2004 wordt een goed DM jaar!

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Wordt 2004 een goed jaar?

JA!
10
43%
JA!
5
22%
JA!
6
26%
Mwoah, 2003 was beter
2
9%

Totaal aantal stemmen: 23

lba
Contacteer:

Bericht door lba » di jan 27, 2004 5:05 pm

Laten we het hopen.

Ik kan in ieder geval meedelen dat het een full lenth betreft, met zwaardere, snellere en lompere nummers. Ik denk dat 't bij een volgend album erg lastig zal worden dit qua extremiteit te overtreffen. Maar ja, zo blijf je bezig.

Yokozuna
Contacteer:

Re: 2004 wordt een goed DM jaar!

Bericht door Yokozuna » di jan 27, 2004 9:17 pm

Hopelijk stoppen al die standaard US - brutal deathmetal bandjes eens met het uitkouwen van dat genre, dat zou een mooi voornemen zijn.

Ik kijk vooral uit naar de nieuwe Dissection, God Dethroned en Vader. Ik ben ook wel benieuwd naar de nieuwe Cryptopsy. Of ze nu wel eens melodie met chaos en agressie weten te combineren.
Oh, en de nieuwe Decapitated
Heb er al een nummer van gehoord, gewoon lekkere us death, goeie productie. Gitaren lekker hard en duidelijk in de mix enz. Wel het checken waard. Polen doet het zeker goed, Vader, Behemoth en Decapitated. Gaat allemaal lekker hoor.

Deathmetal is trouwens een behoorlijk breed genre zeg :)
Laatst gewijzigd door Yokozuna op di jan 27, 2004 9:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » di jan 27, 2004 9:21 pm

Iedereen lijkt hier alleen Scarve te vergeten, die komen rond deze tijd met een nieuw album "Irradiant"!!!

http://www.listenable.net/mp3/Scarve%20 ... 20Void.mp3

cut_off

Bericht door cut_off » di jan 27, 2004 10:39 pm

Yokozuna schreef:Iedereen lijkt hier alleen Scarve te vergeten, die komen rond deze tijd met een nieuw album "Irradiant"!!!

http://www.listenable.net/mp3/Scarve%20 ... 20Void.mp3
klinkt wel vet, die decapitated mp3 ook trouwens.
alle metalheads zijn dom

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » di jan 27, 2004 10:41 pm

Laten we hopen dat er een nieuwe generatie technische death metal bands aankomt die de grootheid van de goden kunnen evenaren ;)

Thaumaturgy

Bericht door Thaumaturgy » di jan 27, 2004 10:44 pm

En Burning Inside komt ook met een nieuw album.1 van de weinige DM bands die nog actief zijn die heerschen.

MadTinus

Bericht door MadTinus » di jan 27, 2004 11:02 pm

Dissection schreef:Gorefest gaat ook weer op tour (komt een live-dvd uit)
:shock:

Serieus??!
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Plaag

Bericht door Plaag » di jan 27, 2004 11:15 pm

Yokozuna schreef:Hopelijk stoppen al die standaard US - brutal deathmetal bandjes eens met het uitkouwen van dat genre, dat zou een mooi voornemen zijn.
Daarom vind ik The Chasm zo'n verademing. Die pakken het heel anders aan en ik denk dat ze met hun dit jaar te verschijnen cd (via Wicked World / Earache) dat nu ook eens aan meer publiek kunnen laten horen. Ik ben van mening dat dat de death metal cd is, om naar uit te kijken.
Kop dicht, Thorko

Thaumaturgy

Bericht door Thaumaturgy » di jan 27, 2004 11:16 pm

Boudewijn en edwin hebben 4 januari samen gespeeld in 1 of andere thin lizzy coverband.Misschien goed geslaagd en willen ze weer verder met gorefest?

Plaag

Bericht door Plaag » di jan 27, 2004 11:36 pm

En een reunie is een trend.
Kop dicht, Thorko

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » wo jan 28, 2004 9:13 pm

Plaag schreef:[..]
Daarom vind ik The Chasm zo'n verademing. Die pakken het heel anders aan en ik denk dat ze met hun dit jaar te verschijnen cd (via Wicked World / Earache) dat nu ook eens aan meer publiek kunnen laten horen. Ik ben van mening dat dat de death metal cd is, om naar uit te kijken.
Zal het onthouden :)

Ohja niet te vergeten de nieuwe KATAKLYSM, ik kan het niet indelen. Het klinkt de ene keer als brutal deathmetal, daarna als melodic deathmetal, dan als thrashmetal en soms zelfs als blackmetal. Lekker afwisselend, dat bevalt me erg in Kataklysm.

Komt er dit jaar trouwens een nieuwe God Dethroned? Hopelijk wordt ie beter dan "Into the Lungs of Hell", daar stonden zeker een aantal goede nummers op, maar dat waren er slechts een stuk of 4. Op Bloody Blashpemy waren alle nummers gewoon supergoed. Hopelijk krijgt Jens weer wat meer ruimte, want die kan erg mooie gitaarsolo's schrijven.

XnegativeX
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za feb 07, 2004 8:00 pm

Ik heb net even een stukje van de nieuwe Divine empire gehoord. Dat klinkt ook erg vet. En dan las ik net dat de beste nieuwkomer van vorig jaar (IMHO), Counsil of the fallen, ook een nieuwe cd uit krijgen. Ik heb nu al medelijden met mijn portomonee.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Plaats reactie