eigenlijk alleen maar vrij hard voor hun doen. Verder niet echt brute composities ofzo..
Draconian Times vind ik beter dan Icon, omdat de zang op Icon hier&daar nog een tikje vals is. Pas vanaf Draconian Times was de cleane zang bovengemiddeld goed.
Maar NA Dracionian Times was de muziek dan weer niet alles meer..

Draconian Times vind ik beter dan Icon, omdat de zang op Icon hier&daar nog een tikje vals is. Pas vanaf Draconian Times was de cleane zang bovengemiddeld goed.
Maar NA Dracionian Times was de muziek dan weer niet alles meer..
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
						- BlizzardBeast
Dat speelden ze, maar toen werden ze bedrijgtnuberus schreef:Paradise Lost speelt tegenwoordig een soort ongeinspireerde poprock?
 !!!!!! whahahah elke keer als ik dat verhaal hoor zie ik het al helemaal voor me! whahahah zij staan tegen hun zin metal te spelen, want naast hun staat een groep te dikke metalheads die hun in de gaten houd!
 !!!!!! whahahah elke keer als ik dat verhaal hoor zie ik het al helemaal voor me! whahahah zij staan tegen hun zin metal te spelen, want naast hun staat een groep te dikke metalheads die hun in de gaten houd!Maare ze hadden o.a een mes door de deur gekregen!!!!
[img]http://www.theendrecords.com/label/images/stories/logos/estradasphere_logo.jpg[/img]
www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
						www.recordnerd.com/lists/blizzardbeast
- 
				goatworshipper
666
Rotting Misery

On countless worlds the earth shakes as the forces of Chaos strive to gain control. Whilst they unleash their devastating weaponry upon their foes there is no time for peace - only Eternal War.
						- 
				Winterface
- Lone Starr
Gothic en Shades of god zijn heerschende gothic/doom platen, maar de ontwikkeling die ze later doormaakten vond ik zeker geen negatieve. Draconian Times is een prachtig album,  wat mij betreft hun beste. 
Het latere werk heb ik nooit echt beluisterd, maar ze worden er volgens mij nu toch finaal uitgeheerscht door Diabolique (The Black Flower bijvoorbeeld, prachtig album).

Het latere werk heb ik nooit echt beluisterd, maar ze worden er volgens mij nu toch finaal uitgeheerscht door Diabolique (The Black Flower bijvoorbeeld, prachtig album).
The True North, Strong and Free