November: Serenade of Darkness, Agathodaimon en The Wounded
- ~*Black Rainbow*~
Nah ja, over die zwart wit...we doen t zelf voor een groot deel.
De rolletjes zijn te betalen. De fotos maken is geen probleem. Dan ontwikkelen en afdrukken. In principe is zelf doen 't goedkoopst, maar als je ze naar een hema of kruidvat brengt, dan ben je 3 euro ontwikkel kosten kwijt. Vervolgens pleuren we ze onder de negatief scanner, en scannen alles in. Dan kan je kiezen de mooie foto's te printen, OF de mooie naar wederom HEMA of kruidvat te brengen en er een vergroting van te maken!
Het valt wel mee hoor...alleen je moet een beeeeetje geduld hebben af en toe!
De rolletjes zijn te betalen. De fotos maken is geen probleem. Dan ontwikkelen en afdrukken. In principe is zelf doen 't goedkoopst, maar als je ze naar een hema of kruidvat brengt, dan ben je 3 euro ontwikkel kosten kwijt. Vervolgens pleuren we ze onder de negatief scanner, en scannen alles in. Dan kan je kiezen de mooie foto's te printen, OF de mooie naar wederom HEMA of kruidvat te brengen en er een vergroting van te maken!
Het valt wel mee hoor...alleen je moet een beeeeetje geduld hebben af en toe!

- ~*Black Rainbow*~
ik weet niet of je veel fotografeert? zowel kleur als zwartwit. Maar van Primefilm heb je een extreem goedkope negatief scanner. Kijk, die kost je zo'n 250/260 euro. maar als je TIEN rolletjes ontwikkeld en scanned(ontwikkelen wellicht bij een hema of zelf) heb je m er al uit. Ik kocht 'm net voor Wacken open air, en schoot daar 16 rolletjes vol...nou normaal ben ik zo'n, 25/30 euro kwijt per film (ontw+afdr) bij een prof bedrijf...reken maar uit wati k in mn zak heb gestoken! 
de moeite waard

de moeite waard

- ~*Black Rainbow*~
Zal ik je s vertellen hoe ik 't doe?!
Lichten uit op je slaapkamer, met je film onder de dekens gaan zitten, en de film in de tank draaien...vanaf dat moment kun je je weer in licht begeven!
piece of cake...
maar ontwikkelen doe ik enkel zelf als ik ze dezelfde nacht online wil hebben, neem wacken open air. We rijden zondag ochtend weg, we komen zondag avond thuis, meteen ontwikkelen inscannen en ze staan gewoon de dag dat WOA afgelopen is online...nou, wat is leuker thuis komen van een festival en online te kruipen en gewoon foto's te zien van het weekend waar je nog IN zit!
Lichten uit op je slaapkamer, met je film onder de dekens gaan zitten, en de film in de tank draaien...vanaf dat moment kun je je weer in licht begeven!

piece of cake...
maar ontwikkelen doe ik enkel zelf als ik ze dezelfde nacht online wil hebben, neem wacken open air. We rijden zondag ochtend weg, we komen zondag avond thuis, meteen ontwikkelen inscannen en ze staan gewoon de dag dat WOA afgelopen is online...nou, wat is leuker thuis komen van een festival en online te kruipen en gewoon foto's te zien van het weekend waar je nog IN zit!

- ~*Black Rainbow*~
Damn, nooit geweten dat dat zo eenvoudig was...sephtis schreef:Zal ik je s vertellen hoe ik 't doe?!
piece of cake...
is best het proberen wel eens waard..
Yer welcome 
Enneh, jah dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn.. Geen nek meer over aan het eind van de avond
Maarreh, d'r moet wel een beetje gesupport worden toch?

Enneh, jah dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn.. Geen nek meer over aan het eind van de avond

Gods Puke schreef:oke BlackStar, bedankt voor de foto's
was jij ook trouwens die gast die de hele tijd stond te headbangen in de Baroeg??
"There is no way things are supposed to be"
Hehe.. Handoek voor het raampje van de badkamer, deur dicht, licht uit, en pielen maar achter het douche gordijn 

sephtis schreef:Zal ik je s vertellen hoe ik 't doe?!
"There is no way things are supposed to be"
ja oke dan weet ik datBlackStar schreef:Yer welcome
Enneh, jah dat zou ik wel eens geweest kunnen zijn.. Geen nek meer over aan het eind van de avondMaarreh, d'r moet wel een beetje gesupport worden toch?
![]()
Gods Puke schreef:oke BlackStar, bedankt voor de foto's
was jij ook trouwens die gast die de hele tijd stond te headbangen in de Baroeg??

kheb trouwens ook bijna de hele tijd staan headbangen

Heus.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
JAJA!!!
29 november is t weer zover!!! Dan spelen we wederom met The Wounded, maar nu in Amersfoort, in De Kelder!!!
22.00 beginnen we, volgensmij kan je er al om 21.30 in of zo.
Dus, wie zin heeft, hij/zij kome, en drinken het water de duisternis en verheugen zich in de diepste poelen van woede en verdriet...
BLAH!...
ANYWAY! 29 november dus
29 november is t weer zover!!! Dan spelen we wederom met The Wounded, maar nu in Amersfoort, in De Kelder!!!
22.00 beginnen we, volgensmij kan je er al om 21.30 in of zo.
Dus, wie zin heeft, hij/zij kome, en drinken het water de duisternis en verheugen zich in de diepste poelen van woede en verdriet...
BLAH!...
ANYWAY! 29 november dus

- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- ~*Black Rainbow*~
- ~*Black Rainbow*~
- ~*Black Rainbow*~
Ja die intro blijft zoals ie is...hij is wel leuk heh?! misschien dat ik m nog iets mooier wil maken...met namen en zo die verschijnen? misschien ook niet...i don't know...'s ff over denken...
Nou de foto's willen we t liefst in een kasteeltje of zo...of een bos, met iets van een stenen gebouw, beetje oud...
met corpse paint...tenminste...ik iig...en eric ook en cw ook wel geloof ik...
maar wel heel profi hoop ik...

Nou de foto's willen we t liefst in een kasteeltje of zo...of een bos, met iets van een stenen gebouw, beetje oud...
met corpse paint...tenminste...ik iig...en eric ook en cw ook wel geloof ik...
maar wel heel profi hoop ik...
- ~*Black Rainbow*~
Muhahaha...Sephtis, the dark poet, and nocturnal screams...
Nou er was idd een maand of 1,5 geleden sprake van een of ander kasteel waar we ook in de kerker foto's konden maken...da's wel heel gaaf natuurlijk!!!
...
sowieso...balen dat ik eigenlijk ik de band zit, want fotografie is mn lust en leven...heheheh, t liefst zou ik ze ala minute zelf maken!

Nou er was idd een maand of 1,5 geleden sprake van een of ander kasteel waar we ook in de kerker foto's konden maken...da's wel heel gaaf natuurlijk!!!

sowieso...balen dat ik eigenlijk ik de band zit, want fotografie is mn lust en leven...heheheh, t liefst zou ik ze ala minute zelf maken!

- ~*Black Rainbow*~
- ~*Black Rainbow*~