Za. 06/03/04 METAL @ KALASHNIKOV - TERNEUZEN (NL)
- emillio
- Contacteer:
Za. 06/03/04 METAL @ KALASHNIKOV - TERNEUZEN (NL)
Za 06/03
METAL-FEST met Badly Preserved,Polluted Inheritance, Monastery
Entree: Gratis
Aanvang: 22.00
METAL-FEST met Badly Preserved,Polluted Inheritance, Monastery
Entree: Gratis
Aanvang: 22.00
www.musketeerofdeath.nl
- fetuskiller
- Contacteer:
-
-
-
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
ik moet verdomme het optreden van polluted en monastery missen
der is een optreden in the frontline en aangezien ik der geluidverneuker ben
en niemand het kan verneuken zoals ik....
van polluted is er een clipje te zien op http://livevideo.stillonline.be (bij de p van polluted gaan kijken voor de minder snuggere onder ons
) opgenomen tijdens Frontfest!!
edit:vergat nog te zeggen dat je quicktime nodig hebt om die mp4 clips te bekijken (url vind je op de site)
van polluted is er een clipje te zien op http://livevideo.stillonline.be (bij de p van polluted gaan kijken voor de minder snuggere onder ons

edit:vergat nog te zeggen dat je quicktime nodig hebt om die mp4 clips te bekijken (url vind je op de site)
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ondanks dat het donker is heb ik me herkend op paar van die clipjesThe Gr!ndk!ller schreef:ik moet verdomme het optreden van polluted en monastery missen
van polluted is er een clipje te zien op http://livevideo.stillonline.be (bij de p van polluted gaan kijken voor de minder snuggere onder ons) opgenomen tijdens Frontfest!!
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
Laat me raden:Dissection schreef:[..]
Neenee, niet die bands. En ook geen Pentacle en Pulmonary Abscess. Altar ook niet.
Valt me weer zwaar tegen dat mensen de 2 nog niet genoemd hebben!
Hatred en......Hatred?
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- emillio
- Contacteer:
Is dat beter dan de huidige altar.
ALTAR-native is ALTAR in de line-up van de fantastische demo "AND GOD CREATED ST AN TO BLAME FOR THIS MISTAKES" en hun killer debuut en beste CD "YOUTH AGAINST CHRIST".
En niet met die kale zanger van DEVIOUS maar met oerbruller EDWIN KELDER. En als je hun setlist wil weten, zet dan gewoon YOUTH AGAINST CHRIST op, want ze zullen niet meer, maar ook niet minder spelen......nouja een covertje van Sepultura misschien!
ALTAR-native is ALTAR in de line-up van de fantastische demo "AND GOD CREATED ST AN TO BLAME FOR THIS MISTAKES" en hun killer debuut en beste CD "YOUTH AGAINST CHRIST".
En niet met die kale zanger van DEVIOUS maar met oerbruller EDWIN KELDER. En als je hun setlist wil weten, zet dan gewoon YOUTH AGAINST CHRIST op, want ze zullen niet meer, maar ook niet minder spelen......nouja een covertje van Sepultura misschien!
www.musketeerofdeath.nl
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
Worden jullie nu net evengrote zeurkousen als de Belgen als het over afstanden gaat?nightwing schreef: wel godver 2 supergave live bands!maar weer eens in belgie...
Als je iets wil zien dan ga je der toch voor.
En The Frontline.. daar moet je toch weleen paar keer geweest zijn.
trouwens als het nodig is kan ik wel altijd iemand te slapen leggen (geen 5 man te gelijk daarvoor woon ik te klein), ik woon naast The Frontline, gewoon slaapzak meebrengen en (niet vergeten) me eerst te verwittigen (voor het geval ik toevallig ergens anders heen zou gaan (wat zelden gebeurt aangezien ik de geluidsverneuker ben in FL)
Je kan dus gewoon met de trein komen, afstappen in Gent Sint Pieters, dan bus perron 6 aan de voorkant, elke bus op dat perron gaat de goei richting uit. en zeg dat je der uit wil aan de heuvelpoort (nog geen 5 minuten rijden), kruispunt oversteken en je bent in De Overpoortstaart.
oja niet PM-en naar mij ik kom hier niet zo vaak
grindkiller@stillonline.be gebruiken