Video "the phantom agony" - epica
Video "the phantom agony" - epica
Net op de Boks die clip van epica voorbij zien komen. Even mijn mening:
Ik weet niet of de band het zo bedoeld heeft maar het doet op zijn Manowariaans heel erg cliché aan. Ruïne, jurk, duistere pakjes, fakkels and what not. En dan op zo'n Van Gewest Tot Gewest manier gefilmd en ook nog eens qua grain en kleur in een look & feel van De Week van Willibrord. Jammer. Ik had van iemand die zo leunt op de "faam" van AF en nu zijn plaatjes geplugd krijgt toch wel iets beters, sfeervollers verwacht, en geen 14-jarige poldergothic-clip. Meneer Lekkere Dansplaat op de toetsen maakt het geheel mooi af. Het nummer zelf is ook al niet al te origineel, daarom hoeft het niet direct kut te zijn, maar mij spreekt het allemaal niet meer aan. Jammerrrr.
Kan ook aan mij liggen.
Ik weet niet of de band het zo bedoeld heeft maar het doet op zijn Manowariaans heel erg cliché aan. Ruïne, jurk, duistere pakjes, fakkels and what not. En dan op zo'n Van Gewest Tot Gewest manier gefilmd en ook nog eens qua grain en kleur in een look & feel van De Week van Willibrord. Jammer. Ik had van iemand die zo leunt op de "faam" van AF en nu zijn plaatjes geplugd krijgt toch wel iets beters, sfeervollers verwacht, en geen 14-jarige poldergothic-clip. Meneer Lekkere Dansplaat op de toetsen maakt het geheel mooi af. Het nummer zelf is ook al niet al te origineel, daarom hoeft het niet direct kut te zijn, maar mij spreekt het allemaal niet meer aan. Jammerrrr.
Kan ook aan mij liggen.
Die toetsenist laat inderdaad een belabberde indruk achter, verder is die clip wel ok, jammer dat ze hem 2 of 3x op een avond uitzenden.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Soulcollector
- Contacteer:
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Nog niet gezien....maar het wordt ook allemaal iets moeilijker met een kapotte tv 

The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Iced Earth
- Hieronimus
-
- Hieronimus
Gheghe, ik zou zeggen dat tik moet stoppen, ik ben weggeroepen door een leraar...
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
-
-
Heb ´m 1x gezien op dat rockprogramma van MTV in de nacht van maandag op dinsdag (overigens een kutprogramma, het begon om 00.00 en om 00.45 kwam de eerste interessante clip (iets van Anthrax geloof ik) voorbij), en ik vond hem inderdaad ook flink stinken. En volgens mij had die Simone Simons een beetje een rare zenuwtrekje.
[b]DAUDR!![/b]
- Destruction
-
- Hieronimus
Gheghe, ik zou zeggen dat tik moet stoppen, ik ben weggeroepen door een leraar...
[edit]
Dit is dus gepost door een stel van mn vrienden omdat ik idd werd weggeroepen van een leraar...
[/edit]
[edit]
Dit is dus gepost door een stel van mn vrienden omdat ik idd werd weggeroepen van een leraar...
[/edit]
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus