Het Grote Iron Maiden Topic
- ZeroTolerance
- ZeroTolerance
Dat moet ook 20x gezegd worden? Het is gewoon een low budget clip, ik vind hem niet zo vreselijk maar niet interessant.ZeroTolerance schreef:Leuke verzameling, Visions Of The Beast... En Virus is een van de zieligste clips ooit !
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Vond je DoD niet goed? Het klopt idd dat hij met Roy Z weer een plaat gaat maken dat heeft hij zelf gezegd. Ik ben benieuwd zijn laatste werk was erg goed.ZeroTolerance schreef:BTW, Bruce moet dringend weer solo gaan want volgens mij is Maiden anno 2003 weer uitgeblust aan het geraken.
Is hij niet van plan om weer samen te gaan werken met Roy Z of was dat maar een gerucht ?
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- ZeroTolerance
DoD is goed maar totaal overbodig. IK heb tijdens de jaren 90 vooral Bruce gevolgd en was eigenlijk teleurgesteld toen hij terug bij Maiden ging. Accident Of Birth is één van mijn favoriete platen, daar kunnen DoD of BNW niet aan tippen. Zelfs Skunkworks is beter dan al wat Maiden na 7th Son gedaan heeft.Djaser schreef:[..]
Vond je DoD niet goed? Het klopt idd dat hij met Roy Z weer een plaat gaat maken dat heeft hij zelf gezegd. Ik ben benieuwd zijn laatste werk was erg goed.
Als je met overbodig weinig vernieuwend bedoeld heb je mss gelijk maar mij maakt het uit zolang ik maar nieuwe nummers krijg. St Anger is een goed voorbeeld dat vernieuwing niet altijd goed is.ZeroTolerance schreef:[..]
DoD is goed maar totaal overbodig. IK heb tijdens de jaren 90 vooral Bruce gevolgd en was eigenlijk teleurgesteld toen hij terug bij Maiden ging. Accident Of Birth is één van mijn favoriete platen, daar kunnen DoD of BNW niet aan tippen. Zelfs Skunkworks is beter dan al wat Maiden na 7th Son gedaan heeft.

vandaar dat ze een goed album afgeleverd hebben en overal volle zalen trokken?ZeroTolerance schreef:BTW, Bruce moet dringend weer solo gaan want volgens mij is Maiden anno 2003 weer uitgeblust aan het geraken.
dat is hij van plan, maar hoe ver dat concreet is is onbekend.Is hij niet van plan om weer samen te gaan werken met Roy Z of was dat maar een gerucht ?
- defenderofsteel
iron maiden heeft naar mijn mening helemaal geen een goede clip.ZeroTolerance schreef:Leuke verzameling, Visions Of The Beast... En Virus is een van de zieligste clips ooit !
alleen die van live optredens met wat filmpjes er tussendoor zoals bij number of the beast en run to the hills etc. die zijn wel grappig om te zien.
maar voor de rest kunnen ze er qua clips maken niets van.
maar wat boeien die clips nou eigenlijk
www.myspace.com/suddenthrash
- defenderofsteel
Waarom, toen de 2e clip bijv uitkwam waren ze een stuk minder ver met computer animaties dus het zit er wat meer kaas uit, maar de clip is toch gewoon lol?defenderofsteel schreef:wildest dreams rainmaker en the angel and the gambler vind ik juist het slechtste dat ze ooit aan clips hebbe gemaakt. die andere 2 zijn wel aardig
- defenderofsteel
Biertje stopt concert Iron Maiden
Gepost door Arjan (Yosh) - woensdag 28 januari 2004 @ 16:34 - Bron: Het Laatste Nieuws
Een slecht gemikt biertje maakte onverwachts een einde aan het optreden van Iron Maiden in New York. Een fan gooide het glas bier door de zaal, waarop deze ongelukkig belandde op het instrumentenbord van de klankversterking en de geluidsinstallatie verknalde.
Het optreden werd onmiddellijk stopgezet, waarop de fans treurig afdropen. De manager van Iron Maiden kon niet lachen om de grap: hij noemde de fan een idioot. "Wat een idee. Hij had het biertje beter door zijn strot kunnen rammen dan het door de lucht te gooien", voegde Ron Smallwood er nog aan toe. "Ik hoop dat de onbenul zijn lesje geleerd heeft en spijt heeft van zijn daad".
Is dit de nieuwste trend ofzo?
In Ahoy was ongeveer hetzelfde verhaal.
Gepost door Arjan (Yosh) - woensdag 28 januari 2004 @ 16:34 - Bron: Het Laatste Nieuws
Een slecht gemikt biertje maakte onverwachts een einde aan het optreden van Iron Maiden in New York. Een fan gooide het glas bier door de zaal, waarop deze ongelukkig belandde op het instrumentenbord van de klankversterking en de geluidsinstallatie verknalde.
Het optreden werd onmiddellijk stopgezet, waarop de fans treurig afdropen. De manager van Iron Maiden kon niet lachen om de grap: hij noemde de fan een idioot. "Wat een idee. Hij had het biertje beter door zijn strot kunnen rammen dan het door de lucht te gooien", voegde Ron Smallwood er nog aan toe. "Ik hoop dat de onbenul zijn lesje geleerd heeft en spijt heeft van zijn daad".
Is dit de nieuwste trend ofzo?
In Ahoy was ongeveer hetzelfde verhaal.
- defenderofsteel
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- kromme zak hooi
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- kromme zak hooi
Helaas mee eens... zucht... die goeie ouwe tijd...kromme zak hooi schreef:laatste goede maiden album was 7th son.
daarna alleen maar rommel ... ROMMEL!
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
En was erg gewaardeerd op militair-technisch gebied, zelfs door de Geallieerden!Mr_No_Good schreef:Luister er dan niet naar. Rommel zat trouwens in Afrika.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
- Mr_No_Good
- Contacteer:
- The Horseman
kromme zak hooi schreef:laatste goede maiden album was 7th son.
daarna alleen maar rommel ... ROMMEL!
Ik vindt Brave New World een van de beste maiden albums
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- kromme zak hooi
- The Horseman
- kromme zak hooi
- The Horseman
- The Horseman
- kromme zak hooi
hmmmEdwynn schreef:Waarschijnlijk een bepaald nostalgisch gevoel wat je mist. Dat wat je kreeg toen je bijv. Number of the Beast voor t eerst hoorde.
ik denk het niet
Number of the Beast, Hallowed be thy name, Wasted Years, Moonchild etc.. dat zijn gewoon legendarische nummers. Hun huidig werk is verdienstelijk, maar het komt niet eens in de buurt van die tijdloze mijlpalen
- The Horseman
- defenderofsteel
doet fear of the dark misschien belletjes rinkele?kromme zak hooi schreef:[..]
hmmm
ik denk het niet
Number of the Beast, Hallowed be thy name, Wasted Years, Moonchild etc.. dat zijn gewoon legendarische nummers. Hun huidig werk is verdienstelijk, maar het komt niet eens in de buurt van die tijdloze mijlpalen
- defenderofsteel
dance of death mist inderdaad echt iets al kan ik niet precies zegge wat, denk dat er geen nummers opstaan die er echt uitvliege. brave new world vind ik een pracht plaat.Edwynn schreef:Dat bedoel ik dus...
Vind Brave New World en Dance of Death zeker geen slechte albums. Maar inderdaad, er mist wat. Alles met Blaze Bayley vind ik echter helemaal niets.
met blaze bayley geef ik je gelijk ondanks dat the clansman echt een geweldig nummer is of blaze of bruce em nu zingt
- ZeroTolerance
Ik kan echt geen verschil horen met eerst. Verder vind ik zijn solo werk gewoon lelijk, geef mij dan maar gewoon TXF en VXI.ZeroTolerance schreef:Blaze heeft pas leren zingen op z'n soloplaten
En met metal klassiekers als: Fear of the dark, Sign of the cross, The clansman, The thin line between love and hate, Rainmaker, Dance of death, Paschendale etc. kan ik echt niet snappen dat mensen al het latere werk minder vinden.