Het Grote black metal topic..
-
- Contacteer:
Altijd leuk om te horen dat iemand haar/zijn interesse is gewekt bij het lezen van 1 van onze artikelen. Persoonlijk heb ik ook geen mp3 kunnen vinden van hen. Zag dat op de Degringolade site het "listen" gedeelte nog steeds under construction is. Same goes voor Pestifer.nuberus schreef:Op http://www.vampire-magazine.com/reviews.asp?id=2536 staat een review die mn interesse wekte, ik heb zelf het nog nooit gehoord maar ben wel zeer benieuwd. Vandaar op zoek gegaan naar mp3, maar helaas...
Aangezien ik binnenkort toch weer een nummer van hen ga spelen voor onze radioshow kan je die beluisteren of ik stuur 1 zo'n nummer via de mail. Of mail de band....Mocht je het willen kopen, het is een gelimiteerde opgave van 500 stuks dus wees snel.
@Aeolus= thanx voor het noemen van onze naam. Ben persoonlijk niet zo kapot van Disiplin....qua muziek klinkt het zeer aangenaam, ben alleen totaal niet kapot van het militante gedeelte van de plaat. Kan me dus erg vinden in de recensie van Filip.
http://www.vampire-magazine.com
Het moet gezegd, ik vind Vampire-Magazine een prima ezine voor reviews ed., zal wel komen omdat ik me vaak kan vinden in de reviews.....Vampire Magazine Ricardo schreef:[..]
Altijd leuk om te horen dat iemand haar/zijn interesse is gewekt bij het lezen van 1 van onze artikelen. Persoonlijk heb ik ook geen mp3 kunnen vinden van hen. Zag dat op de Degringolade site het "listen" gedeelte nog steeds under construction is. Same goes voor Pestifer.
Aangezien ik binnenkort toch weer een nummer van hen ga spelen voor onze radioshow kan je die beluisteren of ik stuur 1 zo'n nummer via de mail. Of mail de band....Mocht je het willen kopen, het is een gelimiteerde opgave van 500 stuks dus wees snel..
En de man zal heersen.
Door wat ik heb gehoord, ben ik ook niet echt kapot van de muziek zelf. Het lijkt wel of er een typische Moonfog-sound ontstaan is.Vampire Magazine Ricardo schreef:[..]
Altijd leuk om te horen dat iemand haar/zijn interesse is gewekt bij het lezen van 1 van onze artikelen. Persoonlijk heb ik ook geen mp3 kunnen vinden van hen. Zag dat op de Degringolade site het "listen" gedeelte nog steeds under construction is. Same goes voor Pestifer.
Aangezien ik binnenkort toch weer een nummer van hen ga spelen voor onze radioshow kan je die beluisteren of ik stuur 1 zo'n nummer via de mail. Of mail de band....Mocht je het willen kopen, het is een gelimiteerde opgave van 500 stuks dus wees snel.
@Aeolus= thanx voor het noemen van onze naam. Ben persoonlijk niet zo kapot van Disiplin....qua muziek klinkt het zeer aangenaam, ben alleen totaal niet kapot van het militante gedeelte van de plaat. Kan me dus erg vinden in de recensie van Filip.
Kop dicht, Thorko
als het goed is wel, hun eerste lp/cd heet 666. zie www.metal-archives.com
- Forseti's Justice
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Leuk om te horen c.q. lezen!nuberus schreef:[..]
Het moet gezegd, ik vind Vampire-Magazine een prima ezine voor reviews ed., zal wel komen omdat ik me vaak kan vinden in de reviews.....
De 1 vind het geweldig, de ander begint het een beetje beu te raken, maar inderdaad....veel mensen is het opgevallen dat het vooral nieuwe Satyricon-achtige bands zijn die hun platen via Moonfog uitbrengen. Of dat een voordeel of nadeel is zal een kwestie van smaak zijn. In ieder geval kan mij persoonlijk het nieuwere Satyricon nauwelijks boeien.Plaag schreef:[..]
Door wat ik heb gehoord, ben ik ook niet echt kapot van de muziek zelf. Het lijkt wel of er een typische Moonfog-sound ontstaan is.
- Hieronimus
- XnegativeX
- Contacteer:
Hey, ik lees net op vam-mag dat Frost (UK) een nieuw album uit heeft. Talking to god genaamd. Daar is ondergetekende wel heel benieuwd naar. Aangezien hun vorige album een geweldige schijf in de traditie van Mayhem was. Op deze nieuwe cd schijnen ze alleen meer op Satyricon te lijken. Dat gaan we zeker even uitchecken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Het mooiste is als een band op zichzelf lijkt.XnegativeX schreef:Hey, ik lees net op vam-mag dat Frost (UK) een nieuw album uit heeft. Talking to god genaamd. Daar is ondergetekende wel heel benieuwd naar. Aangezien hun vorige album een geweldige schijf in de traditie van Mayhem was. Op deze nieuwe cd schijnen ze alleen meer op Satyricon te lijken. Dat gaan we zeker even uitchecken.
Kop dicht, Thorko
-
- Contacteer:
Zoals je zelf al zei, riekte het eerste album nogal naar "De Mysteriis Dom Sathanas" terwijl hun nieuwe nogal riekt naar het oude Satyricon werk. Nominatie voor Frost in de categorie "Beter goed gejat dan slecht verzonnen!". Neem niet weg dat het een lekkere plaat is.XnegativeX schreef:Hey, ik lees net op vam-mag dat Frost (UK) een nieuw album uit heeft. Talking to god genaamd. Daar is ondergetekende wel heel benieuwd naar. Aangezien hun vorige album een geweldige schijf in de traditie van Mayhem was. Op deze nieuwe cd schijnen ze alleen meer op Satyricon te lijken. Dat gaan we zeker even uitchecken.
Andere goede demo bands = Argath en Melkor
Nieuwe Drudkh blijkt ook weer een dijk van een plaat te hebben.
Het schijnt dat Angantyr ook een nieuwe plaat heeft, iemand die al gehoord?
ik hbe pas geleden een bm cdtje gehoord met een zangeres die erg vet grunt. ben alleen de naam vergeten van de band, op het hoesje staat een gast met new rock boots aan. weet iemand misschiens de naam van deze band. tis een vrij nieuw album. komt overigens uit italie als ik het goed heb.
Laatst gewijzigd door cyntex op vr feb 06, 2004 1:16 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I want to get a vending machine, with fun sized candy bars, and the glass in front is a magnifying glass. You'll be mad, but it will be too late.
http://www.last.fm/user/cyntex/charts/?charttype=overall&subtype=artist
http://www.last.fm/user/cyntex/charts/?charttype=overall&subtype=artist
Die "Cursed again" is inderdaad een grote De mysteriis - kloon, hoewel ik hier een daar ook wat Darkthrone-invloeden bespeur. Het is in elk geval een prima album, en daar gaat het om.Vampire Magazine Ricardo schreef:[..]
Zoals je zelf al zei, riekte het eerste album nogal naar "De Mysteriis Dom Sathanas" terwijl hun nieuwe nogal riekt naar het oude Satyricon werk. Nominatie voor Frost in de categorie "Beter goed gejat dan slecht verzonnen!". Neem niet weg dat het een lekkere plaat is.
Het schijnt dat Angantyr ook een nieuwe plaat heeft, iemand die al gehoord?
Ik neem aan dat je Kampen Fortsaetter bedoelt van Angantyr? Ik heb em nog niet gehoord, maar ik ben wel van plan hem te gaan kopen.
The True North, Strong and Free
Ik zie dat Angantyr die Kampen Fortsaetter opnieuw heeft uitgebracht...bedoelt ie misschien het onuitgebrachte "Sejr" uit 2003?Othrys schreef:[..]
Die "Cursed again" is inderdaad een grote De mysteriis - kloon, hoewel ik hier een daar ook wat Darkthrone-invloeden bespeur. Het is in elk geval een prima album, en daar gaat het om.
Ik neem aan dat je Kampen Fortsaetter bedoelt van Angantyr? Ik heb em nog niet gehoord, maar ik ben wel van plan hem te gaan kopen.
En de man zal heersen.
Nieuw Nokturnal Mortum is erg goed.
Hij heet "the taste of victory" en hij is misschien zelfs wel beter dan NeChrist.
Hij is erg gelimiteerd, dus als je hem vindt meteen kopen!
NOKTURNAL MORTUM 2003
"The Taste of Victory"
1. Weltanschauung (08:36)
2. The New Era of Swords (07:38)
3. The Taste of Victory (11:41)
4. As the Steel Eagle into Golden Svarga (14:51)
all music & lyrics by NOKTURNAL MORTUM
tracks 1-3 were recorded during 2002-2003
these tracks taken from upcoming full-length album "Weltanschauung"
track 4 was recorded in 2001
(time): 42:46 min

Hij heet "the taste of victory" en hij is misschien zelfs wel beter dan NeChrist.
Hij is erg gelimiteerd, dus als je hem vindt meteen kopen!
NOKTURNAL MORTUM 2003
"The Taste of Victory"
1. Weltanschauung (08:36)
2. The New Era of Swords (07:38)
3. The Taste of Victory (11:41)
4. As the Steel Eagle into Golden Svarga (14:51)
all music & lyrics by NOKTURNAL MORTUM
tracks 1-3 were recorded during 2002-2003
these tracks taken from upcoming full-length album "Weltanschauung"
track 4 was recorded in 2001
(time): 42:46 min

[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
- kromme zak hooi
- XnegativeX
- Contacteer:
Wat is het toch vreselijk jammer dat Shatraug, die Frowning, existing inzingt, niet alle nummers van Sargeist krijst. Die gozer klinkt knap gestoord. Wel een tikje lekkerder dan die krijs van de reguliere zanger.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Mayhem of Gayhem? Waarmee ik bedoel, voor DMDS of erna?XnegativeX schreef:Hey, ik lees net op vam-mag dat Frost (UK) een nieuw album uit heeft. Talking to god genaamd. Daar is ondergetekende wel heel benieuwd naar. Aangezien hun vorige album een geweldige schijf in de traditie van Mayhem was. Op deze nieuwe cd schijnen ze alleen meer op Satyricon te lijken. Dat gaan we zeker even uitchecken.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.