Maar toen kwam Chris terug, er kwam een fantastische dvd van Operation:Livecrime en ook nog eens een geweldig live album! Op Live Evolution kon je al zien dat de fans het oudere werk mooier vonden, omdat daar heel veel van op stond en heel weinig nieuw werk. Toen zou er een nieuwe cd gemaakt worden en volgens de geruchten ging Queensrÿche gelukkig weer terug naar de oude stijl en alles zou goed komen. Vertel mij dan eens, WAAROM werd Tribe dan TOCH weer zo'n SHIT album????
Moet ff zeiken over Queensryche
Moet ff zeiken over Queensryche
Ik werd fan van Queensrÿche toen ik Operation:Mindcrime voor het eerst hoorde. Geweldig! Ook Empire en het oudere werk was prachtig! Maar toen kwam Promised Land, wat een saaie shit zeg! En het werd alleen nog maar erger met Hear in the now frontier en het dieptepunt was Q2K.
Maar toen kwam Chris terug, er kwam een fantastische dvd van Operation:Livecrime en ook nog eens een geweldig live album! Op Live Evolution kon je al zien dat de fans het oudere werk mooier vonden, omdat daar heel veel van op stond en heel weinig nieuw werk. Toen zou er een nieuwe cd gemaakt worden en volgens de geruchten ging Queensrÿche gelukkig weer terug naar de oude stijl en alles zou goed komen. Vertel mij dan eens, WAAROM werd Tribe dan TOCH weer zo'n SHIT album????
Memento mori,
Wietze
Wietze
- toffe_ellende
Omdat Queensryche een band is die niet in herhalingen wil vallen. Teruggrijpen naar hun topplaten zit er niet in. Overigens vind ik Promised Land een geweldige cd met juist veel afwisseling.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
-
MetalTuupLimburg
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik ken alleen Rage for order, operation mindcrime en Empire, en dat vind ik prima albums. De nieuwe albums heb ik nog nooit iets van gehoord, wat moet ik me daarbij voorstellen?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )