natanruben somewhere online schreef:[..]
Welke band is dat dan?
SoD, 20 feb, Arnheim
hé demorpheus staat op geen foto, voor het eerst?BlackStar schreef:Voor diegene die het gemist hebben.. Er staan inmiddels foto's on-line!
En als je d'r wel bij was mag je ook kijken hoor..![]()
http://www.serenadeofdarkness.nl/main.html
www.last.fm/user/robenroll
Van ZM
Prachtig! Gisteren is Shamgar van Slechtvalk, de in en in trieste christelijke "black metal" band met mensenpoep besmeurd! Tijdens het concert in Willem II in Arnhem! Een hele bak stront zo over zijn smerige christenkop door iemand die op het podium klom! Wat een geweldige actie! Helaas heb ik het niet met eigen ogen mogen aanschouwen! Wie weet wie er verantwoordelijk was voor deze heldendaad? "
Leuk verhaal, maar de info klopt niet... hij probeerde(tevergeefs) Ohtar te imponeren, niet Shamgar. Ook had hij een klein bakje stront in zn handjes wat hij op Ohtar probeerde te smeren/gooien, maar kreeg het merendeel op zichzelf. Toen hij van het podium afdroop na te merken dat zijn debiele actie geen nut had(aangezien Slechtvalk gewoon doorspeelde) droop hij snel af, en wat zeker niet verteld wordt is dat hij door een aantal kerels(waaronder ik, en het was leuk) flink bij elkaar gemept werd op zijn poging tot naar buiten gaan. Hij kreeg onder meer verschillende malen een fles Grolsch tegen zijn bek, en hij werd verder lekker in elkaar getrapt. Toen hij naar buiten gesparteld was had hij hulp nodig van 1 van de andere 4 kerels die bij hem waren omdat hij niet meer kon lopen, zakte onderweg al door de knieien. Wat zijn trouwens zo ongelofelijk tr00-e vrienden vergaten was hem te helpen toen hij een pak rammel kreeg. Jammer, dan hadden we nog meer lol gehad. Maar ja... ik denk dat die kerel nu wel doorheeft dat het niet voor herhaling vatbaar is.
Als dit een actie van de BMM was, dan is de BMM echt GAY, anders ook trouwens...
Ik hoop trouwens dat zulke "heldendaden" nog zullen volgen, dan hebben we nog meer vette momenten: Lekkere muziek, bier en losers ineen kloppen.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Orion Treet
- Contacteer:
Concert was super 
Natan was ik niet zo van onder de indruk, van mij hadden ze boards en zangeres meer in de nummers moeten mixen en niet in losse tussenstukken waar het alleen boards en vrouwlijk gezang was, en bij 1 nummer had ik het gevoel dat ik naar Within Temptation zat te luisteren met wat grunts erdoor, maar verder was het wel in orde.
Serenade was zoals gewoonlijk weer eens geniaal, jullie hebben aan je performance gewerkt kan ik zien, echt super waren jullie, kan niet kiezen wat ik mooier vond, jullie of Slechtvalk. En Jim, je mag ook wel wat variatie in kleding bij concerten doen
Volgens mij draag je dat bij elke concert zowat
Maar verder was het echt top! Niew matriaal klonk ook erg goed.
Slechtvalk was ook weer heel goed, jammer alleen van de actie van de BMM maar ze konden gelukkig gewoon doorspelen en volgens mij had die zanger verder niks, moest wel effe bijkomen maar ze speelden gewoon door. Ik moest iets voor het einde vertrekken omdat me ouders me ophaalden wat jammer was, maar de mooiste nummers had ik allemaal al gehad dus was geen groot punt.
Ik heb Rascul en Darknezzz nog gezien daar, dus was wel vet. Nou, dat was het wel weer zo'n beetje, cu next concert!

Natan was ik niet zo van onder de indruk, van mij hadden ze boards en zangeres meer in de nummers moeten mixen en niet in losse tussenstukken waar het alleen boards en vrouwlijk gezang was, en bij 1 nummer had ik het gevoel dat ik naar Within Temptation zat te luisteren met wat grunts erdoor, maar verder was het wel in orde.
Serenade was zoals gewoonlijk weer eens geniaal, jullie hebben aan je performance gewerkt kan ik zien, echt super waren jullie, kan niet kiezen wat ik mooier vond, jullie of Slechtvalk. En Jim, je mag ook wel wat variatie in kleding bij concerten doen

Slechtvalk was ook weer heel goed, jammer alleen van de actie van de BMM maar ze konden gelukkig gewoon doorspelen en volgens mij had die zanger verder niks, moest wel effe bijkomen maar ze speelden gewoon door. Ik moest iets voor het einde vertrekken omdat me ouders me ophaalden wat jammer was, maar de mooiste nummers had ik allemaal al gehad dus was geen groot punt.
Ik heb Rascul en Darknezzz nog gezien daar, dus was wel vet. Nou, dat was het wel weer zo'n beetje, cu next concert!
[url]http://www.planetarion.com[/url]
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
- Soulcollector
- Contacteer:
Internationaal? Ik dacht dat het gewoon een paar mongooltjes waren in Nederland.Soulcollector schreef:het schijnt een internationale "organisatie" te zijn
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Soulcollector
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
ik ben er voor dat we een keer optreden met van die petten op waar je 2 van die bierblikjes aan kan hangen met zo'n rietjesephtis schreef:[..]
Yep!!! en neen, ik ga geen rokken dragen of sliertjes aan m''n armen!
dat shirt
of Mayhem!!
1 van de 2!
Ik zat nog te denken aan m'n nieuwe final fantasy t-shirt! haha, maar dan had ik ruzie gehad met de band denk ik
en dan verder wel gewoon posen
Nee, jij!!
-
- Contacteer:
- inageandsadness
- Contacteer:
hoe kom je aan dat FF shirt, ik wil er ook 1 namelijk...sephtis schreef:[..]
Yep!!! en neen, ik ga geen rokken dragen of sliertjes aan m''n armen!
dat shirt
of Mayhem!!
1 van de 2!
Ik zat nog te denken aan m'n nieuwe final fantasy t-shirt! haha, maar dan had ik ruzie gehad met de band denk ik
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
-
- Contacteer:
Crying Devil schreef:Sephtis je bent geobserseerd door dat poep. vertel eens hoe komt dat
http://www.ontlasting.tk
Geen idee, sommige blekkies zien het christendom als een ware plaag, en stellen zich zelf als vernietiger daarvan aan. Met poep gooien enzo schijnt hun oplossing te zijn.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Haha, als die christelijke bands het nou zien als: wij gaan het christendom verkondigen door metal te maken om zo de metalheads het woord te verkondigen, dan zeg ik op mijn beurt:
Wij gaan met slechtvalk mee om satanische boodschappen over het publiek te verspreiden en hen te verleiden tot de lusten van het vlees! MUUUHAAARRGHHH!...
Wij gaan met slechtvalk mee om satanische boodschappen over het publiek te verspreiden en hen te verleiden tot de lusten van het vlees! MUUUHAAARRGHHH!...