Het Grote black metal topic..
Watain, Zyklon B, Abyssic Hate, Kwelhekse, Debauchery(is niet volledig black), Galgeras, Gotmoor, Forgotten Tomb, Histoire Noire, Judas Iscariot, Héél oude Limbonic Art, Mor Dagor, Nargaroth, Perditor, Satanic Warmaster, Taake, Seeds of Hate, Lugubre, Lugubrum, Belenos, Merrimack, Haatstrijd, Fluisterwoud, ...
dat is BM voor mij ...
dat is BM voor mij ...
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Mja, da kwam van mij, tzal mijn neef zijn account geweest zijn ofzo, eerste keer da'k hier kom...Valkyrie schreef:Watain, Zyklon B, Abyssic Hate, Kwelhekse, Debauchery(is niet volledig black), Galgeras, Gotmoor, Forgotten Tomb, Histoire Noire, Judas Iscariot, Héél oude Limbonic Art, Mor Dagor, Nargaroth, Perditor, Satanic Warmaster, Taake, Seeds of Hate, Lugubre, Lugubrum, Belenos, Merrimack, Haatstrijd, Fluisterwoud, ...
dat is BM voor mij ...
Kwil er nog aan toevoegen:
Antaeus, Temple of Baal, en de locale band die mijn persoonlijke voorkeur geniet, VerloreN
ahja, en Spraakgebrek en Drinkgezwans hahaha
treu & trendy ? fuck off
Black Metal is the Blood in our Veins, the Fury in our Hearts, the Depths of our Imagination
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ja man slipknot, lekker agressief, dimmu & cradle ... ik aanbid die mannen... echt wel...Demorpheus schreef:volgens mij noem jij alleen maar deze bands op om populair en old skool over te komen
volgens mij luister je liever naar dimmu borgir, cradle of filth en slipknot
fuck off gast serieus, luistert gij maar naar Natan ofzo
Black Metal is the Blood in our Veins, the Fury in our Hearts, the Depths of our Imagination
- Lone Starr
- Soulcollector
- Contacteer:
- Panzerfaust
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
nee, dat was slechtvalk, die gig met natan moet nog komen.adnoctum schreef:[..]
als ik het me goed herinner heeft hij effe geleden nog een gig met natan gedaan, dus dat is niet zo onwaarschijnlijk.
ik vind het trouwens fantastisch dat de gemiddelde blackmetal fan nog altijd zo kortzichtig is als het stereotyp doet vermoeden.
je speelt met bepaalde bands en je krijgt direct een stempel op je gedrukt zonder goede reden. Typisch eigenlijk
Nee, jij!!
- XnegativeX
- Contacteer:
Jazeker! Fist of the northern destroyer is een geniale plaat!Panzerfaust schreef:Wat vind men hier van Clandestine Blaze? (Finland).
(Misschien is het al wel ter sprake gekomen maar ik ben te lui om te zoeken.)
@Nuberus: Godless north vind ik enorm saai. Ze hebben een beetje hetzelfde probleem als Ildjarn, constant hetzelfde riffje herhalen.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
nu heb ik er twee mp3 van gehoord, maar ik wordt er niet warm of koud van ......is het zo'n schijf die wat meer luisterbeurten nodig heeft?De Demoon schreef:Clandestine Blaze is een übur-black metal band... veel beter heb ik ze niet gehoord. "Fist..." is nog makkelijk te krijgen, de rest is wat lastiger. Aanrader is t zeker!
En de man zal heersen.
- Panzerfaust
Ik wist niet eens dat je met Slechtvalk / Natan had gespeeld... Ik bedoel gewoon: Accepteer het feit dat ik naar die muziek luister, is het nu echt niet mogelijk dat ik die bands écht goed vind?Demorpheus schreef:[..]
nee, dat was slechtvalk, die gig met natan moet nog komen.
ik vind het trouwens fantastisch dat de gemiddelde blackmetal fan nog altijd zo kortzichtig is als het stereotyp doet vermoeden.
je speelt met bepaalde bands en je krijgt direct een stempel op je gedrukt zonder goede reden. Typisch eigenlijk
Laten we het nu droppen, want anders blijven we zeiken...
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
natuurlijk kan ik dat accepteren, dat heb ik zelfs vanaf het begin al gedaanKriegor schreef:[..]
Ik wist niet eens dat je met Slechtvalk / Natan had gespeeld... Ik bedoel gewoon: Accepteer het feit dat ik naar die muziek luister, is het nu echt niet mogelijk dat ik die bands écht goed vind?
Laten we het nu droppen, want anders blijven we zeiken...
alleen is het natuurlijk veel leuker om het tegendeel te zeggen en dan de reacties af te wachten.
Nee, jij!!
Dit album "Kampen Fortsætter" kan je blindelings aanschaffen. Eén van de betere bands uit Denemarken op dit momentOthrys schreef:Heeft iemand de nieuwe (Deense) band Angantyr al gehoord? Het wordt door Displeased vergeleken met Abyssic Hate en Burzum's Filosofem. Dat klinkt veelbelovend!
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Heavy Metal! Just my devil