A Perfect Circle
A Perfect Circle
Iemand die dit wat vind? Helaas wordt het vaak in een nu-metal hoekje gegooid, terwijl het dat bij lange na niet is.
Het is begonnen als side-project van Maynard van Tool, maar is toch uitgegroeid tot een vrij grote band. Eerste cd was wat harder, 2de meer akoestisch. Beiden zijn aan te raden. Het verschil met Tool ligt hem in het feit dat deze muziek zachter, melodieuzer en gevoeliger is, en sowieso minder complex. Vrijdag geven ze overigens een concert in 013, nog mensen die daarheen gaan?
Het is begonnen als side-project van Maynard van Tool, maar is toch uitgegroeid tot een vrij grote band. Eerste cd was wat harder, 2de meer akoestisch. Beiden zijn aan te raden. Het verschil met Tool ligt hem in het feit dat deze muziek zachter, melodieuzer en gevoeliger is, en sowieso minder complex. Vrijdag geven ze overigens een concert in 013, nog mensen die daarheen gaan?
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
- toffe_ellende
mensen die A perfect Circle nu-metal (of uberhaupt metal) noemen zouden ze kapot moeten schieten. A Perfect Circle is pure kunst, muziek gemaakt door mensen die weten hoe je de luisteraar (nu en over twintig jaar) moet vermaken. Niet voor niks is The Thirteenth Step mijn cd van het jaar 2003.
Ik heb de band in september al in Rotterdam gezien overigens.
Ik heb de band in september al in Rotterdam gezien overigens.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
- CALIBANaan
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
goede band, 2 goede albums gemaakt
ben ook benieuwd wanneer tool weer iets doet
APC heeft naar mijn mening een goede invloed op de zang van MJK gehad, te horen op Lateralus... dus de heren van tool zullen ons wel weer verbazen met een nieuw meesterwerk in 2005/2006 ofzo...
ben ook benieuwd wanneer tool weer iets doet
APC heeft naar mijn mening een goede invloed op de zang van MJK gehad, te horen op Lateralus... dus de heren van tool zullen ons wel weer verbazen met een nieuw meesterwerk in 2005/2006 ofzo...
...the end of eternity...
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
[url]http://www.dimaeon.com[/url]
progressive death metal
-
- Contacteer:
Vind APC super! Heb beide albums, maar moet zeggen dat Mer de Noms me iets meer wist aan te spreken dan The Thirteenth step. Laatste album is gewoon weer heel anders dan de eerste,op een andere manier ook erg geniaal. Bewijst wel dat die lui van APC echt meesterlijke muziek kunnen maken.
Helaas geen kaartje meer kunnen krijgen voor t concert (of je moet op marktplaats minstens 80 euro bieden), dus ik zet zo maar een plaat op, neem een bakkie thee, en ga lekker in mijn eigen bank genieten van deze meesterlijke band.
Helaas geen kaartje meer kunnen krijgen voor t concert (of je moet op marktplaats minstens 80 euro bieden), dus ik zet zo maar een plaat op, neem een bakkie thee, en ga lekker in mijn eigen bank genieten van deze meesterlijke band.
Horns raised and filled...!
-
- Contacteer:
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Goede band met goede nummers...alleen moet ik nog even wennen aan het 2de album...
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Net als bij Tool: meesterlijke muziek, goede muzikanten, maar totaal niet mijn stijl
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Tijmen from hell
- toffe_ellende
Dat lijkt me vreselijk omdat te missen! Ik zou gewoon gaan al had ik een virus! Wat doe je trouwens met je kaartje?Tokus schreef:ik ga waarschijnlijk niet vanavond. voel me niet echt fit
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
- inageandsadness
- Contacteer:
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
haha, Tijmen staat er al een half uur in de kou voor de deur... je moet er wat voor over hebben
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- toffe_ellende
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Nou ja, ze staan nu wel eindelijk binnen... er mag niet gepit worden, niet gerookt, geen foto's... benieuwd hoe het met drank staatTokus schreef:en de deuren gaan pas vanavond open....
- Tijmen from hell
Alles werd bij de ingang al ingenomen, in een tasje gedaan met een nummertje en dat kon je later weer ophalen. Ik moest zelfs de ketting van mn portomonnee halen (wat dus niet lukt met ijskoude handen die ik tijdens het wachten kreeg). Maar toen APC begon maakte dat al een hoop goed...Tokus schreef:er mocht geen pit?????? vreeemd....
en dat niet-roken, hoe kunnen ze dat enigzins in de hand houden?
Het was echt prachtig...
Hoogtepunten: Magdalena, Orestes en Thomas.
Tijmen from hell schreef:[..]
Alles werd bij de ingang al ingenomen, in een tasje gedaan met een nummertje en dat kon je later weer ophalen. Ik moest zelfs de ketting van mn portomonnee halen (wat dus niet lukt met ijskoude handen die ik tijdens het wachten kreeg). Maar toen APC begon maakte dat al een hoop goed...
Het was echt prachtig...
Hoogtepunten: Magdalena, Orestes en Thomas.
Wat een gedoe, ik kon zo naar binnen lopen. Zie er toch niet zo betrouwbaar uit geloof ik, raar. Orestes was indeed schitterend. Thinking of you was ook erg bruut, en the package, en pet, en zo kan ik nog wel even doorgaan..
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn