Opvolger: St. Anger
- Hieronimus
- CALIBANaan
- Contacteer:
Spikey schreef:[..]
Net zoals S&M bedoel je?? Die plannen waren wel gemaakt maar die componist is overleden,.. Als ze een nieuw album make hoop ik dat het op ...And justice for All of Master of Puppets lijkt !!!
die tijd zal nooit meer terug komen. en Metallica zal nooit meer zoals toen klinken.
Gelegenheids Satanist
Ze willen volgens mij heel graag zowel de oude fans enthousiast terug zien/behouden, maar tevens ook nog steeds op commercieel gebied blijven slagen, of nog beter slagen...
Met St. Anger hebben ze denk ik een goede middenweg gevonden... maar voor de echte fans van het oudere werk is dat lang niet goed genoeg. En daar zitten er hier een flink aantal van tussen vermoed ik zo.
Mijn mening, er is geen middenweg. Ze kunnen of beter met Britney Spears iets gaan maken, of terug gaan naar de oude stijl! Maar niet er tussenin proberen te blijven hangen... Maar ja...geld he
Met St. Anger hebben ze denk ik een goede middenweg gevonden... maar voor de echte fans van het oudere werk is dat lang niet goed genoeg. En daar zitten er hier een flink aantal van tussen vermoed ik zo.
Mijn mening, er is geen middenweg. Ze kunnen of beter met Britney Spears iets gaan maken, of terug gaan naar de oude stijl! Maar niet er tussenin proberen te blijven hangen... Maar ja...geld he
It is my job as a human being to let my ignorance take control
- The Horseman
Hebben ze niet genoeg !!!Mindkiller schreef:Ze willen volgens mij heel graag zowel de oude fans enthousiast terug zien/behouden, maar tevens ook nog steeds op commercieel gebied blijven slagen, of nog beter slagen...
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]
- The Horseman
Het kan inderdaad zijn dat ze de nummers die St. Anger niet bereikt hebben op een apart album flikkeren, maar het lijkt me sterk dat ze daar nog twee jaar voor nodig hebben.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- CALIBANaan
- Contacteer:
denk je nou echt dat ze voor het geld nog spelen?Robgoroth schreef:Metallica? Haha, dat die rukband nog bestaat. Money money money..
die gasten zijn al een aantal jaartjes dik binnen. die hoeven niks meer te bewijzen.
Je kan het ook merken aan hun zelf, erg ontspannen lol inhun optreden. t loopt ook altijd flink uit.
geld is niet meer aan de orde
Gelegenheids Satanist
- †°Stormblast°†
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Yokozuna
- Contacteer:
Ik heb liever nog dat ze nummers als "Die Die my Darling" schrijven, die grooven tenminste een bitje!
Nahja, ik hoop gewoon op een album met weer wat sfeervolle nummers met gitaarsolo's, en een fatsoenlijke productie.
Nahja, ik hoop gewoon op een album met weer wat sfeervolle nummers met gitaarsolo's, en een fatsoenlijke productie.
Omdat meer dan de helft van de nummers die Metallica live speelt van andere albums komt van St.Anger. Albums waar WEL gewoon een snarematje is gebruiktLive spelen ze met gewone snaardrum. viel me op.

Laatst gewijzigd door Yokozuna op za jan 31, 2004 2:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- Ktulu
- Contacteer:
Alleen jammer dat Die Die my Darling niet door Metallica is geschreven, maar door the Misfits en hier dus totaal niks mee te maken heeft.Yokozuna schreef:Ik heb liever nog dat ze nummers als "Die Die my Darling" schrijven, die grooven tenminste een bitje!
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
- Ktulu
- Contacteer:
Zeg, kleuter, waar haal jij het lef vandaan om zo over een belangrijke metalband (iig in de jaren 80) te praten. Je zou beter je bek een beetje houden en je beugel laten aanspannen.Robgoroth schreef:Metallica? Haha, dat die rukband nog bestaat. Money money money..
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[/quote]
[/quote]
Het is geen Tupac.Crying Devil schreef:[..]
Misschien leeft 'tie stiekem toch
Ik denk dat Burr veel belangrijker is dan het lijkt, voor zover ik weet was schreef hij al de lange instrumentale nummers alleen zoals The call of Khutulu en dat nummer van Justice waar ik de naam van kwijt ben. Hij had daar ook de lyrics voor geschreven en dat is de enige keer in de geschiedenis van MetallicA dat niet James de lyrics had geschreven. Ik denk dus dat als Burr nog had geleeft tijdens het schrijven van Justice dat hij een erg groot deel zelf had geschreven. Volgens mij worden de credits van de nummers ook gegeven op belangrijkheid van het bandlid dus eerst James dan Lars (die volgens mij alleen maar het drummen verzint), dan Burr, en dan Kirk. Terwijl laatste twee dus meer schrijven dan Lars.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
Tupac is dood!Djaser schreef:[..]
Het is geen Tupac.
Ik denk dat Burr veel belangrijker is dan het lijkt, voor zover ik weet was schreef hij al de lange instrumentale nummers alleen zoals The call of Khutulu en dat nummer van Justice waar ik de naam van kwijt ben. Hij had daar ook de lyrics voor geschreven en dat is de enige keer in de geschiedenis van MetallicA dat niet James de lyrics had geschreven. Ik denk dus dat als Burr nog had geleeft tijdens het schrijven van Justice dat hij een erg groot deel zelf had geschreven. Volgens mij worden de credits van de nummers ook gegeven op belangrijkheid van het bandlid dus eerst James dan Lars (die volgens mij alleen maar het drummen verzint), dan Burr, en dan Kirk. Terwijl laatste twee dus meer schrijven dan Lars.
Je bedoelt het nummer to live is to die.
De rest zal je aan de jongens van metallica zelf moet vragen
Heerlijk Helder Taalloeder
- Thaumaturgy
Dus zeg maar St Anger II met meer bas?dantes_inferno86 schreef:Ik hoef geen 2e ajfa,mop of rtl te horen.Die albums waren al geweldig,waarom dan nog zo'n album proberen te schrijven.Solo's mogen ze van mij ook wel weg laten.Laten ze maar een wat meer "groovende" album maken met bv wat meer accent op de basspel.
[img]http://www.jamba.nl/storage/view/upload/logo/image_multianimscreensaver/SweetyHeul5.gif[/img]
- Thaumaturgy
Maar dan beter uitgewerkt.St anger had een aantal zeer gave riffs bv.Maar de rest was nogal kut.Pak de betere riffs van st.anger een goede ritmesectie en beter uitgewerkt dmv geharmoniseerde leads,solo's etc. en st. anger was al een stuk beter geweest imo.Djaser schreef:[..]
Dus zeg maar St Anger II met meer bas?
ik heb me al lang neergelegd bij de conflictzoekende aard van de mensheid. zoals een wijze mens op pagina één van dit topic reeds stelde; het kan me geen moer verotten
Ikzelf vind Metallica ferme mannen, en live nog steeds het topje van de ijsberg.
(overigens vind ik conflicten aansteken ook werkelijk leuk, vooral om het daarop volgend getier en gescheld breed grijnzend waar te nemen, vandaar mijn post)
uch.
*overigens staat jullie klok een uurtje of wat vooruit*
Ikzelf vind Metallica ferme mannen, en live nog steeds het topje van de ijsberg.
(overigens vind ik conflicten aansteken ook werkelijk leuk, vooral om het daarop volgend getier en gescheld breed grijnzend waar te nemen, vandaar mijn post)
uch.
*overigens staat jullie klok een uurtje of wat vooruit*
Gelukkig zijn er zoveel mensen van weinig belang. Zij zijn het grijs tegen dewelke de felle kleuren fonkelen
-
Daarom vraag ik me af of ze dat wel gaan doen, het lijkt me sterk dat ze 1,5 tot 2 jaar nodig hebben om b-kantjes op een cd te kankeren. Ik hoop dat het en compleet nieuw studioalbum wordt. Zolang het geen St. Angered ofzo wordt ben ik snel tevreden.apoptose schreef:[..]
De nummers die St. Anger niet gehaald hebben. Dat maakt mij een beetje bang.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy