Gadverdamme!kromme zak hooi schreef:
Er is nu geen twijfel meer mogelijk over de gayheid van die gasten, vooral die gast met die blonde dreads en 'ik-ben-homo-blik' is erg.
gelukkig hebben we het hier over de muziek...nuberus schreef:HOEREN Band, t' lijkt verdomme wel carnaval met die lui. Nichten met vlechtjes en een makeupdoosjes. Het moge duidelijk zijn dat ik hier niets van hebben moet.
Mede daarom is die drummer weggegaan na Nexus .Gadverdamme!
Er is nu geen twijfel meer mogelijk over de gayheid van die gasten, vooral die gast met die blonde dreads en 'ik-ben-homo-blik' is erg.
ITBTL en Nexus Polaris hadden alles behalve nichten trekjes, doe es niet zo kortzichtig.HOEREN Band, t' lijkt verdomme wel carnaval met die lui. Nichten met vlechtjes en een makeupdoosjes. Het moge duidelijk zijn dat ik hier niets van hebben moet.
Er bestaat ook een techo/trance formatie Covenant, mede daarom zijn ze overgestapt.Wat ik erg frapant vind....is dat ze hun naam van Covenant naar The Kovenant veranderen vanwege de goth-formatie Covenant
JusteJeroen schreef:mee eens, naamgenoot
Nee, heb ik alAeolus schreef:Iemand interesse in Nexus Polaris?
HAIL!TELEPETHERION schreef:ANIMATRONIC natuurlijk denk maar aan mirrors paradise !!!!!
Same here. Ik verwacht trouwens gewoon dat de nieuwe weer veel techno/electro invloeden krijgt, dus ik verwacht niet veelBlackmetal schreef:Nexus Polaris vind ik het beste album, met ITBTL als goede 2e.
Animatronic en SETI vind ik daarentegen niks, ben wel benieuwd naar hun nieuwe CD.
Verzendkosten zijn ook asociaal!Robgoroth schreef:Wel duur, eigenlijk.