ik vind de songs op the X Factor een stuk beter dan op VXI. Ze zitten beter in elkaar. Ok, ze zijn wat trager enzo, maar wel beter.Bob schreef:[..]
Of de rest van Virtual XI.
X-factor is qua songwriting gewoon saai. Op zichzelf hele goeie nummers, maar niet samen op een cd. *gaap*
Het Grote Iron Maiden Topic
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kvind VXI een zwaar klote album in vergelijking met the x-factor.Tokus schreef:[..]
ik vind de songs op the X Factor een stuk beter dan op VXI. Ze zitten beter in elkaar. Ok, ze zijn wat trager enzo, maar wel beter.
Verder is maiden nog steeds een topband met topalbums, ik vind dat de albums na 7th son met Bring your daughter, fear of the dark, afraid to shoot strangers, sign of the cross, the clansman, the wickerman, brave new world, rainmaker en paschendale nog steeds klassiekers leveren.
En Adrian Smith en de rest te oud? flikker toch een end op...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- SilentSinner
-
- ruben somewhere online
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Kvind het er kick uitzien... maar ik heb op de 1 of andere manier het gevoel dat dit cd'tje aardig prijzig wordt
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Mr_No_Good
- Contacteer:
-
- ruben somewhere online
Vind AoI ook een heel mooi en sfeervol nummer en één van de beste songs van DoD. Jammer genoeg is de algemene opinie dat het een minder nummer is. Paschendale vind ik terrecht het beste nummer van het album en vind juist dat Rainmaker door te veel mensen wordt gehyped als meest gave nummer van DoD.Bob schreef:Ik vind Paschendale lichtelijk overrated. En Montsegur al helemaal.
*ontduikt rot fruit*
Age Of Innocense en No More Lies zijn gaver.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
age of innoncese vind ik ook geweldig, maar no more lies is typische iron maiden nummer zoals stever er tientallen schreef, en dat refrein is wel heel erg dom..Bob schreef:Ik vind Paschendale lichtelijk overrated. En Montsegur al helemaal.
*ontduikt rot fruit*
Age Of Innocense en No More Lies zijn gaver.
niettemin is dod natuurlijk nog steeds het album van 2003

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- ruben somewhere online
-
Natuurlijk niet. Het zou ook compleet respectloos en arrogant zijn één favoriet Maiden nummer te hebben.Femaze schreef:Ìk heb laatst geprobeerd om een favoriet nummer van Maiden te kiezen........is me niet gelukt!!!
Mijn lijst:
Prowler, Murders in the Rue Morgue, Children of the Damned, Run to the Hills, Hallowed be thy name, Revelations, The Trooper, Still Life, Rime of the Ancient Mariner, Wasted Years, The Evil That Men Do, Fear of the Dark, Brave New World, Dream of Mirrors, No More Lies, Paschendale
Powerslave, Run to the Hills, The Trooper, Wasted Years, Hallowed be thy name, The Evil that Men Do, Fear of the Dark, Rime of the Ancient Mariner, enne ik vergeet er zeker nog een paar!!!Hoofdbanger schreef:[..]
Natuurlijk niet. Het zou ook compleet respectloos en arrogant zijn één favoriet Maiden nummer te hebben.
Mijn lijst:
Prowler, Murders in the Rue Morgue, Children of the Damned, Run to the Hills, Hallowed be thy name, Revelations, The Trooper, Still Life, Rime of the Ancient Mariner, Wasted Years, The Evil That Men Do, Fear of the Dark, Brave New World, Dream of Mirrors, No More Lies, Paschendale
Vergeten oa: Minutes to Midnighy Aces High, The Number of the Beast, Wratchild...
Laatst gewijzigd door Martine op za feb 21, 2004 3:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Minas Morgul
het is heel moeilijk om er niet een te vergeten.. ik doe een poging:
The Evil That Men Do, Rime of the Ancient Mariner, Wasted Years, Fear of the Dark, The trooper, Dream of Mirrors, Sign of the Cross, Run to the Hills
en dan ben ik er ongetwijfeld veel vergeten
The Evil That Men Do, Rime of the Ancient Mariner, Wasted Years, Fear of the Dark, The trooper, Dream of Mirrors, Sign of the Cross, Run to the Hills
en dan ben ik er ongetwijfeld veel vergeten

Take A Look To The Sky
Just Before You Die
It's The Last Time You Will!!
Just Before You Die
It's The Last Time You Will!!