dan mag dani ook naar Big Diet en sterf ie aan anorexiaSvenson schreef:Ik bedoelde Dani slaan.
Nicolas Barker uit Dimmu Borgir
- Soulcollector
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- HellcommandeR
-
- HellcommandeR
het lijkt er wel erg op dat hij bedwongen vertrokken is...iscariah schreef:Misschien is nicolas barker moeten vertrekken bij Dimmu Borgir zoals bij Cradle Of Filth?
"Nicholas has been removed from the line up of DIMMU BORGIR. A session drummer will be used in the future. Don't waste your time speculating why, we have already moved on. See you on the road very soon!"
-
- Hieronimus
Hmm, ik vond Barker wel goed passen bij Dimmu, strakke beats etc... Jammer dat-ie weg is
Hopelijk regelen ze een goede plaatsvervanger

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- Soulcollector
- Contacteer:
- HellcommandeR
Nadat hij Dani Filth in een dronken bui in elkaar had geslagen.

Jammer dat ie weg is, het kan echter ook een (in mijn ogen) vooruitgang bij Dimmu teweeg brengen.
Ik kan het namelijk nog steeds niet verkroppen dat ze na Stormblast de extreem gave stijl zo omgegooid hebben.
De huidige Dimmu is nog steeds goed, zij het naar mijn smaak iets minder dan in den beginne.
(de eerste twee albums zijn gewoon ultiem, imo dan)
DCA is mede dankzij de toevoeging van een orkest al wat meer terug in de Stomblast stijl, en nu de snelle rateldrums van Barker weg zijn (veel meer deed ie immers niet, ook al heeft ie veel meer in zich) kunnen ze misschien een langzamer spelende drummer toevoegen die ze inspireert om weer terug te gaan naar de oude stijl. Het is slechts een fantasie, maar je weet het nooit.

Hêhêh, vishandel Berekoek.
- †°Stormblast°†
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
kerel had gelijk...de drums op dat album klonken iel en dat album was zowieso een kale en saaie bedoeningiscariah schreef:Ik beken mijn fout: In the early 1999, the drummer Nicholas Barker quit the band due to musical divergences. It seems that it started with Nicholas being unhappy with the drum mix on Cruelty and the Beast.
op PEM heeft ie vet zitten drummen en tevens op DCA , maar toen hij regelmatig een steekje liet vallen tijdens dat live concert in 013 bij Dimmu Borgir, was ik lang niet meer zo positief..
ze zullen wel een hele hoop hebben rechtgetrokken met Triggers en Pro Tools..maar dat is ook niet echt een geheim
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
commercieel gezien zou dat Dimmu Borgir weer een hoop fans opleveren, aangezien bands met een bandlid die een misdaad hebben gepleegd nou eenmaal vrij populair kunnen worden , maar Dimmu is al populair..
het is wel een goede drummer en misschien komt hij met wat meer rauwere ideeën voor de sound
eerst maar eens ff afwachten wie de nieuwe drummer gaat worden
het is wel een goede drummer en misschien komt hij met wat meer rauwere ideeën voor de sound
eerst maar eens ff afwachten wie de nieuwe drummer gaat worden
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
- Hieronimus
-
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
kleine kans idd. als je bedenkt dat ze na de 2 eerste albums ook al 2 (3?) albums hebben uitgebracht die afweken van de beginstijl. wat mij betreft zou teruggaan naar EDT ook goed zijnMeltdown schreef:![]()
Jammer dat ie weg is, het kan echter ook een (in mijn ogen) vooruitgang bij Dimmu teweeg brengen.
Ik kan het namelijk nog steeds niet verkroppen dat ze na Stormblast de extreem gave stijl zo omgegooid hebben.
De huidige Dimmu is nog steeds goed, zij het naar mijn smaak iets minder dan in den beginne.
(de eerste twee albums zijn gewoon ultiem, imo dan)
DCA is mede dankzij de toevoeging van een orkest al wat meer terug in de Stomblast stijl, en nu de snelle rateldrums van Barker weg zijn (veel meer deed ie immers niet, ook al heeft ie veel meer in zich) kunnen ze misschien een langzamer spelende drummer toevoegen die ze inspireert om weer terug te gaan naar de oude stijl. Het is slechts een fantasie, maar je weet het nooit.
Laatst gewijzigd door Soulcollector op do jan 29, 2004 1:24 am, 1 keer totaal gewijzigd.
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]
- Sephistum Infernis
Ik denk dat dat niet zal gebeuren,luister maar naar die nieuwe (crap) cd van Old man's child... zolang Galder erin zit zal het die PEM en DCA stijl blijven...Soulcollector schreef:[..]
kleine kans idd. als je bedenkt dat ze na de 2 eerste albums ook al 2 (3?) albums hebben uitgebracht die afweken van de beginstijl. wat mij betreft zou teruggaan naar EDT ook goed zijn
Jeg er en stolt sønn av Óðinn
-
- Contacteer:
ik ben erg benieuwd of galder als enige over is met de PEM en DCA invloeden. zou best weleens kunnen dat sjaggie der ook een flinke bijdrage in gehad heeft...Sephistum Infernis schreef:[..]
Ik denk dat dat niet zal gebeuren,luister maar naar die nieuwe (crap) cd van Old man's child... zolang Galder erin zit zal het die PEM en DCA stijl blijven...
-
- Contacteer:
- HellcommandeR
-
- Soulcollector
- Contacteer:
- HellcommandeR
- HellcommandeR
- Sephistum Infernis