concert/festivals
-
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
Ik ben ook ooit alleen begonnen, had geen keus of alleen naar optredens gaan of niets zien.MetalTuupLimburg schreef:Ik ga ook eigenlijk altijd alleen...
De meeste van m'n vrienden luisteren geen metal en degenen die dat wel doen hebben nooit geld of zin om naar festivals of concerten te gaan. Maar ja... als je naar veel concerten gaat leer je natuurlijk altijd wel mensen kennen
Na een tijdje merk je dat je altijd dezelfde gezichten terug ziet en begin je het gevoel te krijgen dat je bekenden ziet, dat geldt ook voor de anderen naar jezelf toe, voor je het beseft sta je te lullen met iemand, daar komt iemand bij, een ander geeft je een biertje (of je heeft zelf een biertje) en je bent vertrokken.
dat is zeker zo in Nederland, in Belgie ligt het iets anders, daarzijn ze zowiezo iets minder sociaal, daar zouden ze vandaag je portemonee leeg zuipen en de volgende keer kennen ze je nimeer

Maar ik heb zeker geen slechte ervaringen met alleen naar Nederland naar optredens te gaan.
Het voordeel van in je uppie naar optredens gaan is dat je wel een beetje moet opzoek gaan naar contact, anders blijf je der maar alleen staan, met vrienden kan je je makkelijk afzonderen van de anderen.
in het begin kreeg ik wel es reacties uit mijn stamcafe dat het toch zielig is zo in je eentje vertrekken, maar die konden zelf niet zonder hun vrienden, dus liever daar zuipen dan een bandje kijken dat ze ozo graag willen zien,
da's de verkeerde instelling vind ik.
Nu is het voor mij wel makkelijk
overal ken ik der wel, of kennen ze me.
Zelfs op waldrock (toch wel 7 uur van huis weg) kan ik nog geen uur alleen rondlopen of ik bekenden komen bij mij.
toen ik in 2001 naar wacken ging met de bus ben ik na het opzetten van de tent gewoon in mijn eentje vertrokken en de rest achtergelaten, moet zeggen dat ik veel bekenden tegen kwam en ook mensen die ik nog nooit gezien had waar ik plots mee in gesprek stond.
de rest van de bus vond me wel wat asociaal omdat ik gewoon in mijn eentje weg was, kon me dat wat schelen, wil wel es andere mensen zien dan deze die ik elke week straal bezopen zie worden.
- Heer Petomaan
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Heer Petomaan