kinderachtig gedragen en verziekte topics

Fouten, mededelingen etc. zijn hier te vinden, en tevens kan je hier je vraag of klacht over de site kwijt
Gebruikersavatar
Sandr
Berichten: 17928
Lid geworden op: ma jan 21, 2002 5:21 pm
Locatie: Ootmarsum/Wageningen
Contacteer:

Bericht door Sandr » di nov 05, 2002 1:40 pm

verbeter het forum, begin bij jezelf
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » wo nov 06, 2002 12:33 am

Wijze leuze...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16559
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » wo nov 06, 2002 8:42 am

nou, begin dan!
Heus.

Gebruikersavatar
Qwaaaaaak
Berichten: 712
Lid geworden op: do sep 05, 2002 1:21 pm
Locatie: naast denhaag
Contacteer:

Bericht door Qwaaaaaak » do nov 07, 2002 10:52 am

Laus schreef:in een enkel geval is het idd zo dat mensen zoals ik er zin in hebben om een serieus onderwerp enigzins te "karikatureren" ...

maar meestal let ik er wel op of het in onzinnig gezeik of in algemeen gelul staat.

Zolang je je enigzins houdt aan de groep waar je in zit gaat het goed. En ik denk dat dat voor 85 % wel lukt. Das voor mij voldoende.

En onzinnig gezeik is gewoon om onzinnig te zijn.... Maar bij Bands en Albums gaan we echt niet over racisme kweppen.

en als iedereen zn zegje gedaan heb gooien we gewoon de hele topic in onzinnig en is het goed...

mee eens
[url]http://www.blauweaanslag.nl[/url]

mijn fucking thuisfront

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » do nov 07, 2002 5:54 pm

Ik vind eigenlijk dat dit een beetje afhankelijk is van de inhoud van zo'n topic waar het naar toe loopt.

Dus wanneer er in het forum Bands/Albums een racistische ondertoon in een post aanwezig is dan komt dat omdat daar aanleiding voor werd gegeven. De twee topics waar ik op doel "Angry Aryans"- en het verwijderde "Skrewdriver"topic werden overigens geen van beide door my gestart.

In hoeverre is het dan onzin?
Je zult mij af en toe dan misschien wat ouwe koeien uit de sloot zien halen, maar je kunt me er niet van beschuldigen dat ik mijn posts niet voorzie van een onderbouwde inhoud (al dan niet als toelichting). Of jullie het nou met me eens zijn of niet over de inhoud van zo'n topic dat doet dus niet eens ter zake, het gaat om het punt dat ik me wel degelijk netjes aan een post houd.

Ohja, zodra er het woord racistisch ergens zie staan voel ik me aangesproken... voordat men weer gaat denken wat loopt hij nu weer in het wilde weg te zwammen?

Zo...dat moest ik dan even kwijt.
Hoegaarden or die!

Gebruikersavatar
Thaumaturgy
Berichten: 3676
Lid geworden op: ma apr 29, 2002 2:22 pm

Bericht door Thaumaturgy » do nov 07, 2002 5:56 pm

Ohja, zodra er het woord racistisch ergens zie staan voel ik me aangesproken






racistisch :P :P :P

Gebruikersavatar
Jesper
Berichten: 16559
Lid geworden op: wo dec 19, 2001 7:30 am
Locatie: Azië

Bericht door Jesper » do nov 07, 2002 6:26 pm

Poggwyd, het gaat denk ik ook niet om jou
het gaat waarschijnlijk meer om de mensen die gaan slowchatten in de serieuze topics
en hier voel ik me dus wel voor aangesproken, maar ik zal me leven beteren :)
tenminste, ik ga t proberen
Heus.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24907
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do nov 07, 2002 7:41 pm

inderdaad jij bent de schuldige van het verval van metalfan.nl

Grapje hoor.
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Snaggerske
Berichten: 914
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:10 pm
Contacteer:

Bericht door Snaggerske » do nov 07, 2002 9:27 pm

eternal rage schreef:
Snaggerske schreef:Ik vind het hier gewoon een belachelijke rotzooi tegenwoordig...

Vroeger kwam ik hier om te ouwehoeren over metal, met veel gekut natuurlijk.. maar tegenwoordig gaat het over hoe homosexueel gothic we wel niet zijn, is het zo stoer om zo weinig mogelijk metal te zijn en lijkt het meer op een alternatief R&B forum. Bovendien gedragen sommige, niet nader te noemen mensen, zich volslagen belachelijk (en dan niet enkel mbt tot het forum, maar de hele site op zich) en de baas elect, die geeft er ook geen kut meer om heb ik het idee ?
waarom kom jij hier eigelijk nog ?
enige wat je doe is zagen als een oud wijf dat net veel te hard in dr reet gepakt is :roll:
Pardon ?

Mag ik even weten vanwaar deze nuteloze quote ?

Ik dacht dat jij nu ook als moderator mocht meespelen (of is dat gewon voor spek&bonen?) ?
En dan komen we met zulke belachelijke reply's aanzetten, "waarom kom jij hier eigenlijk nog"

Tjah, klinkt heel leuk, maar volgens mij proberen jullie mensen aan te trekken op een forum als deze. Met zo'n opmerking trek je nou niet bepaald mensen aan. Ik zaag niet, ik geef hier mijn mening op het belachelijke gedrag van sommige hier. Dit is, als ik het goed begrijp, een metal forum en ik heb niet het idee dat het hier over metal gaat. Interesseert mij verder geen ruk, al hebben jullie het over hiphop (wat mij niets zal verbazen in jou geval). Maar alsjeblieft ga dan niet lopen klagen dat ik hier een beetje verontwaardigd reageer, over die kutstreken die jullie hier flikken !

"jouw input word zwaar gewaardeerd" riepen jullie... ja fijn, dus ik schrijven.... en na een week afwezigheid word ik er zonder pardon van af gedonderd. Tjah, dan neem je de boel echt wel een stuk minder serieus. Dus, doe alsjeblieft wat aan dit buitengewoon kinderachtige gedrag, of je ken gewoon met je hele tent opdoeken.
Power chords come crashing down ...

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » do nov 07, 2002 10:04 pm


Pardon ?

Mag ik even weten vanwaar deze nuteloze quote ?

Ik dacht dat jij nu ook als moderator mocht meespelen (of is dat gewon voor spek&bonen?) ?
ten eerste, die post stondt er al een tijdje voor ik mod werdt
En dan komen we met zulke belachelijke reply's aanzetten, "waarom kom jij hier eigenlijk nog"
ehm misschien wel omdat je nix meer doet dan zeiken dat alles verkeerd is, nou ga je gang zet je eigen metal e-zine met forum op, kijken hoelang je em overeind ken houden
Tjah, klinkt heel leuk, maar volgens mij proberen jullie mensen aan te trekken op een forum als deze. Met zo'n opmerking trek je nou niet bepaald mensen aan. Ik zaag niet, ik geef hier mijn mening op het belachelijke gedrag van sommige hier.
nee zeg jouw gezeik dat zorgt ervoor dat mensen lang blijven steken hier...
Dit is, als ik het goed begrijp, een metal forum en ik heb niet het idee dat het hier over metal gaat. Interesseert mij verder geen ruk, al hebben jullie het over hiphop (wat mij niets zal verbazen in jou geval).
o zeg wat volwassen, iemand proberen aan te vallen op zn muzieksmaak die verder dan alleen metal gaat, hoe oud ben je? 12 ofzo zeker?
Maar alsjeblieft ga dan niet lopen klagen dat ik hier een beetje verontwaardigd reageer, over die kutstreken die jullie hier flikken !
/me krijgt een flashback liep jij een week of 2 geleden ook niet op zware metalen zo te zeiken? toen waren de mods daar ook zulke klootzakken en konden ze nix goed doen enzo....
(ziet een patroon)
"jouw input word zwaar gewaardeerd" riepen jullie... ja fijn, dus ik schrijven.... en na een week afwezigheid word ik er zonder pardon van af gedonderd. Tjah, dan neem je de boel echt wel een stuk minder serieus. Dus, doe alsjeblieft wat aan dit buitengewoon kinderachtige gedrag, of je ken gewoon met je hele tent opdoeken.
moet je me toch eens zeggen wat jij onder 1 week verstaat,ik ken wel een weekje vakantie gebruiken met jouw tijdsmeting :roll:

Laus
Berichten: 6997
Lid geworden op: di dec 18, 2001 10:16 pm
Locatie: Bergen op Zoom
Contacteer:

Bericht door Laus » do nov 07, 2002 11:18 pm

doe es lief zeg. eikels. dat geval tussen tokus en snagger was volgens mij al wel opgedoekt.

en als je alleen over metal wil lullen beperk jezelf dan maar tot het bands en hun albums forum.


klaar. simpel.


geen punt meneer Laus :p

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » vr nov 08, 2002 9:43 am

Snaggerske schreef:
eternal rage schreef:
Snaggerske schreef:Ik vind het hier gewoon een belachelijke rotzooi tegenwoordig...

Vroeger kwam ik hier om te ouwehoeren over metal, met veel gekut natuurlijk.. maar tegenwoordig gaat het over hoe homosexueel gothic we wel niet zijn, is het zo stoer om zo weinig mogelijk metal te zijn en lijkt het meer op een alternatief R&B forum. Bovendien gedragen sommige, niet nader te noemen mensen, zich volslagen belachelijk (en dan niet enkel mbt tot het forum, maar de hele site op zich) en de baas elect, die geeft er ook geen kut meer om heb ik het idee ?
waarom kom jij hier eigelijk nog ?
enige wat je doe is zagen als een oud wijf dat net veel te hard in dr reet gepakt is :roll:
Pardon ?

Mag ik even weten vanwaar deze nuteloze quote ?

Ik dacht dat jij nu ook als moderator mocht meespelen (of is dat gewon voor spek&bonen?) ?
En dan komen we met zulke belachelijke reply's aanzetten, "waarom kom jij hier eigenlijk nog"

Tjah, klinkt heel leuk, maar volgens mij proberen jullie mensen aan te trekken op een forum als deze. Met zo'n opmerking trek je nou niet bepaald mensen aan. Ik zaag niet, ik geef hier mijn mening op het belachelijke gedrag van sommige hier. Dit is, als ik het goed begrijp, een metal forum en ik heb niet het idee dat het hier over metal gaat. Interesseert mij verder geen ruk, al hebben jullie het over hiphop (wat mij niets zal verbazen in jou geval). Maar alsjeblieft ga dan niet lopen klagen dat ik hier een beetje verontwaardigd reageer, over die kutstreken die jullie hier flikken !

"jouw input word zwaar gewaardeerd" riepen jullie... ja fijn, dus ik schrijven.... en na een week afwezigheid word ik er zonder pardon van af gedonderd. Tjah, dan neem je de boel echt wel een stuk minder serieus. Dus, doe alsjeblieft wat aan dit buitengewoon kinderachtige gedrag, of je ken gewoon met je hele tent opdoeken.
hmmz kinderachtig gedrag ??? ik vind dat jij je nu wel heel kinderachtig gedraag... waarom ben je hier dan nog als niet goed is en niets deugd..

Gebruikersavatar
Snaggerske
Berichten: 914
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:10 pm
Contacteer:

Bericht door Snaggerske » vr nov 08, 2002 8:14 pm

eternal rage schreef:

Pardon ?

Mag ik even weten vanwaar deze nuteloze quote ?

Ik dacht dat jij nu ook als moderator mocht meespelen (of is dat gewon voor spek&bonen?) ?
ten eerste, die post stondt er al een tijdje voor ik mod werdt
En dan komen we met zulke belachelijke reply's aanzetten, "waarom kom jij hier eigenlijk nog"
ehm misschien wel omdat je nix meer doet dan zeiken dat alles verkeerd is, nou ga je gang zet je eigen metal e-zine met forum op, kijken hoelang je em overeind ken houden

Nee, dat was ik niet van plan. Geen commentaar verder
Tjah, klinkt heel leuk, maar volgens mij proberen jullie mensen aan te trekken op een forum als deze. Met zo'n opmerking trek je nou niet bepaald mensen aan. Ik zaag niet, ik geef hier mijn mening op het belachelijke gedrag van sommige hier.
nee zeg jouw gezeik dat zorgt ervoor dat mensen lang blijven steken hier...

Hmm... de mensen die ik persoonlijk ken zijn hier toch echt om andere redenen vertrokken dan op mij. Godverdomme zeg, ik voel me eigenlijk behoorlijk lullig dat ik hier op in ga.
Dit is, als ik het goed begrijp, een metal forum en ik heb niet het idee dat het hier over metal gaat. Interesseert mij verder geen ruk, al hebben jullie het over hiphop (wat mij niets zal verbazen in jou geval).
o zeg wat volwassen, iemand proberen aan te vallen op zn muzieksmaak die verder dan alleen metal gaat, hoe oud ben je? 12 ofzo zeker?

Ook al zo'n geval dat enkel commentaar geeft over opmerkingen tussen haakjes geplaatst. Tjah, ik heb niet het idee dat jij ook maar een zinnig woord terug weet te zeggen op dat wat daarvoor staat.
Maar alsjeblieft ga dan niet lopen klagen dat ik hier een beetje verontwaardigd reageer, over die kutstreken die jullie hier flikken !
/me krijgt een flashback liep jij een week of 2 geleden ook niet op zware metalen zo te zeiken? toen waren de mods daar ook zulke klootzakken en konden ze nix goed doen enzo....
(ziet een patroon)

Dat zijn inderdaad klootzakken. Ik zie eigenlijk twee uitersten. Metalfan, een forum wat een rommel is. Zware metalen, een forum waar alles een beetje te strak volgens de regels gaat. Daar ben ik uitgevallen omdat ze daar gewoon belachelijk bezig zijn, het censureren van gore/horror oid, dat kan niet op een metalforum.
"jouw input word zwaar gewaardeerd" riepen jullie... ja fijn, dus ik schrijven.... en na een week afwezigheid word ik er zonder pardon van af gedonderd. Tjah, dan neem je de boel echt wel een stuk minder serieus. Dus, doe alsjeblieft wat aan dit buitengewoon kinderachtige gedrag, of je ken gewoon met je hele tent opdoeken.
moet je me toch eens zeggen wat jij onder 1 week verstaat,ik ken wel een weekje vakantie gebruiken met jouw tijdsmeting :roll:
Ik heb het idee dat jij als user nog niet eens op dit forum zat in de tijd dat ik hier bij de admin zat, dus zullen we dit maar gewoon vergeten ?



Ik zit alweer te wachten op jou volgende commentaar, benieuwd alsof je toch weer zoveel woorden gebruikt, maar feitelijk gewoon geen ene ruk zegt. Ik weet het, mensen winden zich nogal snel op, dus ga je gang maar lekker !
Power chords come crashing down ...

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » vr nov 08, 2002 9:29 pm

ik zit hier al iets van anderhalf jaar ofzo...(oa als Gut®iþþe®)
maar ik ga me niet druk meer maken om iemand die het niet kan verkroppen dat ie eruit getrapt is...

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » vr nov 08, 2002 11:06 pm

I love black people.....I love multi coloured groups :P
Ik ben geen rascist. Nazi Punks Fuck OFF!!

Weg met Rascisme lui!!
Ban het extreem rechtse uit dit forum.

NAZI Punks fuck off!!


zo dat wilde ik ff kwijt.
zijn we hoop ik af van dat ARYAN WHITE POWER gedoe.


YES I"M THE MAN


Niks tegen de personen zelf heh, alleen tegen de ideeën en sympathieen.
Alsjeblieft. niet doen..........het was niet tegen jou.
Hitler ist ein SCHWEIN! Und wir kreigen hem wel klein.
Wat zeg je me daar van. Voor volk en vaderland.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Qwaaaaaak
Berichten: 712
Lid geworden op: do sep 05, 2002 1:21 pm
Locatie: naast denhaag
Contacteer:

Bericht door Qwaaaaaak » vr nov 08, 2002 11:19 pm

ik word schijt ziek van het elkaar van 't forum af te zeiken hoe meer zielen hoe meer vreugd
[url]http://www.blauweaanslag.nl[/url]

mijn fucking thuisfront

Sander
Berichten: 9054
Lid geworden op: di dec 18, 2001 11:26 pm
Locatie: Vlissingen
Contacteer:

Bericht door Sander » za nov 09, 2002 6:29 pm

Nou, laat ik dan maar ns terugkomen... even proberen het serieuze gehalte een beetje op te krikken

(alleen lukt dat niet met posts als deze die inhoudelijk geen reet voorstellen)

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » zo nov 10, 2002 1:00 am

Jeroen schreef:I love black people.....I love multi coloured groups :P
Ik ben geen rascist. Nazi Punks Fuck OFF!!

Weg met Rascisme lui!!
Ban het extreem rechtse uit dit forum.

NAZI Punks fuck off!!


zo dat wilde ik ff kwijt.
zijn we hoop ik af van dat ARYAN WHITE POWER gedoe.


YES I"M THE MAN


Niks tegen de personen zelf heh, alleen tegen de ideeën en sympathieen.
Alsjeblieft. niet doen..........het was niet tegen jou.
Hitler ist ein SCHWEIN! Und wir kreigen hem wel klein.
Wat zeg je me daar van. Voor volk en vaderland.
Mag ik erop wijzen dat door te zeggen "ban het extreem rechtse uit dit forum", je zelf eigenlijk vrij fascistisch bezig bent...

Hoe kan je nu doorgaan als open-minded en verdraagzaam wanneer je iets wil bannen?
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » zo nov 10, 2002 8:20 pm

extreem rechts zijn moeten ze maar thuis doen en ons niet met die ideeën lastig vallen. 8)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » ma nov 11, 2002 4:11 pm

okee, maar ik vind het is een forum en iedereen mag zijn mening geven, welis waar op een fatsoenlijke manier.. :)

Gebruikersavatar
Poggwyd
Berichten: 7087
Lid geworden op: di dec 18, 2001 9:29 pm
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » ma nov 11, 2002 5:33 pm

Precies!

Een onderbouwde mening waarom extreemrechts de mond gesnoerd moet worden heb ik nog niet gezien anders.
Hoegaarden or die!

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24907
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma nov 11, 2002 7:18 pm

omdat het on ethisch is en voor mensen die hun leven niet goed (zelf) kunnen organiseren. Reden genoeg??
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » ma nov 11, 2002 7:28 pm

Jeroen schreef:I love black people.....I love multi coloured groups :P
Ik ben geen rascist. Nazi Punks Fuck OFF!!

Weg met Rascisme lui!!
Ban het extreem rechtse uit dit forum.

NAZI Punks fuck off!!


zo dat wilde ik ff kwijt.
zijn we hoop ik af van dat ARYAN WHITE POWER gedoe.


YES I"M THE MAN


Niks tegen de personen zelf heh, alleen tegen de ideeën en sympathieen.
Alsjeblieft. niet doen..........het was niet tegen jou.
Hitler ist ein SCHWEIN! Und wir kreigen hem wel klein.
Wat zeg je me daar van. Voor volk en vaderland.
jah sorry mischien niet het goede topic, maarum ik ben ook niet voor extreem recht maar ik moet ook niets van buitelanders weten... althans niet van moslims maar goed dat is mijn mening en als jij ze super gaaf vind moet je zelf weten..

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma nov 11, 2002 8:08 pm

ik moet eerlijk zeggen, ik ben nooit echt tegen de mensen die geloven ondersteunen. Ik ben gewoon tegen het geloof--De Islam,Christendom,Hindoeisme,Boeddhisme,Jodendom.
Extreem rechtsen die willen de mensen aanpakken. Daar heb je uiteindelijk niks aan. Je moet altijd bij de bron zijn.
Ik beschouw mezelf als een redelijk rustige gast die soms veel vragen kan stellen (heh Tokus :P ) maar ik heb een goed onderbouwde modern satanistische mening. En daar hoort extreem rechts gebrabbel niet in thuis.
God en de duivel horen er niet in thuis...en de lui die gruwelijk haat.
maar dat zijn er zeer weinig.


Greetings LUI, allemaal degelijke gasten.
Ook Poggwyd zal een goede reden hebben en zelfs in het communisme schuilt een kern van waarheid. Zo nu heb ik gesproken. Ik sta er van te kijken hoe wijs altijd weer. Eigenwijs wel is waar, maar goed
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma nov 11, 2002 8:11 pm

Neej ik vind moslims niet super gaaf...shelley.
Dat vind ik nou eigenlijk wel een volkje wat gewoon in Marokko moet blijven.
Maar ook daar schuilen toffe gasten. Okal zijn ze op een hand te tellen.
Ik ken er een stuk of 0 .

HAHAHAHA
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Tim Cunningham
Berichten: 3771
Lid geworden op: vr jan 11, 2002 9:08 pm

Bericht door Tim Cunningham » ma nov 11, 2002 10:15 pm

Qua "ik spreek mezelf tegen" kan het hier wel tellen...

Ok, hier zijn andere topics voor, maar vergelijk die twee laatste posts nou eens...kan me niet scheeln wat je bent, maar wees consequent...
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Nevyn
Berichten: 6475
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:54 pm
Locatie: dordrecht

Bericht door Nevyn » ma nov 11, 2002 10:25 pm

dit gaat over hoe verneukt het forum is, niet over geloofsovertuigingen enzo...
(maw ON-TOPIC)

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di nov 12, 2002 7:03 pm

ik maak alleen mijn standpunt duidelijk heh.
Als we de slowchats uitbannen (doen ze maar op msn of icq) dan hebben we dat gezellige forum weer terug.
nu is het nog dit

16.00 Jeroen: Vink gewoon klote man..
17.30 Poggwyd: wat?
22.00 Shelley : ja wat
23.30 Jeroen: eigenlijk niets...

:x schrecklig
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
SilentSinner
Berichten: 4072
Lid geworden op: di dec 18, 2001 7:58 pm
Locatie: B- Gent

Bericht door SilentSinner » di nov 12, 2002 7:06 pm

Jeroen schreef:ik maak alleen mijn standpunt duidelijk heh.
Als we de slowchats uitbannen (doen ze maar op msn of icq) dan hebben we dat gezellige forum weer terug.
nu is het nog dit

16.00 Jeroen: Vink gewoon klote man..
17.30 Poggwyd: wat?
22.00 Shelley : ja wat
23.30 Jeroen: eigenlijk niets...

:x schrecklig
yup. we doen ons best he.

Gebruikersavatar
shelley
Berichten: 1244
Lid geworden op: di jan 15, 2002 1:39 pm
Locatie: Zaamslag(zeeland)
Contacteer:

Bericht door shelley » di nov 12, 2002 7:13 pm

Jeroen schreef:ik maak alleen mijn standpunt duidelijk heh.
Als we de slowchats uitbannen (doen ze maar op msn of icq) dan hebben we dat gezellige forum weer terug.
nu is het nog dit

16.00 Jeroen: Vink gewoon klote man..
17.30 Poggwyd: wat?
22.00 Shelley : ja wat
23.30 Jeroen: eigenlijk niets...

:x schrecklig
hehehe sorry hoor maar zover ik weet slowchat ik niet zo veel :)

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25357
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di nov 12, 2002 7:51 pm

maar dat waren ff de namen die in me op kwamen
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Plaats reactie