Murdermetal
- fetuskiller
- Contacteer:
Murdermetal
Ik weet dat Macabre uber orgineel is, maar zijn er eigenlijk nog meer bands die dat soort muziek spelen??
ik zat te denken aan Cephelic carnage maar dat is toch eigenlijk ook wel weer grind toch??
nou ja iemand een idee????
ik zat te denken aan Cephelic carnage maar dat is toch eigenlijk ook wel weer grind toch??
nou ja iemand een idee????
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
Leng Tch'e is ubergrindcore, bij lange na niet te vergelijken met Macabre.banisher schreef:Impaled misschien?
Oh en ik las laatst een review over eh, wacht even opzoeken
Artist : Leng Tch'e
Album: "Death by a Thousand Cuts"
Label: the spew records
Genre: Metal
Dat dus, vergelijken ze ook met macabre,,dussss probeer het ergens te luisteren zou ik zeggen
Er zijn eigenlijk geen bands die op macabre lijken...
Makkers staakt uw wild geraas
- Yokozuna
- Contacteer:
Zo is het.pff, zo kan iedereen aankomen met een nieuw muziekgenre. bull ende shit.
Het Murdel Metal genre is gewoon bullshit. Dat de teksten over moord gaan zegt helemaal niets over hoe het geheel klinkt en maakt het ook geen Murder Metal.
Murdel Metal is gewoon door een of andere mongool verzonnen. Het genre bestaat gewoon niet.
mp3's: http://members.home.nl/yoko
- defenderofsteel
-
Ja, precies, het wordt hierboven al enkele keren gezegd, ze zijn gewoon een van de weinige of zelfs de ENIGE, die dit soort style speelt...ik moet wel altijd zeggen dat ik de band DAHMER er mee kan vergelijken, het is ook wel een beetje grind..maar dat is dan weer mijn mening he.
We Make You Begging On The Streets Of London!
verbaasd je dat met zo'n naam?RingWorm schreef:ik moet wel altijd zeggen dat ik de band DAHMER er mee kan vergelijken, het is ook wel een beetje grind..maar dat is dan weer mijn mening he.
verder is macabre geniaal en geweldig, maar 'murder metal' is gelul. zo heet die cd gewoon en om daar nou een genre of een stijl van te gaan maken is onzin.
[url]http://www.teotwawki.nl[/url]
- fetuskiller
- Contacteer:
nope want die zanger (corporate death) liep bij het eerste albume "gloom" uit 1986 al te bleren dat het murdermetal was, dus het is niet alleen de laatste plaat die zo heetAngelizer schreef:[..]
verbaasd je dat met zo'n naam?
verder is macabre geniaal en geweldig, maar 'murder metal' is gelul. zo heet die cd gewoon en om daar nou een genre of een stijl van te gaan maken is onzin.
-