Schroef je de prijs iets op van het toegangskaartje....?Suncross schreef:ik kan suidakra regelen, maar die wil wel de nodige knaken.
Metalfanfest (topic III)
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- SilentSinner
(Dissection hier wederom)Poggwyd schreef:[..]
Weet ik veel, doe eens creatief...
Terugdenkend aan een Zware Metalen festival nog niet zo lang geleden wat ook niet zo denderend veel publiek had, terwijl daar toch bands als Officium Triste en Pentacle speelden, bands die ietwat meer naamsbekendheid verdorven hebben in de loop der jaren dan de bands die ik tot nu toe hier heb zien staan.
1. Dit is geen zware metalen
2. Tis de bedoeling van het festival dat iedereen zijn bandje eens kan showen tegenover de rest van het metalfan publiek. Daarom spelen ook alleen bands die leden op metalfan.nl hebben. Daarbij moet je het ook zien als een soort meeting (alweer...), kan iedereen elkaar weer zien.
3. Met grote namen boeken, komen er ook weer de nodige kosten bij. Ik neem niet aan, dat mensen bereid zijn om 20euro of meer voor een kaartje te betalen. Dit zal wel moeten, als we wat namen neerzetten, want het zal toch rendabel moeten zijn....
Nogmaals het gaat niet om de naamsbekendheid, het gaat erom om de metalfanbands eens een kans te geven zich aan de rest te laten zien, zodat iedereen voortaan weet waar men het over heeft. Daarbij is het uiteraard weer een uitstekende meeting, en is het dit keer een beetje beter georganiseerd, en kan men pilsen en praten onder het genot van een bandje.
- Soulcollector
- Contacteer:
- Lord Libith
-
TMDC: honderd keer gezien ofzo?
De cijfers over 2003: We hebben 52 shows gedaan in 2003 waarvan 37 in het buitenland. Dat betekend dat we slechts 15 keer hebben gespeeld in Nederland.
Aan die 100 keer zitten we dus nog lang niet. Daarnaast kan MF ons niet betalen of de andere bands moeten willen bijleggen.
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
- Heer Petomaan
Dan net zo lief geen TMDC!!TMDC Wordfuhrer schreef:TMDC: honderd keer gezien ofzo?
De cijfers over 2003: We hebben 52 shows gedaan in 2003 waarvan 37 in het buitenland. Dat betekend dat we slechts 15 keer hebben gespeeld in Nederland.
Aan die 100 keer zitten we dus nog lang niet. Daarnaast kan MF ons niet betalen of de andere bands moeten willen bijleggen.
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
-
Als jullie dat zouden zeggen zou dat ook niet geloofwaardig zijn. Overigens heb ik niet gezegd dat we niet komen.maar we zijn niet zo arrogant om te zeggen dat we niet komen omdat er te weinig betaald wordt.
[b]Dako schreef[/b]
- inageandsadness
- Contacteer:
Dat zeg ik ook niet, ik geef alleen aan dat zo'n feestje zelfs met band die meer naam draagt dan deze nogal snel op een mislukking uitdraaitDisection schreef:[..]
(Dissection hier wederom)
1. Dit is geen zware metalen
Das allemaal wel leuk en aardig maar meer dan 80 man zou ik niet verwachten dan, tel daar bij op dat van die 80 er 40 in de band spelen en dus geen entree mee betalenDissection schreef:[..]
2. Tis de bedoeling van het festival dat iedereen zijn bandje eens kan showen tegenover de rest van het metalfan publiek. Daarom spelen ook alleen bands die leden op metalfan.nl hebben. Daarbij moet je het ook zien als een soort meeting (alweer...), kan iedereen elkaar weer zien.
Nogmaals, er zijn legio bands die niet duur zijn maar wel graag gezien worden, ik vraag ook niet om bands die meer dan 400 euro ofzo kosten maar gewoon iets gaafs van buitenafs, iets wat niet iedereen al gezien heeft. Zo kan een TMDC, Severe Torture of een God Dethroned misschien wel een grote bandnaam zijn maar veel extra volk zal het niet trekken omdat iedereen deze bands ondertussen wel kan dromenDissection schreef:[..]
3. Met grote namen boeken, komen er ook weer de nodige kosten bij. Ik neem niet aan, dat mensen bereid zijn om 20euro of meer voor een kaartje te betalen. Dit zal wel moeten, als we wat namen neerzetten, want het zal toch rendabel moeten zijn....
Hartstikke leuk plan, ik vind het goed dat je een de tijd en moeite neemt om deze bands een kans te geven, maar om het geheel te laten lopen zou ik toch kiezen voor een band die het op sleeptouw kan nemen.Dissection schreef:[..]
Nogmaals het gaat niet om de naamsbekendheid, het gaat erom om de metalfanbands eens een kans te geven zich aan de rest te laten zien, zodat iedereen voortaan weet waar men het over heeft. Daarbij is het uiteraard weer een uitstekende meeting, en is het dit keer een beetje beter georganiseerd, en kan men pilsen en praten onder het genot van een bandje.
Ik vrees voor je liquiditeitsprobleem. Beschouw het niet als kritiek, maar als realiteitsbesef, doe er wat mee. (of niet)
Hoegaarden or die!
- Lord Zombie
- Contacteer:
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Dat is ook een leuk idee...!Suncross schreef:wa is het budget uberhaupt
heeft bijv displeased geen zin om te investeren en er te komen staan met een hoop zooi. Hebben we gelijk een "metal market"
Eghm...effe een ander vraagje, hoe zit het met de zogenaamde dienstverlening? Garderobe, bar etc.
Gaat dat onder ons geregeld worden dat een aantal mensen zich hiervoor willen beschikbaar stellen?
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
Uiteraard, is al een uur niet uit de cd-speler geweest. Lekker lomp!Lord Zombie schreef:[..]
mooi ik wist niet zeker of er genoeg postzegels op zaten. En is het om aan te horen?
Maaruhm, sponsoring door de Displeased ed. had ik zelf ook al aan gedacht. Tokus zou daar achteraan gaan.
Dienstverlening-->Gardarobe en Bar ed. is allemaal al geregeld.
- Lord Zombie
- Contacteer:
Klopt, en iedereen neemt natuurlijk aanhang mee, dat is logisch.natassja schreef:het lijkt me ook de bedoeling om niet alleen mensen van het forum te laten komen
metalfan heeft veel meer leden die nooit op het forum komen en met iets grotere namen trek je die ook
anders wordt het zon onderons feestje
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Stormrider is volle bak, gegarandeerd.Tokus schreef:ik ga overigens eerst 's aanstaande zaterdag bij Stormrider kijken in die zaal, en ook 's zien hoeveel volk daar op af komt. Als het dan al half leeg is.....
Wat voor opmerking is dat nou trouwens Tokus, steek onder de gordel????????????????????????
Groot gelijk, eerlijk = eerlijk.Tokus schreef:nee, ben gewoon niet te naief om te denken dat het gelijk een succes wordt
Bovendien is het dan de saté herrieavond in Bladel met gratis Saté en feijne musique van komkommerman....
en daar gaan alle diehards satéliefhebbers natuurlijk heen!
Hoegaarden or die!
- Yokozuna
- Contacteer:
Sgoe!
Hej Petomaan, goed logo! Alleen dat nummer. Anders neem je even met een fatsoenlijk aantal microfoons op?
Echt irritant.
Hej Petomaan, goed logo! Alleen dat nummer. Anders neem je even met een fatsoenlijk aantal microfoons op?

MF is ZO'N succesvolle band, die moet je echt wel 500 euro dokken!Aan die 100 keer zitten we dus nog lang niet. Daarnaast kan MF ons niet betalen of de andere bands moeten willen bijleggen.
Misschien is dat ook wel zo. Roosendaal is 90% punkrock/nu-metal/gothic kereltjes/vrouwkes. Dus dat is niet veel soeps. Ik weet eigenlijk ook niet of Stormrider vol komt. Stormrider is (ookal zit Marcel Coenen erin) gewoon niet zo bekend. Volgens mij doen bekende punkrock bandjes het beter kwa opkomstAls dit geen volk trekt, is dus meteen aangetoond dat de metalscene in West-Brabant en Zeeland dood is

Laatst gewijzigd door Yokozuna op zo jan 25, 2004 11:48 pm, 6 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
-
- Contacteer:
Gothic?
Is het dan misschien niet juist een idee om gothic shit neer te zetten voor 1 keer? Lekker tussen de blekkies en deathies? Daar trek je meteen meer mensen mee. Bovendien is het gewaagd...Yokozuna schreef:Sgoe!
Roosendaal is 90% punkrock/nu-metal/gothic kereltjes/vrouwkes. Dus dat is niet veel soeps.
Tja...tis maar een idee hor. Er zijn zat gothic bands in de buurt die er niet de hand voor omdraaien om voor een kleine vergoeding te spelen. Bovendien is het bij mij bijna om de hoek...
- Soulcollector
- Contacteer: